Close
Zamknij
CRF250 Rally - motocykl z kierowcą na pustynnej drodze, widok z prawego profilu
CRF250 Rally - motocykl z kierowcą na pustynnej drodze, widok z prawego profilu

Szukaj przygód wszędzie

Honda CRF250 Rally

CRF250 Rally - motocykl z kierowcą na nadmorskiej drodze
CRF250 Rally - motocykl z kierowcą na nadmorskiej drodze

Duch Dakaru

Dla spragnionych przygód

Maszyna wyposażona w silnik o małej pojemności dla kierowców poruszających się zarówno po jezdni, jak i w terenie.

Nawiązująca bezpośrednio do motocykla HRC CRF450 RALLY z rajdu Dakar stylistyka modelu CRF250 RALLY nadaje mu wygląd maszyny gotowej do rywalizacji w piaskach pustyni i podboju świata. Motocykl ten zapewnia prawdziwy smak przygody kierowcom, którzy preferują łatwe w obsłudze maszyny. Dookoła świata lub dzielnicy — zabierze Cię wszędzie tam, gdzie będziesz chciał, po szlaku lub asfalcie.

CRF250 Rally - zbliżenie na tylne koło
CRF250 Rally - zbliżenie na reflektory
CRF250 Rally z kierowcą - widok z lewej perspektywy
CRF250 Rally - zbliżenie na boczną owiewkę

WYBIERZ SWÓJ STYL

Który styl wybierzesz — Enduro czy Adventure?

CRF250 Rally - motocykl z prawego profilu CRF 250 RALLY Uniwersalny motocykl w stylu adventure z czterozaworowym silnikiem DOHC zgodnym z normą EURO4. Wyposażenie: Zawieszenie Showa, zbiornik paliwa o pojemności 10,7 litra. Rozstaw osi 2210 mm, prześwit 270 mm, siedzenie osadzone na wysokości 895 mm, hamulce z dwukanałowym układem ABS, reflektor i kierunkowskazy LED.
CRF250L - widok z prawego profilu CRF250L Uniwersalny motocykl w stylu enduro z czterozaworowym silnikiem DOHC zgodnym z normą EURO4 Wyposażenie: Zawieszenie Showa, zbiornik paliwa o pojemności 7,8 litra. rozstaw osi 2195 mm, prześwit 255 mm, wysokość siedzenia 875 mm, dwuobwodowy układ ABS.

POZNAJ HONDĘ CRF250L

Wewnętrzna moc

Motocykl zachwyca doskonały osiągami, znanymi z bliźniaczego modelu: Honda CRF250L.

CRF250 Rally - motocykl z kierowcą na nadmorskiej drodze

Wysokość siedzenia wynosi 895 mm, o 20 mm więcej niż w przypadku modelu CRF250L, co zapewnia lepszą obserwację otoczenia.

Odnowiony silnik, zgodny z normą EURO4, to jednocylindrowa konstrukcja o pojemności 250 cm3 chłodzona cieczą. To czterozaworowy silnik typu DOHC, który zapewnia moc 24,4 KM przy 8500 obr./min oraz moment obrotowy 26,6 Nm przy 6750 obr./min dzięki zmodyfikowanej obudowie filtra powietrza, korpusowi przepustnicy i nowemu, lżejszemu układowi wydechowemu.

Próby na szlaku

Silnik i wykonana ze stali rama — z dwubelkową częścią główną o przekroju owalnym i w połowie podwójna kołyskowa — to mocne połączenie, które zapewnia wytrzymałość niezbędną podczas długiej jazdy w terenie.

Równowaga to podstawa

Główny wałek wyrównoważający redukuje drgania silnika, a sześciobiegowa skrzynia biegów współpracuje ze sprzęgłem, które skutecznie przenosi moment obrotowy na koło. Dzięki temu motocykl doskonale prowadzi się w terenie oraz w zatłoczonym mieście.

 

CRF250 Rally z kierowcą - widok z tylnej lewej perspektywy

Osłony dolne zabezpieczają spód maszyny, a dźwignia zmiany biegów ma składaną górną część.