Informacje ogólne – MSX125 – 125 cm – Modele – Motocykle – Honda
Zamknij
boczny widok, żółty MSX125 skierowany w prawo

MSX125

Nowy gatunek

Kompaktowe wymiary, świetne osiągi.

Unikalny, nietypowy i z wyjątkowym charakterem, ten motocykl może i jest kompaktowy i niewiarygodnie zwrotny, ale prowadzi się i zachowuje jak duża maszyna. Jeśli szukasz świetnej zabawy, MSX125 to idealny wybór.

Pokaż się

Osiągi, jakość wykonania i praktyczność - MSX125 ma wszystko, czego oczekujesz od Hondy, a dodatkowo wyróżnia się własnym, niepowtarzalnym stylem.

Sprzęgło, zmiana biegów i rolgaz pracują tak samo jak w pełnowymiarowym motocyklu. Wewnątrz muskularnej sylwetki kryje się mnóstwo rozwiązań, tworzących wyważoną, zwrotną i komfortową maszynę. To m.in. odwrócony przedni widelec, pojedyncza rama grzbietowa ze stali, 31 mm opony i felgi z ramionami w kształcie Y - znane z naszych najnowszych modeli sportowych.

Widok 3/4 boku białej MSX, zaparkowanej przy drodze, skierowanej w prawo.

Kieszonkowa moc

Mocny silnik 125 cm.

Widok 3/4 tyłu czarnej MSX, skierowanej w prawo.

Większa wydajność kanałów dolotowych i wylotowych, połączona z technologią niskiego tarcia, stworzyły wyjątkowo ekonomiczny, chłodzony powietrzem, dwuzaworowy silnik 125 cm3 zasilany wtryskiem PGM-Fi. Razem z 4-biegową skrzynią i sprzęgłem wielotarczowym w kąpieli olejowej, silnik zapewnia sporo momentu obrotowego od najniższych obrotów oraz płynne, ale i dynamiczne przyspieszenie.

Wydajny wydech

Końcówka układu wydechowego z większym otworem (28,6 mm) i powiększoną do 3 l. pojemnością kilku sekcyjnego tłumika, oznacza zastrzyk mocy w średnim i wysokim zakresie obrotów.

Zbliżenie na silnik.

Świetny widok i widoczność

W MSX125 zastosowano połączoną lampę projektorową, która nie tylko nadaje maszynie silnego charakteru, ale także używa jednego źródła, zamiast pary żarówek, dla świateł długich i krótkich. Kompaktowy ale czytelny, wyświetlacz LCD przekazuje kierowcy wszystkie niezbędne informacje.

Wszechstronne podwozie

MSX125 zaopatrzono w stalową, pojedynczą ramę grzbietową.  Pionowa i pozioma sztywność osi wahacza i punktów mocowania silnika zostały dobrane tak, aby stworzyć idealne połączenie komfortu i pewności siebie.

Widok 3/4 przodu MSX zaparkowanego wewnątrz
MSX, widok z góry.

Wystarczająco mały, aby oferować niezwykłą poręczność, a jednocześnie niemal pełnowymiarowy dzięki zastosowaniu wielu podzespołów typowych dla większych motocykli.