Zamknij

Honda HR-V

Nadwozie Hondy HR-V charakteryzuje się stylistyką auta typu coupé
i ostro poprowadzonymi, dynamicznymi liniami, które łączą elegancką górną część nadwozia ze stabilną i bardziej masywną, dolną jego partią. Co ważne, atrakcyjny design auta nie wpłynął negatywnie na wszechstronność wnętrza tego samochodu.

Honda HR-V została wyposażona w centralnie umieszczony zbiornik paliwa, dzięki czemu inżynierom udało się stworzyć jeden z najbardziej przestronnych przedziałów pasażerskich w segmencie niewielkich SUV-ów. Dodatkową wygodę zapewnia system składania siedzeń Magic Seats® , który daje możliwość ustawiania siedzeń w wielu konfiguracjach, a także umożliwia powiększenie bagażnika poprzez złożenie tylnej kanapy
i uzyskanie dzięki temu całkowicie płaskiej podłogi.

Honda AC-X

Advanced Cruiser Experience – koncepcyjny hybrydowy rodzinny fastback stylizowany na napędzanej wodorem Hondzie FCX napędzany silnikiem benzynowym o pojemności 1.6 l i mocy 130 KM oraz silnikiem elektrycznym na którym będzie można pokonać 50 KM z prędkością jazdy nie przekraczającą 100km/h. W aucie zastosowano tryb jazdy automatycznej, który za zadanie będzie miał odciążyć kierowcę i pozwolić mu się odprężyć w czasie jazdy.

Concept M

Concept M to pojazd koncepcyjny segmentu MPV, na bazie którego powstanie masowo produkowany model przeznaczony głównie na rynek chiński. Honda wprowadzi na ten rynek pojazd oferujący klientom nową jakość - atrybuty samochodu osobowego, radość z jazdy oraz komfortową, przestronną kabinę stworzoną dzięki zastosowaniu typowego dla Hondy sposobu jej zagospodarowania.

Concept S

 

Karoseria jest zaprojektowana odważnie, styliści nie bali się przeplatać ostrych linii z krągłościami, czym wpisali się w aktualny design większości modeli Hondy. Uwagę przykuwa duża powierzchnia szyb. Jest to dobre rozwiązanie, ponieważ wnętrze samochodu wydaje się bardziej przestronne i jaśniejsze.

Samochód zostanie na pewno zmodyfikowany, zanim trafi na taśmę produkcyjną. Pojawią się zwyczajne lusterka, znikną też pewnie światła imitujące wloty powietrza i końcówki wydechu. Napęd będzie stanowić jednostka benzynowa wspomagana przez silnik elektryczny.

Concept B

Honda Concept B to zapowiedź czterodrzwiowego (być może pięciodrzwiowego) auta kompaktowego. Będzie to niewielki hatchback lub sedan w przystępnej cenie. Do napędu posłuży między innymi hybrydowa jednostka o nazwie FUNTEC. Ma ona zapewnić nie tylko oszczędności, ale również mnóstwo frajdy w porównaniu do konwencjonalnego rozwiązania. Na premierę ostatecznej wersji będziemy musieli poczekać do 2016 roku.

EV ster

Small Sport EV Concept, czyli małe auto elektryczne mające dawać przyjemność z jazdy. EV-Ster zbudowany został z lekkich włókien węglowych, a jego dwuosobowe nadwozie zamknięto w wymiarach 3570 mm długości, 1500 mm szerokości i zaledwie 1100 mm wysokości. Samochód ma cechować się wyjątkowo dobrym prowadzeniem dzięki szerokim możliwościom personalizacji ustawień trybów jazdy. Źródłem energii są akumulatory litowo-jonowe o zasobie energetycznym 10 kWh, które w pełni naładowane pozwolą pokonać dystans 160 km. Przyspieszenie 0-60 km/h ma trwać 5 s.

FC Sport

FC Sport jest to koncepcyjny sportowy model zaprezentowany podczas targów w LA. Auto, dzięki wodorowemu napędowi i silnikowi elektrycznemu, w ogóle nie emituje spalin do otoczenia. Trzymiejscowy pojazd posiada napęd na wszystkie koła, dzięki czemu jest bardzo szybki i dynamiczny. Ogniwa paliwowe umieszczono pomiędzy siedzeniami dla pasażerów, motor elektryczny natomiast nad tylnym zawieszeniem blisko osi.

