Close
Zamknij
VFR800X z kierowcą na krętej górskiej drodze, widok z prawego profilu
VFR800X z kierowcą na krętej górskiej drodze, widok z prawego profilu

VFR800X Crossrunner

Odnajdź własną wolność

Poczuj wolność

Zostaw za sobą zatłoczone ulice i wyrusz w niezapomnianą podróż całkowicie nową Hondą VFR800X Crossrunner.

EKSCYTUJĄCA MOC

Solidna stylistyka Adventure, połączona z niezwykłą wydajnością silnika V4, to recepta na wszechstronny, uniwersalny motocykl.

 

WOLNOŚĆ NA WYCIĄGNIĘCIE RĘKI

Wyrwij się z miasta.

Nowa Honda VFR800X Crossrunner sprawi, że poczujesz się naprawdę wolny. Opracowana na bazie podwozia Hondy VFR800F, idealnie łączy cechy sportowej maszyny typu Adventure z wydajnym silnikiem V4-VTEC i zawieszeniem o dużym skoku. Motocykl jest bardzo funkcjonalny: pełne oświetlenie LED z przodu i z tyłu, podgrzewane manetki z 5-stopniową regulacją i kanapa z regulacją wysokości. Kilkupoziomowy system sterujący momentem obrotowym HSTC oraz ABS zdecydowanie zwiększają bezpieczeństwo w trudnych warunkach.

 

VFR800X zaparkowana przy polu obok stojącego kierowcy

SOLIDNE WYKOŃCZENIE

Zaprojektowany, aby poradzić sobie w najróżniejszych warunkach, VFR800X Crossrunner zachwyca solidnym wykonaniem i minimalistyczną, sportową stylistyką. Nadwozie w naturalny sposób eksponuje silnik V4-VTEC i dwubelkową ramę z aluminium. Zawieszenie o powiększonym skoku pochłania wszystkie nierówności nawierzchni, a wyprostowana pozycja kierowcy za szeroką kierownicą ułatwia prowadzenie maszyny niezależnie od tego, czy przeciskasz się przez zatłoczone miasto, czy pokonujesz krętą, górską przełęcz. Motocykl zapewnia również wyjątkowy komfort na długich trasach, a wysokość siedzenia jest regulowana w zakresie 815 - 835 mm. 

 

 

VFR800X zaparkowana na krętej górskiej drodze, widok z prawego profilu

Płynna kontrola

Od wielu lat dopracowujemy technologię, która zapewnia maksymalny komfort jazdy. Wiemy jak lepsze wyczucie nawierzchni wpływa na większą kontrolę nad maszyną.

VFR800X, widok z lewej perspektywy

Światła LED

VFR800X Crossrunner wyróżnia się charakterystycznym reflektorem LED w kształcie litery X, który oświetla drogę jasnym światłem o białej barwie, gwarantując optymalną widoczność. Ta unikalna budowa, połączona z tylną lampą LED, optymalizuje pobór energii elektrycznej.

Kilkupoziomowy system sterujący momentem obrotowym (Honda Selectable Torque Control – HSTC)

Kilkupoziomowy system sterujący momentem obrotowym (HSTC) precyzyjnie monitoruje trakcję tylnego koła, płynnie regulując moment obrotowy silnika w celu zapewniania przyczepności w każdych warunkach. Kierowca może ustawić jeden z trzech dostępnych trybów pracy systemu za pomocą przełącznika przy kierownicy. Informacja o wybranym trybie zostanie wyświetlona na wyświetlaczu LCD zestawu wskaźników.

 

VFR800X, zdjęcie tylnego koła

Wyjątkowa wszechstronność w najlepszym wydaniu

Silnik V4-VTEC generuje większą moc i moment obrotowy, tworzy niezwykły duet z przyprawiającym o dreszcze układem wydechowym typu 4-2-1-1.

Podwozie pochodzi z modelu VFR800F: teleskopowy widelec Honda Multi-Action System (HMAS) z goleniami o średnicy 43 mm oferuje skok 131 mm oraz regulację napięcia wstępnego sprężyny i regulację tłumienia odbicia. Przednie zawieszenie współpracuje z gazowym amortyzatorem tylnym, zachęcając kierowcę do dynamicznej, sportowej jazdy w każdych warunkach. 

 

VFR800X zaparkowana na krętej górskiej drodze, widok z prawego profilu