Motocykle Honda 2018

Czas zaczynać

Nasze nowe motocykle na rok 2018

Przewiń

Logo Honda

Wkrótce

Jeżeli chcesz być na bieżąco z premierami tych wspaniałych motocykli, wystarczy się zarejestrować.

GL1800 Gold Wing

Najbardziej znany luksusowy cruiser wkracza w nową erę.

Pięknie wykończona maszyna wyposażona w szereg funkcji, które zapewniają najwyższy poziom komfortu, technologii i innowacji. Elektronicznie sterowana przepustnica (TBW) z 4 trybami jazdy, 7-biegowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów (DCT), system sterujący momentem obrotowym (HSTC), nowy silnik i rama w połączeniu z zaprojektowanym na nowo przednim zawieszeniem; w nowym modelu Honda Gold Wing „touring” zyskuje zupełnie nowe znaczenie.

Front three-quarter facing Honda Gold Wing, shipping container background, close up of Honda Gold Wing badge, windshield and dials.

CRF1000L Africa Twin Adventure Sports

Najbardziej zaawansowany i wszechstronny motocykl klasy touring, jaki dotąd stworzyliśmy.

Większy, 24-litrowy zbiornik paliwa, stelaż ochronny, duży wspornik płyty nośnej i długi skok zawieszenia zapewniający wysoki prześwit — ta maszyna daje poczucie pewności podczas jazdy w każdym otoczeniu.  Motocykl jest też wyposażony w dwusprzęgłową skrzynię biegów DCT, sprzęgło z funkcją kontroli poślizgu/wspomagane, elektronicznie sterowaną przepustnicę, 3 tryby jazdy i podgrzewane manetki, aby przygoda w terenie mogła trwać jeszcze dłużej.

Front three-quarter facing Honda Africa Twin Adventure Sports, close up of Honda Africa Twin, headlights and engine.

CRF1000L Africa Twin

Stworzony, by podążać za zewem przygody.

W porównaniu z wersją Adventure Sports motocykl ma minimalistyczny wygląd. Jednak mimo smukłej i lżejszej konstrukcji jego serce — silnik ze zmodernizowanym układem dolotowym i wydechowym oraz elektronicznie sterowaną przepustnicą — wciąż bije tak samo. Dodatkowo motocykl ma dostępne 3 tryby jazdy z systemem sterującym momentem obrotowym (HSTC) oraz sprzęgło z funkcją kontroli poślizgu. Całkiem nowe, wyraźne wskaźniki LCD zostały rozmieszczone na wzór układu w maszynach z rajdu Dakar.

Front three-quarter facing Honda Africa Twin, close up of Honda Africa Twin badge, engine and headlights.

CB1000R Neo Sports Cafe

Więcej niż miejski Café Racer.

Czterocylindrowy silnik o wysokim momencie obrotowym w średnim zakresie obrotów to klasa sama w sobie. Elektroniczne sterowana przepustnica, 3 tryby jazdy i hamowanie silnikiem dzięki systemowi sterującemu momentem obrotowym — to użyteczna i kontrolowana moc w całym zakresie obrotów. Ponadto motocykl jest lżejszy od poprzedniej wersji. Dał też początek swoim dwóm mniejszym, lecz z pewnością nie gorszym kuzynom: CB300R i CB125R.

Front three-quarter facing Honda Neo Sports Cafe, close up of Honda motorcyle logo and seat.

Zupełnie nowy model koncepcyjny super cub

Uwielbiana Honda powraca.

Przez 60 lat sprzedawano go rzeszom entuzjastów. Ten mały, niezawodny i przystępny cenowo motocykl stał się już klasykiem. Teraz wraca — w swoim niepowtarzalnym stylu retro, lecz podkreślonym nowoczesnymi detalami, takimi jak przednie i tylne tarcze hamulcowe z układem ABS, panelem sterującym w wersji analogowo / LCD i pełnym oświetleniem LED.

Front three-quarter facing Honda Super Cub, close up of Honda Super Cub seat, dial and front wheel.

Zupełnie nowy model koncepcyjny monkey 125

Powrót dynamicznego modelu marki Honda w 2018 roku.

Motocykl powstał w 1961 r. dla Tama Tech Park, motorowego parku rozrywki będącego własnością firmy Honda, na terenie toru wyścigowego Suzuka. W 1967 roku firma Honda wyprodukowała wersję drogową Monkey i od tego czasu stała się maszyną kultową. Jego obecny, odnowiony wariant został wyposażony w widelce typu upside-down, przednie i tylne tarcze hamulcowe z układem ABS, cyfrowy wyświetlacz LCD, chromowane detale oraz silnik o pojemności 125 cm3.

Front three-quarter facing Honda Monkey-125, close up of Honda logo on seat, dial and headlight.

x-adv

Pierwszy na świecie SUV wśród motocykli.

Model X-ADV, łączący w sobie praktyczność skutera z duchem przygody, ma kilka ciekawych funkcji przygotowanych na rok 2018. To między innymi 3-stopniowy system kontroli trakcji i tryb G — po raz pierwszy wykorzystany w modelu Africa Twin — do bezpośredniej zmiany przełożeń podczas jazdy terenowej, dzięki któremu kierowca lepiej czuje silnik. Dostępna będzie także wersja o mocy 35 kW dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2.

Front three-quarter facing Honda X-ADV, close up of Honda X-ADV headlights, windshield, back wheel and engine starter.