Najczęściej zadawane pytania na temat systemu Honda CONNECT

Informacje na temat systemu CONNECT

Przewiń

Logo systemu Honda CONNECT.

Znajdowanie odpowiedzi

Stworzyliśmy listę najczęściej zadawanych pytań i udzielanych odpowiedzi, aby umożliwić Ci lepsze zrozumienie systemu Honda CONNECT.

Co to jest Honda App Center?

Honda App Center pozwala na przeglądanie, kupowanie i pobieranie aplikacji do systemu Honda Connect Twojego samochodu, jak również na wyświetlanie rekomendowanych aplikacji na Twojego smartfona.

Jak zmieniać głośność komunikatów systemu nawigacji?

Głośność komunikatów nawigacji można zmieniać w menu ustawień głównych systemu Honda CONNECT: Ustawienia > System > Głośność. Na ekranie mapy znajduje się również przycisk wyciszania komunikatów systemu nawigacji.

Jak przenosić aplikacje i widgety na pulpicie / ekranie głównym?

Naciśnij i przytrzymaj ikonę aplikacji lub widgetu; ekran przejdzie w tryb dostosowania, co pozwala na przeciąganie aplikacji lub widgetów w różne miejsca ekranów głównych lub do kosza. Po zakończeniu naciśnij przycisk OK.

Co to jest AHA?

AHA to internetowy odtwarzacz audio zapewniający tysiące stacji do wyboru. Programy obejmują muzykę, wiadomości, podcasty, audiobooki, wiadomości z mediów społecznościowych oraz serwisy lokalne.

Jak zresetować urządzenie w przypadku wystąpienia komunikatu o błędzie itp.?

Podobnie jak komputery, również aplikacje mogą nieoczekiwanie przestać działać. Aby ponownie uruchomić program, trzeba nieraz całkowicie zrestartować system. W tym celu naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania przez co najmniej 10 sekund.

Nie możesz znaleźć tego czego szukasz? Pobierz plik PDF z pełną listą najczęściej zadawanych pytań.