Zamknij

CRF250R 2016

Enhanced Performance

Znakomite osiągi na wyciągnięcie ręki

Silnik

249cm3 pojemności

4-suwowy, chłodzony cieczą

Moment obrotowy

27,1Nm

Niezwykła precyzja

Prześwit

322mm

Przednie zawieszenie

49mm

Odwrócony widelec pneumatyczny Showa

Przewiń

Logo CRF

Na wyścigach testujemy najnowsze rozwiązania.

Ulepszenie modelu CRF250R nie było łatwe, ale właśnie w tym celu aktywnie uczestniczymy w wyścigach. Wydajny silnik i niezwykle zaawansowane podwozie Hondy CRF250R 2016 zostało wyposażone w wyczynowe podzespoły opracowane przez fabryczny zespół wyścigowy HRC.

Honda CRF450R – widok z boku, białe tło.

Prawo jazdy

A2

Co to oznacza

Dostępny w

1

Kolor

Osiągi

Poczuj różnicę.

Zwiększona moc i moment obrotowy w modelu CRF250R 2016 zapewniają jeszcze większą dynamikę. Dzięki układowi podwójnego wtrysku PGM-FI i lekkiej sprężynie powrotnej przepustnica Hondy CRF250R zachwyca niezwykłą precyzją działania. 4-zaworowy silnik Unicam® o pojemności 249 cm3 odprowadza spaliny przez podwójny układ wydechowy o dużym przekroju, co gwarantuje niezwykłą dynamikę na wyjściu z każdego zakrętu.

Znakomite osiągi na wyciągnięcie ręki

Zwiększ osiągi silnika modelu CRF250R, aby dostosować go do toru.

3-pozycyjny przycisk wyboru trybu pracy silnika (EMSB) firmy Honda pozwala na bieżąco dostosowywać charakterystykę pracy silnika do panujących warunków. Trzy tryby pracy silnika: Standardowy, Płynny i Dynamiczny zapewniają zróżnicowany wtrysk paliwa oraz czas zapłonu. Teraz to Ty określasz, jakiej mocy potrzebujesz.

Model CRF250R podparty na stopce na wzgórzu
Widok z góry na motocyklistę jadącego na CRF250R po terenowej drodze

Czas na zabawę

Nawierzchnia toru zmienia się w trakcie jazdy. Zawieszenie Showa oferuje możliwość kompleksowej regulacji, dzięki czemu możesz w dowolnej chwili zmienić ustawienia swojego motocykla.

Czerwona Honda CRF250M z przodu.

Asymetryczny pneumatyczny widelec przedni z potrójną komorą powietrzną (SFF-AIR-TAC) został opracowany specjalnie na potrzeby modelu CRF250R przez firmę Showa. Redukuje nieresorowaną masę motocykla o 1,3 kg. Struktura najnowszej generacji umożliwia położenie pneumatycznego widelca po lewej stronie, co polepsza wyważenie z lewej oraz prawej strony i ułatwia prowadzenie. Różnica w wadze między lewą a prawą stroną wynosi 800 g, dzięki czemu użytkownik może łatwiej utrzymać równowagę na motocyklu.

Motocykl dostosowany do indywidualnych potrzeb

Prawa goleń widelca ma pełną regulację siły tłumienia i odbicia, natomiast lewa goleń z komorami powietrznymi zapewnia idealną kontrolę, precyzję i ultrakrótki czas reakcji podczas jazdy po nierównościach. Trzy komory pneumatyczne umieszczone w lewej goleni pełnią funkcję sprężyny: komora równoważąca działa przy małej prędkości, komora wewnętrzna zapewnia amortyzację w środkowym zakresie, a komora cylindra zewnętrznego gwarantuje amortyzację w strefie maksymalnej kompresji.

Motocyklista jadący w terenie wchodzi w zakręt na motocyklu CRF250R.
Zbliżenie na przednie koło od dołu