Motocykle Honda

Czas zaczynać

Przewiń

Logo Honda

Wkrótce

Jeżeli chcesz być na bieżąco z premierami tych wspaniałych motocykli, wystarczy się zarejestrować.

GL1800 Gold Wing

Najbardziej znany luksusowy cruiser wkracza w nową erę.

Pięknie wykończona maszyna wyposażona w szereg funkcji, które zapewniają najwyższy poziom komfortu, technologii i innowacji. Elektronicznie sterowana przepustnica (TBW) z 4 trybami jazdy, 7-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów (DCT), system sterujący momentem obrotowym (HSTC), nowy silnik i rama w połączeniu z zaprojektowanym na nowo przednim zawieszeniem; w nowym modelu Honda Gold Wing „touring” zyskuje zupełnie nowe znaczenie.

Honda GoldWing — zdjęcie z przodu pod kątem na tle kontenerów, zbliżenie na logo Honda GoldWing, przednią szybę i zegary.

CRF1000L Africa Twin Adventure Sports

Najbardziej zaawansowany i wszechstronny motocykl klasy touring, jaki dotąd stworzyliśmy.

Większy, 24-litrowy zbiornik paliwa, stelaż ochronny, duży wspornik płyty nośnej i długi skok zawieszenia zapewniający wysoki prześwit — ta maszyna daje poczucie pewności podczas jazdy w każdym otoczeniu.  Motocykl jest też wyposażony w dwusprzęgłową skrzynię biegów DCT, sprzęgło z funkcją kontroli poślizgu/wspomagane, elektronicznie sterowaną przepustnicę, 3 tryby jazdy i podgrzewane manetki, aby przygoda w terenie mogła trwać jeszcze dłużej.

Honda Africa Twin Adventure Sports — zdjęcie z przodu pod kątem, zbliżenie na logo Honda Africa Twin, przednie światła i silnik.

CRF1000L Africa Twin

Stworzony, by podążać za zewem przygody.

W porównaniu z wersją Adventure Sports motocykl ma minimalistyczny wygląd. Jednak mimo smukłej i lżejszej konstrukcji jego serce — silnik ze zmodernizowanym układem dolotowym i wydechowym oraz elektronicznie sterowaną przepustnicą — wciąż bije tak samo. Dodatkowo motocykl ma dostępne 3 tryby jazdy z systemem sterującym momentem obrotowym (HSTC) oraz sprzęgło z funkcją kontroli poślizgu. Całkiem nowe, wyraźne wskaźniki LCD zostały rozmieszczone na wzór układu w maszynach z rajdu Dakar.

Honda Africa Twin — zdjęcie z przodu pod kątem, zbliżenie na logo Honda Africa Twin, silnik i światła przednie.

CB1000R Neo Sports Café

Więcej niż miejski Café Racer.

Czterocylindrowy silnik o wysokim momencie obrotowym w średnim zakresie obrotów to klasa sama w sobie. Elektroniczne sterowana przepustnica, 3 tryby jazdy i hamowanie silnikiem dzięki systemowi sterującemu momentem obrotowym — to użyteczna i kontrolowana moc w całym zakresie obrotów. Ponadto motocykl jest lżejszy od poprzedniej wersji. Dał też początek swoim dwóm mniejszym, lecz z pewnością nie gorszym kuzynom: CB300R i CB125R.

Honda Neo Sports Cafe — zdjęcie z przodu pod kątem, zbliżenie na logo motocykla Honda i na siedzenie.

CB300R Neo Sports Café

Lekki Café Racer, który potrafi zaskoczyć.

Dzięki dynamicznemu, chłodzonemu cieczą silnikowi o pojemności 286 cm3, sześciobiegowej skrzyni biegów i charakterystycznej stylistyce wzorowanej na modelu CB1000R, motocykl ten wszędzie zrobi kolosalne wrażenie. Nowe stalowe podwozie rurowe w połączeniu z widelcem USD 41 mm i wahaczem Pro-link zapewnia znakomitą zwrotność. Czterotłoczkowe radialne zaciski hamulcowe z przodu wraz z dwuobwodowym układem ABS są połączone z modułem pomiaru przeciążenia (IMU), co gwarantuje kontrolę nad pojazdem podczas hamowania w każdych warunkach. Wszystkie światła wykonane zostały w technologii LED, a wskaźniki wyświetlane są na ekranie LCD. 

Honda CB300R — zdjęcie z przodu pod kątem, zbliżenie na koło, aluminiową ramę i zbiornik paliwa.

CB125R Neo Sports Café

Zadziorny Café Racer dla początkujących.

Pomimo niewielkiego rozmiaru wyposażony jest w wiele rozwiązań, które pomogą początkującym motocyklistom rozpocząć przygodę w dobrym stylu. Nowe stalowe podwozie rurowe wraz z widelcem USD 41 mm zapewnia wysoką zwrotność i lekkie prowadzenie, dzięki czemu prowadzenie tego motocykla to czysta przyjemność. Pojedynczy tylny amortyzator umożliwia regulację napięcia wstępnego sprężyny, a hamulce z systemem ABS są połączone z modułem pomiaru przeciążenia (IMU), co gwarantuje kontrolę nad pojazdem podczas hamowania w każdych warunkach. Wszystkie światła wykonane zostały w technologii LED, a wskaźniki wyświetlane są na ekranie LCD, tak samo jak u jego starszego kuzyna — CB1000R. 

Honda CB125R — zdjęcie z przodu pod kątem, zbliżenie na koło, aluminiową ramę i zbiornik paliwa.

Zupełnie nowy model koncepcyjny super cub

Przez 60 lat sprzedawano go rzeszom entuzjastów. Ten mały, niezawodny i przystępny cenowo motocykl stał się już klasykiem. Teraz wraca — w swoim niepowtarzalnym stylu retro, lecz podkreślonym nowoczesnymi detalami, takimi jak przednie i tylne tarcze hamulcowe z układem ABS, panelem sterującym w wersji analogowo / LCD i pełnym oświetleniem LED.

Honda Super Cub — zdjęcie z przodu pod kątem, zbliżenie na siedzenie, zegary i przednie koło.

Zupełnie nowy model koncepcyjny monkey 125

Motocykl powstał w 1961 r. dla Tama Tech Park, motorowego parku rozrywki będącego własnością firmy Honda, na terenie toru wyścigowego Suzuka. W 1967 roku firma Honda wyprodukowała wersję drogową Monkey i od tego czasu stała się maszyną kultową. Jego obecny, odnowiony wariant został wyposażony w widelce typu upside-down, przednie i tylne tarcze hamulcowe z układem ABS, cyfrowy wyświetlacz LCD, chromowane detale oraz silnik o pojemności 125 cm3.

Honda Monkey-125 — zdjęcie pod kątem z przodu, zbliżenie na logo Hondy na siedzeniu, na zegary i reflektor.

X-ADV

Pierwszy na świecie SUV wśród motocykli.

Model X-ADV, łączący w sobie praktyczność skutera z duchem przygody, ma kilka ciekawych funkcji przygotowanych na rok 2018. To między innymi 3-stopniowy system kontroli trakcji i tryb G — po raz pierwszy wykorzystany w modelu Africa Twin — do bezpośredniej zmiany przełożeń podczas jazdy terenowej, dzięki któremu kierowca lepiej czuje silnik. Dostępna będzie także wersja o mocy 35 kW dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2.

Honda X-ADV — zdjęcie z przodu pod kątem, zbliżenie na światła przednie, przednią szybę, tylne koło i na przycisk uruchamiania silnika.