Zamknij
Honda CTX700N 2014

CTX700N

UWOLNIJ SIĘ

Kolejna przygoda czeka na Ciebie.

Wolność jest na wyciągnięcie ręki. CTX700N łączy najlepsze cechy cruisera i motocykla miejskiego. Dwucylindrowy, generujący wysoki moment obrotowy silnik współpracuje z sześciobiegową, dwusprzęgłową skrzynią biegów (DCT). Natomiast nisko położony środek ciężkości, zwarte podwozie i układ ABS marki Honda gwarantują pełną satysfakcję z jazdy.

ZNAJDŹ SWÓJ STYL

Niskie zawieszenie i płynne linie sprawiają, że Honda CTX700N idealnie wpasowuje się w nowoczesny styl miejski. Czarne osłony chłodnicy, boczne osłony i podnóżki perfekcyjnie komponują się z wyeksponowanym silnikiem, tworząc solidną całość. Muskularne linie podkreślone charakterystycznym reflektorem w kształcie litery V i przylegającą czaszą zdradzają bezkompromisowy, nietuzinkowy charakter maszyny.

Honda CTX700N

WYRUSZ W PODRÓŻ MARZEŃ

Honda CTX700N rozwija skrzydła na długich trasach: wygodna pozycja jazdy zachęca do wykorzystania całego zasięgu, jaki daje zbiornik paliwa o pojemności 12,4 litra. Sztywna rama ze stali, teleskopowy widelec z goleniami o średnicy 41 mm, Honda Multi-Action System (HMAS) i pojedynczy tylny amortyzator z systemem Pro-Link gwarantują doskonałą przyczepność i neutralne zachowanie motocykla, które docenisz w ruchu miejskim oraz na górskich serpentynach. Za pełną kontrolę nad maszyną podczas hamowania odpowiada układ ABS, który wchodzi w skład podstawowego wyposażenia motocykla. Przednia falista tarcza hamulcowa ma średnicę 320 mm, a tylna 240 mm.

Honda CTX700N
Honda CTX700N – zbliżenie na widelec

MOMENT OBROTOWY, ROZWIĄZANIA TECHNICZNE, WYDAJNOŚĆ

Dobre przyspieszenie i duża dynamika od najniższego zakresu prędkości obrotowej to marzenie każdego kierowcy. Silnik Hondy CTX700N generuje maksymalny moment 60 Nm już przy 4750 obr/min! Układ wtrysku paliwa PGM-FI pozwala zredukować zużycie paliwa do minimum. Motocykl jest w stanie przejechać 27,9 km na litrze paliwa*.

Do obsługi sześciobiegowej, dwusprzęgłowej skrzyni biegów (DCT) służą przyciski umieszczone przy lewej manetce. Przekładnia zmienia biegi w sposób płynny i nieodczuwalny dla kierowcy. Kierowca ma do dyspozycji trzy tryby pracy skrzyni biegów; tryb manualny oferuje możliwość samodzielnej zmiany przełożeń za pomocą przycisków umieszczonych na kierownicy. W trybie automatycznym można wybrać wygodniejszy styl jazdy w opcji oszczędnej (D) lub poczuć zastrzyk adrenaliny dzięki opcji sportowej (S).

*Cykl WMTC

Honda CTX700N