Zamknij

Integra

Całkowita wolność

Model Integra wyposażony w silnik o pojemności 750 cm3 to połączenie subtelnego, stylowego nadwozia skutera z zaskakującymi osiągami motocykla. Teraz z lepszym, nowocześniejszym wyposażeniem.

Przewiń

Podążaj swoją drogą

CB500F

Ekscytujące osiągi w połączeniu z wysmakowanym stylem. Czego chcieć więcej?

Integra na białym tle

Prawo jazdy

A

Co to oznacza

Dostępny w

3

różnych kolorach

Zobacz wszystkie

Potrzebujesz podpowiedzi?

Droga należy do Ciebie

Honda Integra ma wszystko — luksusowy styl, komfort klasy premium i emocjonujące osiągi.

Nowy model Integra wzbudza dreszcz emocji dzięki znakomitym osiągom motocykla, jednocześnie zapewniając pełen komfort luksusowego skutera. Poza znakomitymi właściwościami jezdnymi skuter cechują najlepsza w klasie oszczędność paliwa i zgodność z normą Euro 4. Mknij ulicami miasta lub rusz w nieznane — żaden zakręt Cię nie powstrzyma.

Integra na drodze

Wielofunkcyjny ekran LCD

Ożyw zestaw wskaźników modelu Integra dzięki nowym kolorom, które odzwierciedlają Twój styl jazdy.

Poza typowymi informacjami, takimi jak zużycie paliwa, temperatura podgrzewania manetek i prędkość, większy i jaśniejszy zestaw wskaźników modelu Integra dostarcza informacji o wydajności motocykla za pośrednictwem intuicyjnych sygnałów świetlnych.

Pięć trybów do wyboru

Deska rozdzielcza ma pięć różnych trybów: DCT, Gear, Rev, Eco i Shift. Każdy z nich zawiera własny zestaw kolorów, które odpowiadają aktualnym osiągom motocykla. Dzięki temu możesz sprawdzić obroty silnika, wydajność podczas jazdy lub który bieg jest aktualnie włączony — wystarczy spojrzeć na czytelny zestaw wskaźników.

Model NC750X i motocyklista

Zestaw wskaźników wykonany w technologii LCD jest bardzo czytelny, dzięki czemu nie musisz odrywać wzroku od drogi.

Zestaw wskaźników modelu Integra

Kolor niestandardowy

Dostosuj kolor deski rozdzielczej wedle uznania dzięki dodatkowemu trybowi użytkownika.

Ciesz się jazdą

Podziwiaj piękną scenerię, w czasie gdy dwusprzęgłowa skrzynia biegów (DCT) modelu Integra zajmie się zmianą przełożeń.

Dwusprzęgłowa przekładnia modelu Integra zapewnia płynną zmianę przełożeń przy zachowaniu stałego przeniesienia napędu — dzięki temu masz stale do dyspozycji pełną moc silnika, niezależnie od tego, czy jedziesz do pracy, czy mkniesz krętą drogą ku przygodzie. Dostępne są trzy różne tryby dostosowane do określonych warunków, w tym dynamiczny tryb S (Sport), zwiększający agresywność przełożeń.

Integra w trakcie jazdy na drodze

Pierwsze ustawienie automatyczne to tryb D — zapewnia on optymalną kombinację oszczędności paliwa i komfortu w czasie długich przejazdów.

Integra w trakcie pokonywania zakrętu

Wybierz tryb S i podnieś poziom adrenaliny podczas jazdy Hondą NC750S — zapewnia on większą dynamikę i trzy dostępne opcje zmiany biegów: S1, S2 i S3.

Pełna kontrola

Nowy układ DCT jest wyposażony w czujnik nachylenia, który wymusza zmianę schematu zmiany biegów w zależności od kąta nachylenia podłoża. To oznacza optymalny moment obrotowy na podjazdach i lepsze hamowanie silnikiem podczas ostrych zjazdów.

Kierownica modelu Integra

Zmieniaj biegi za pomocą przełączników na kierownicy modelu Integra w standardowym trybie manualnym, aby mieć pełną kontrolę nad skuterem.