Zamknij

CBR650F

Poczuj dreszcz

Wyrzeźbione linie

Przewiń

CBR650F

Głodny wrażeń

Ten znakomicie wyglądający motocykl o kompaktowej i lekkiej konstrukcji z czterocylindrowym silnikiem i sportową, smukłą sylwetką sprawia, że jazda nim stanowi prawdziwą eksplozję wrażeń.

Styl Super Sport

Ten motocykl klasy średniej jest spragniony mocnych doznań.

Jedno krótkie spojrzenie zdradza jego zwrotny i szybki charakter — od reflektora aż po światła tylne. Motocykl CBR650F nie ukrywa swojej żądnej wrażeń natury, dzięki czemu przyjemność z jazdy zwiększa się do niespotykanego nigdy wcześniej poziomu. Zapewnia wysoki komfort jazdy codziennej, a w razie potrzeby może szybko wkręcić się na najwyższe obroty, aby zaspokoić nieodpartą potrzebę jazdy po bezkresnych, pustych drogach.

Zbliżenie na zegary Hondy CBR650F.
Zbliżenie tylnych świateł modelu Honda CBR650F — widok trzy/czwarte z tyłu.
Zdjęcie z boku przedstawiające kierowcę na Hondzie CBR650F w tunelu.
Zbliżenie logo Honda CBR650F.

Klasa Super Sport lub Street

Niezależnie którą opcję wybierzesz, otrzymasz maszynę z silnikiem o pojemności 650 cm3, która naprawdę robi wrażenie.

Motocykl Honda CBR650F – widok z boku. CBR650F Motocykl klasy średniej w stylu Super Sport o zgrabnym aerodynamicznym kształcie i specjalnie zaprojektowanych kanałach dolotowych powietrza. Pod spodem znajduje się czterocylindrowy rzędowy silnik DOHC o pojemności 649 cm3 i nowa 6-biegowa skrzynia biegów z krótkimi przełożeniami. W skład wyposażenia wchodzi oświetlenie LED, dwuobwodowy układ ABS i teleskopowy widelec SDBV o skoku 41 mm. (Masa własna 213kg)
Motocykl Honda CB650F – widok z boku. CB650F Motocykl klasy średniej w stylu Naked Street (masa własna 208 kg) z czterocylindrowym rzędowym silnikiem DOHC o pojemności 649 cm3, nową 6-biegową skrzynią biegów z krótkimi przełożeniami, światłami LED, dwuobwodowym układem ABS i teleskopowym widelcem SDBV o skoku 41 mm.

Obejrzyj model CB650F

Pełna kontrola

Dokładnie ustawione i precyzyjne zawieszenie gwarantuje doskonałe właściwości jezdne.

Widok przedstawiający Hondę CBR650F z przodu.

Widelec przedni

Motocykl CBR650F wyposażono w widelec Dual Bending Valve o skoku 41 mm, który zapewnia doskonałą kontrolę podczas jazdy. Zastosowana konstrukcja swobodnych zaworów progresywnie zwiększa stopień tłumienia w zależności od warunków na drodze — tłumienie kompresji można ustawić na dowolnie wybraną wartość. Ta prosta, innowacyjna technologia — jako pierwsza na świecie — charakteryzuje się doskonałymi parametrami porównywalnymi z zawieszeniem typu kartridżowego, a jednocześnie pozwala obniżyć masę.

Tylny amortyzator

Pod siedzeniem znajduje się jednorurowy moduł zawieszenia typu monoshock, zapewniający 7-stopniowy zakres regulacji naprężenia wstępnego. Pracuje on bezpośrednio na zgrabnie wyprofilowanym wahaczu aluminiowym odlanym kokilowo w celu podniesienia stabilności i wytrzymałości.

Zbliżenie na goleń widelca Hondy CBR650F.

Przyciągające uwagę golenie widelca pokryte powłoką Alumite.

Gotowy do akcji

Poczuj i usłysz moc na każdym zakręcie.

Motocykl Honda CBR650F z kierowcą — widok trzy/czwarte z przodu.

Motocykl CBR650F zapewnia czystą przyjemność z jazdy — zwłaszcza poza obszarami miejskimi.

Silnik Hondy CBR650F rozwija moc 67 kW przy 11 000 obr./min i jest zgodny z normą EURO4 — jego moc można już poczuć przy 5000 obr./min. Udało się to osiągnąć poprzez zastosowanie nowego układu dolotowego i całkowicie zmodernizowanego układu wydechowego typu 4-1. Dzięki podwójnemu tłumikowi, obniżającemu ciśnienie zwrotne, motocykl generuje charczący dźwięk w momencie przekręcenia manetki przepustnicy. Wystarczy wyjechać z zakrętu i przyspieszyć, aby przekonać się, do czego zdolna jest 6-biegowa skrzynia biegów z krótkim zakresem przełożeń — zwłaszcza w ich środkowym zakresie.

Wyrazisty i pewny siebie

Model CBR650F jest osadzony na sztywnej ramie ze stali, wyposażonej w dwa eliptyczne dźwigary o wymiarach 64 mm x 30 mm. Motocykl ten zapewnia znakomitą sztywność i równowagę, które zostały dobrane tak, aby zapewnić znakomite prowadzenie w rzeczywistych warunkach drogowych. Połączenie kąta natarcia 25,5°, przesunięcia wzdłużnego na poziomie 101 mm oraz rozstawu osi na poziomie 1450 mm przekłada się na znakomite utrzymywanie kierunku jazdy na wprost, a także na niesamowitą zwrotność motocykla.

Motocykl Honda CBR650F – widok z boku.
Zbliżenie na układ wydechowy Hondy CBR650F.

Z krętego układu wydechowego typu 4-1 wydobywa się podczas przyspieszania charakterystyczny pomruk.