Close
Zamknij
CRF250L - ujęcie przedstawiające motocykl z kierowcą w lesie od frontu
CRF250L - ujęcie przedstawiające motocykl z kierowcą w lesie od frontu

Gotowy do jazdy na drodze i w terenie

Honda CRF250L

CRF250L - czarny motocykl z kierowcą w terenie
CRF250L - czarny motocykl z kierowcą w terenie

Zabierze Cię, gdziekolwiek zapragniesz

Wyrazistość i skupienie

Stylistyka zaczerpnięta wprost ze świata motocrossu sprawia, że jest to najsmuklejszy model CRF250L, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy.

Zwiększyliśmy osiągi motocykla, aby umożliwić przeżywanie większych doznań z jazdy zarówno początkującym, jak i doświadczonym kierowcom — niezależnie od tego, jaką drogę obierzesz. Motocykl wygląda agresywnie dzięki rzucającej się w oczy kolorystyce oraz nowej stylistyce nadwozia, która oparta jest na tej z konkurencyjnego modelu motocrossowego CRF450R, a pomimo tego jest wyjątkowo przystępny i chętnie współpracuje z kierowcą.

CRF250L - zbliżenie na silnik
CRF250L - zbliżenie rury wydechowej
CRF250L - motocykl z lewego profilu
CRF250L - zbliżenie na zbiornik paliwa

WYBIERZ SWÓJ STYL

Który styl wybierzesz — Enduro czy Adventure?

CRF250L - motocykl z prawego profilu CRF250L Dwufunkcyjny motocykl o stylistyce enduro wyposażony w 4-zaworowy silnik DOHC spełniający normę EURO4. Wyposażenie: Zawieszenie Showa, zbiornik paliwa o pojemności 7,8 litra. rozstaw osi 2195 mm, prześwit 255 mm, wysokość siedzenia 875 mm, dwuobwodowy układ ABS.
CRF250 Rally - motocykl z prawego profilu CRF250 RALLY Dwufunkcyjny motocykl klasy Adventure z 4-zaworowym silnikiem DOHC, spełniającym wymagania normy EURO4. Wyposażenie: Zawieszenie Showa, zbiornik paliwa o pojemności 10,7 litra. Rozstaw osi 2210 mm, prześwit 270 mm, siedzenie osadzone na wysokości 895 mm, dwuobwodowy układ ABS, reflektor i kierunkowskazy LED.

Poznaj model CRF250 RALLY

Mocne uderzenie

Wysoka moc i osiągi niezmienne w każdych warunkach.

CRF250L - motocykl z kierowcą w terenie

Silnik o pojemności 250 cm3 generuje wysoki moment obrotowy, który ułatwia poruszanie się w wymagającym terenie

Motocykl jest wyposażony w zmodernizowany 4-zaworowy, jednocylindrowy silnik DOHC chłodzony cieczą o pojemności 250 cm3. Układ wtrysku PGM-FI zgodny z normą EURO4 dostarcza paliwo przez powiększoną przepustnicę o średnicy 38 mm. Wszystko to w połączeniu ze zmodernizowaną obudową filtra powietrza i nowym, lżejszym układem wydechowym generuje 24,4 KM przy 8500 obr./min i momentu obrotowego 22,6 Nm przy 6750 obr./min.

Wyrazisty i smukły

Stalowa rama z dwubelkową częścią główną o przekroju owalnym i w połowie podwójną kołyską stanowi mocne połączenie, które jest na tyle wytrzymałe, aby móc wyruszać motocyklem na długie wyprawy terenowe, a zarazem na tyle smukłe, aby móc nim mknąć przez miasto.

Równowaga to podstawa

Główny wałek wyrównoważający redukuje drgania silnika, a sześciobiegowa skrzynia biegów współpracuje ze sprzęgłem, które skutecznie przenosi moment obrotowy na koło. Dzięki temu motocykl doskonale prowadzi się w terenie oraz w zatłoczonym mieście.

 

CRF250L - motocykl z przedniej prawej perspektywy

Model CRF250L jest lekki i zwrotny i ma wszystkie cechy wytrzymałego motocykla motocrossowego; idealnie sprawdza się w ruchu miejskim, jak i podczas weekendowej jazdy w terenie.