FCEV

Jego stylizacja - z charakterystycznym "odwłokiem" i osłonami tylnych kół – podporządkowana jest aerodynamice. Nazwa FCEV to rozwinięcie skrótu Fuel Cell Electric Vehicle, czyli "elektryczny pojazd z ogniwami paliwowymi". Względem zaprezentowanego w 2007 roku modelu FCX Clarity z napędem poprzedniej generacji gęstość mocy wzrosła o 60 proc. (do 3 kW/l), a gabaryty ogniw zmniejszyły się o 1/3. W rezultacie pojazd nie emituje spalin, tylko parę wodną. Jego zespół napędowy generuje moc 136 KM, a zasięg to według producenta ponad 480 km. Tankowanie zbiornika z wodorem ma trwać 3 minuty.

Urban SUV

Urban SUV Concept jest zapowiedzią serii pojazdów, które będą konstruowane w oparciu o nową globalną platformę podłogową Hondy. Prezentuje czysty i niebanalny styl, dynamiczne linie nadwozia i masywny wygląd. Oferowany na całym świecie mały SUV, wyposażony będzie w ekonomiczne układy napędowe z serii Honda EDT. W nowym modelu zastosowany zostanie układ podwozia z centralnie umieszczonym zbiornikiem paliwa, znany już z modeli Fit i Civic 5D. Pozwoli on na wykorzystanie sprytnego systemu Honda Magic Seats, zapewniającego maksymalną wszechstronność samochodu poprzez możliwość wielu konfiguracji jego wnętrza.

Honda NSX

Sportowy samochód koncepcyjny, następca NSX-a pierwszej generacji. Nowe auto wyposażone ma być w sportowy układ hybrydowy (Small Hybrid SH-AWD), którego podstawowym źródłem zasilania mają być centralnie umieszczony motor benzynowy w układzie V6 o mocy około 400 KM oraz trzy silniki elektryczne, które napędzać będą tylną i przednią oś pojazdu. Nadwozie pojazdu wykonane ma być z aluminium.

OSM

Honda OSM (Open Study Model) to samochód koncepcyjny zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Londynie w 2008 roku. Auto zostało zaprojektowane przez projektantów europejskiej filii Hondy w Niemczech. Początkowo koncern nie wiązał z tym konceptem planów wdrożenia go do produkcji, jednak w połowie 2011 roku z koncernu wyszła wiadomość o wdrożeniu projektu OSM do produkcji jako następcę Hondy S2000, pod nazwą Beat.

TypeR

Civic Type R Concept, ekspresyjny i elegancki design auta odzwierciedla dynamiczne osiągi, z których słyną modele Hondy oznaczone symbolem "Type R". Nazwany przez projektantów samochodem wyścigowym przeznaczonym na publiczne drogi. Civic Type R będzie pierwszym modelem w Europie wyposażonym w silnik VTEC TURBO z serii EDT. Dwulitrowa, czterocylindrowa, turbodoładowana jednostka z układem bezpośredniego wtrysku benzyny ma oferować najlepsze osiągi w swojej klasie pojemnościowej i generować co najmniej 280 KM.

S660

S660 bazuje na koncepcyjnym modelu EV-STER. Ten dwuosobowy samochód charakteryzuje się oryginalnym tyłem i przyzwoitym wnętrzem. Koncepcyjna Honda S660 została wyposażona w 3-cylindrowy, turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 660 cm3. Ma on generować 65 KM. W produkcyjnej odsłonie samochód zostanie wyposażony w rozkładany dach, a jego masa ma oscylować wokół wartości 900 kg. Pojazd wejdzie na rynek w 2015 roku i będzie oferowany jedynie w Japonii. Pojawiły się jednak informacje, że w późniejszym okresie może pojawić się również wersja przeznaczona na inne rynki napędzana 1,0-litrowym, turbodoładowanym motorem generującym ok. 100 KM.

SMS

Honda Small Hybrid Sports − koncepcyjne, hybrydowe, dwumiejscowe coupe. Premiera konceptu miała miejsce na targach motoryzacyjnych w Genewie w 2007 roku. Auto zaprojektowane zostało przez Europejski Oddział Hondy, aby połączyć ideę auta sportowego, efektywnego i ekologicznego. Samochód posiada napęd na koła przednie zasilany 4-cylindrowym benzynowo-elektrycznym silnikiem z przekładnią CVT. Zawieszenie auta osadzono na 20-calowych obręczach z oponami 165/60.