Odnowiony silnik, zgodny z normą EURO4, to jednocylindrowa konstrukcja o pojemności 250 cm3 chłodzona cieczą. To czterozaworowy silnik typu DOHC, który zapewnia moc 24,4 KM przy 8500 obr./min oraz moment obrotowy 26,6 Nm przy 6750 obr./min dzięki zmodyfikowanej obudowie filtra powietrza, korpusowi przepustnicy i nowemu, lżejszemu układowi wydechowemu.
Próby na szlaku
Silnik i wykonana ze stali rama — z dwubelkową częścią główną o przekroju owalnym i w połowie podwójna kołyskowa — to mocne połączenie, które zapewnia wytrzymałość niezbędną podczas długiej jazdy w terenie.
Równowaga to podstawa
Główny wałek wyrównoważający redukuje drgania silnika, a sześciobiegowa skrzynia biegów współpracuje ze sprzęgłem, które skutecznie przenosi moment obrotowy na koło. Dzięki temu motocykl doskonale prowadzi się w terenie oraz w zatłoczonym mieście.