Zamknij

Honda CRF450R

Absolutny strzał w dziesiątkę

Piorunujący moment obrotowy

Przewiń

Logo CRF450R

Pionierski model

Pomyśleliśmy o wszystkim. Ten doskonale wyważony motocykl terenowy został całkowicie zmodernizowany poprzez zastosowanie rozwiązań opracowanych specjalnie po to, aby dać Ci przewagę nad konkurencją i zapewnić czołową pozycję.

Sprawdzony w boju

Przebudowany, aby zapewnić większą kontrolę i lepsze prowadzenie doświadczonym motocyklistom.

Dzięki całkowicie nowemu silnikowi i podwoziu, opracowanym bezpośrednio na bazie doświadczeń zespołów AMA i MX1, motocykl ma korzystniejszy stosunek mocy do masy, co zapewnia lepsze prowadzenie. Przycisk wyboru trybu pracy silnika (EMSB) zapewnia trzy regulowane tryby, więc możesz dostosować moc silnika do stylu jazdy i danego toru. Po opuszczeniu bramki startowej poczujesz pełną kontrolę nad maszyną, ponieważ model CRF450R zapewnia wysoki poziom stabilności i przyczepności oraz pozwala dobrze wyczuć zachowanie motocykla.

Zbliżenie na zabłocone koło
Motocyklista stojący obok motocykla
Zdjęcie z tyłu motocykla w terenie
Zbliżenie na podwozie

Motocross lub enduro

Wybierz swoją broń.

Zdjęcie z boku modelu CRF450R CRF450R Całkowicie przebudowany motocykl klasy MX1 z trzema trybami pracy silnika, przeznaczony dla doświadczonych uczestników wyścigów motorcross. Wyposażony w zapłon cyfrowy CDI, nożny rozrusznik i rozrusznik elektryczny.
Zdjęcie z boku modelu CRF450RX CRF450RX Gotowy do wyścigów — ma wszystkie zalety charakterystyki motocykla motocross CRF450R. Model CRF450RX, wyposażony w trzy tryby pracy silnika przystosowane specjalnie do jazdy enduro oraz większy zbiornik paliwa, zapewniający większy zasięg, da Ci przewagę już na samym starcie.

Zobacz model CRF450RX

Stworzony by wygrywać

Wyścig można wygrać lub przegrać w momencie otwarcia przepustnicy.

Zdjęcie z boku motocykla na stojaku

Model CRF450R robi wrażenie, nawet gdy stoi w padoku. Każdy element tego motocykla — począwszy od zaawansowanej elektroniki, a skończywszy na śrubach i nitach — jest najwyższej jakości i zapewnia gotowość do akcji.

Wytrzymały i szybki

Innowacyjne zmiany w głowicy cylindra Unicam obejmują zwężenie kąta zaworów i zwiększenie wzniosu zaworów. Kanały dolotowe i wylotowe zostały zmodyfikowane, aby poprawić przepływ, co w połączeniu z uzyskanym stopniem sprężenia 13,5 pozwoliło podnieść moc maksymalną silnika o 11%. To wszystko, czego potrzebujesz, aby znaleźć się na czele stawki już po pierwszym zakręcie.

Potrójna moc

Możesz wybierać między trzema trybami pracy silnika, aby dostosować ustawienia do różnych torów i warunków. Tryb 1 wykorzystuje standardowe zestawienie map zapłonu i paliwa, zapewniając zrównoważoną moc i moment obrotowy. Tryb 2 ma łagodniejszy charakter i umożliwia łatwe wyczucie przepustnicy, natomiast Tryb 3 jest gwałtowny w swej naturze, zapewniając potężną moc i błyskawiczną reakcję silnika.

Zdjęcie z boku kierowcy na motocyklu podczas skoku
Zbliżenie na silnik

Tryby drugi i trzeci można konfigurować za pomocą istniejących narzędzi konfiguracyjnych HRC w formie sprzętu i oprogramowania. Możesz dostosowywać tryb pracy silnika do różnych torów i warunków jazdy, zyskując przewagę nad konkurencją.