Zamknij

Honda CB1100 RS

Minimalistyczny i oszczędny styl

Inspirowany czasami złotej ery

Przewiń

Logo motocykla Honda CB1100 RS.

Widok na wczesne motocykle typu „superbike”

Stworzony dla tych, którzy kochają klasyczne chłodzone powietrzem, czterocylindrowe rzędowe maszyny typu street — dla prawdziwych motocyklistów.

Dbałość o szczegóły

Sylwetka surowego motocykla wyścigowego z lat 70. z domieszką cech café racera.

Motocykl CB1100 RS zwraca na siebie uwagę już od momentu uruchomienia silnika. Wyraziste brzmienie chromowanego układu wydechowego — nawiązującego do modelu CB750 — nie przejdzie niezauważone. Ten motocykl ma wszystkie atuty prawdziwej maszyny typu street: przyciągające wzrok przednie i tylne zawieszenie, w pełni pływające tarcze hamulcowe, zbiornik paliwa o sportowym wyglądzie oraz opływowe kierunkowskazy.

Zbliżenie na reflektor motocykla Honda CB1100 RS.
Zbliżenie na zbiornik paliwa motocykla Honda CB1100 RS.
Widok przedstawiający motocykl Honda CB1100 RS pod kątem z przodu.
Zbliżenie na koło motocykla Honda CB1100 RS.

Café racer czy roadster?

Jaki jest Twój styl: surowy custom czy czysta klasyka?

Widok przedstawiający motocykl Honda CB1100 RS z boku. CB1100 RS Wygląd inspirowany motocyklami „superbike” z lat 70.: dwuczęściowy przedni widelec Showa o średnicy 43 mm (Dual Bending Valve) oraz tylne amortyzatory ze zbiornikiem wyrównawczym. 17-calowe obręcze kół ze stopu aluminium, podwójne, radialnie montowane czterotłoczkowe zaciski hamulcowe oraz pływające tarcze hamulcowe.
Widok przedstawiający motocykl Honda CB1100 EX z boku. CB1100 EX W motocyklu CB1100EX dostrzega się dbałość o najdrobniejsze szczegóły: szprychowane obręcze ze stali nierdzewnej, tradycyjne kierunkowskazy i zegary, przedni widelec Showa o średnicy 41 mm (Dual Bending Valve) oraz chromowane tylne zawieszenie z regulacją naprężenia wstępnego. Silnik jest wyposażony w sprzęgło antyhoppingowe oraz zmodernizowany układ dolotowy i wydechowy.

Obejrzyj motocykl CB1100 EX

Złoty standard

W pełni regulowane przednie i tylne zawieszenie Showa.

Zbliżenie na przednie zawieszenie motocykla CB1100 RS.

Tego typu układ, lżejszy niż konwencjonalny kartridż, zapewnia liniowe tłumienie zależne od prędkości, dając poczucie komfortu.

Widelec przedni

Motocykl CB1100 RS wyposażono w zaprojektowany od nowa, specjalny widelec 43 mm (Dual Bending Valve), który zapewnia doskonałą kontrolę podczas jazdy. Zastosowana konstrukcja swobodnych zaworów progresywnie zwiększa stopień tłumienia w zależności od warunków na drodze. Ta prosta, innowacyjna technologia — jako pierwsza na świecie — charakteryzuje się doskonałymi parametrami porównywalnymi z zawieszeniem typu kartridżowego, a jednocześnie pozwala obniżyć masę

Tylne amortyzatory

Tylne podwójne amortyzatory Showa umożliwiają regulację naprężenia wstępnego i współpracują z wytrzymałym stalowym wahaczem. Takie połączenie zapewnia dobrą stabilność oraz doskonałe wyczucie tylnego koła i właściwości jezdne — nawet z pasażerem na pokładzie.

Zbliżenie z tyłu na zawieszenie motocykla CB1100 RS.

Autentyczne pochodzenie

Jeśli chcesz usłyszeć dźwięk z lat 70. — dodaj gazu.

Widok motocykla Honda CB1100 RS z góry.

Czas na wspomnienia

W roku 1969 dźwięk rzędowego, czterocylindrowego silnika chłodzonego powietrzem oznajmił nadejście nowej ery motocykli „superbike” – wprowadzenie modelu Honda CB750 Four. Był to istotny moment, który zmienił nasze postrzeganie motocykli i sposób jazdy. Model CB1100 RS stanowi bezpośrednie odniesienie do tych wczesnych lat wolności — prawdziwy café racer inspirowany klasyką.

Czas na zmiany

Zmodernizowany i udoskonalony silnik DOHC zapewnia płynny liniowy przyrost mocy, a maksymalny moment obrotowy wynoszący 91 Nm dodaje klasycznego poczucia siły. Wykończony na czarno nad osłonami krzywek, stanowi silny kontrast z jasnym polerowanym stopem i chromowanymi detalami nadając motocyklowy prawdziwie customowy wygląd charakterystyczny dla maszyn typu street.

Zbliżenie na silnik motocykla Honda CB1100 RS.

Wydłużone, chromowane rury wydechowe stanowią doskonałe podkreślenie chłodzonego powietrzem czterocylindrowego silnika rzędowego.

Zbliżenie na układ wydechowy motocykla Honda CB1100 RS.

Układ wydechowy typu 4-2-2 jest wewnętrznie rozdzielony na dwie komory rozprężeniowe, a każdy tłumik jest wyposażony w podwójne perforowane rury łączące, co pozwoliło uzyskać klasyczne brzmienie czterocylindrowego silnika.