Honda CBR1000RR Fireblade - studyjne zdjęcie przedstawiające trójkolorowy motocykl z profilu

CBR1000RR

Fireblade

Pełna kontrola

Wyścigowa technologia i całkowita kontrola.

Każda Honda CBR1000RR Fireblade cechuje się niedoścignionymi właściwościami jezdnymi; idealne połączenie fenomenalnych osiągów silnika z lekkim, precyzyjnym podwoziem gwarantuje niezapomniane wrażenia podczas jazdy po zwykłych drogach i rewelacyjne czasy okrążeń na torze.

Ewolucja legendy

Przez 21 lat, CBR1000RR Fireblade był świadkiem wielu zmian na arenie Super Sport, wielokrotnie występował w roli głównego bohatera. Ciągła dbałość o zachowanie idei pełnej kontroli i ukierunkowanie prac rozwojowych na potrzeby kierowcy spowodowały, że motocyklista dosiadający Hondę CBR1000RR Fireblade czuje się absolutnie wyjątkowo.

CBR1000RR Fireblade to jedyna maszyna na świecie, która oferuje wyczynową technologię w najbardziej użytecznej formie. To najprawdziwszy motocykl klasy Super Sport jaki produkowany jest seryjnie – maszyna, która zachwyca osiągami zarówno na ulicy, jak i na torze.

Honda CBR1000RR Fireblade - zdjęcie przedstawiające jadący, trójkolorowy motocykl z przodu

Większy wybór

Fireblade - miniatura przedstawiająca motocykl z prawej strony CBR1000RR Honda CBR1000RR Fireblade to motocykl klasy Super Sport, który nie ma sobie równych.
Fireblade - miniatura przedstawiająca motocykl z prawej strony CBR1000RR ABS Oprogramowanie elektronicznego, zintegrowanego układu hamulcowego z funkcją ABS (eC-ABS) zostało zoptymalizowane pod kątem użycia w motocyklu klasy Super Sport.

Wyświetl dane techniczne

Moc pod kontrolą

Rzędowy, czterocylindrowy silnik o pojemności 999,8 cm3 ma głowicę zmodyfikowaną w taki sam sposób, co model CBR1000RR Fireblade SP. Zmiany zwiększają moc maksymalną o 3 KM (do 181 KM) i zapewniają niezwykle szybką reakcję silnika na zmianę położenia przepustnicy. Dzięki zastosowaniu nowych rur wydechowych o średnicy 35 mm, zwiększeniu uległ moment obrotowy w środkowym zakresie obrotów. Połączenie między 2 i 3 cylindrem wyrównuje ciśnienie. Nowe oprogramowanie układu wtrysku PGM-DSFI gwarantuje błyskawiczną reakcję silnika i niezwykle precyzyjne dozowanie mocy; sprzęgło antyhoppingowe stabilizuje motocykl, zmniejszając moment hamujący przekazywany z silnika na tylne koło podczas szybkiej redukcji biegu.

Honda CBR1000RR Fireblade - dynamiczne ujęcie przedstawiające jadący motocykl (lokacja)

100% Hondy - 100% skuteczności

Każdy element Twojej Hondy został zaprojektowany, wyprodukowany i przetestowany z zachowaniem najbardziej rygorystycznych standardów. To samo dotyczy oryginalnych akcesoriów Honda: każdy element przeszedł liczne testy i został perfekcyjnie dopasowany do Twojej maszyny. Oferujemy szeroką gamę akcesoriów, więc z pewnością wybierzesz dokładnie to, co chcesz. Bez żadnych kompromisów.

Honda CBR1000RR Fireblade - studyjne zdjęcie przedstawiające motocykl na akcesoryjnym stojaku ustawiony na paddocku toru wyścigowego
Honda CBR1000RR Fireblade - studyjne zdjęcie przedstawiające motocykl na akcesoryjnym stojaku ustawiony na paddocku toru wyścigowego
Honda CBR1000RR Fireblade - studyjne zdjęcie przedstawiające akcesoryjną nakładkę na zbiornik paliwa Herringbone
Honda CBR1000RR Fireblade - studyjne zdjęcie przedstawiające akcesoryjny tylny błotnik

Pakiet Full Sport

Pakiet Full Sport* został zaprojektowany w taki sposób, aby podnieść walory motocykla na torze i zwiększyć komfort podczas jazdy po drogach publicznych. Akcesoryjny tylny błotnik i nakładka na tylne siedzenie sprawiają, że motocykl wygląda jak rasowa maszyna wyścigowa. To doskonały sposób na podkreślenie sportowego DNA Twojej Hondy CBR1000RR Fireblade 2014. Układ wydechowy marki Akrapovic** gwarantuje niepowtarzalne brzmienie, a wyższa szyba poprawia aerodynamikę i kontrolę nad motocyklem przy dużych prędkościach.

*Pakiet Full Sport jest dostępny opcjonalnie.
**Układ wydechowy Akrapovic to wyposażenie opcjonalne pakietu Full Sport, które należy zakupić osobno.


Płomień, który nigdy nie gaśnie

Koncept się nie zmienił.

Honda Fireblade - widok przedstawiający motocykl z kierowcą na torze wyścigowym z przedniej lewej perspektywy.

Zwycięzca klasy Senior wyścigu Creg-ny-Baa 2013, John McGuiness, Honda Fireblade.

Właśnie dlatego Honda niezmiennie dominuje w ulicznych wyścigach motocyklowych, takich jak Isle of Man TT. W 2013 zawodnicy dosiadający modelu CBR1000RR Fireblade zajęli 3 pierwsze miejsce w klasie Superbike. 

Klasa sama w sobie

John McGuiness w barwach Honda Legends Race Team jako pierwszy minął linię mety prestiżowego wyścigu Senior TT, wykręcając rekordowy czas okrążenia ze średnią prędkością ponad 209 km/h.

 

 

 

 

Dzielone zdjęcie: portret Johna McGuinessa, ujęcie przedstawiające McGuinessa jadącego na tylnym kole Hondy Fireblade z przedniej perspektywy!
Honda Fireblade - widok przedstawiający motocykl z kierowcą na torze wyścigowym z perspektywy. Historyczne zdjęcie (lokacja).

Zwycięzca Mistrzostw Świata 1966, Mike Haiwood, Honda RC166.