Close

Honda X-ADV — technologia

Wyrzuć plan trasy

Kolejna przygoda czeka na końcu drogi

Obejmuje

Przełącznik G

do jazdy terenowej

Przewiń

Logo Hondy X-ADV.

Nowa seria

Ten motocykl cechuje się nie tylko świetnym wyglądem — został on również opracowany pod kątem zapewnienia prawdziwego charakteru off-roadowego, dzięki czemu tworzy całkowicie nową, niekonwencjonalną kategorię.

Prawdziwy twardziel

Całkowicie inny motocykl.

Model X-ADV został wyposażony w wytrzymałe, całkowicie nowe, stalowe podwozie rurowe w celu zapewnienia pewnego i precyzyjnego prowadzenia na wszystkich nawierzchniach. Z kolei pod siedzeniem motocykla znajduje się przestronny podręczny schowek o pojemności 21 litrów.

Długa podróż

41-milimetrowy, odwrócony widelec gwarantuje odpowiednie napięcie wstępne sprężyny oraz regulację tłumienia odbicia wraz ze skokiem 153 mm, podczas gdy tylny amortyzator Pro-Link z regulacją napięcia wstępnego zapewnia skok 150 mm. Dzięki takiemu wyposażeniu oraz prześwitowi wynoszącemu 162 mm model ten idealnie nadaje się do ekscytujących wycieczek w terenie.

Siła hamowania

Hamulce i układ ABS modelu X-ADV pozwalają czuć się pewnie na drogach o gorszej lub mokrej nawierzchni. Podwójne, montowane radialnie tarcze i 4-tłoczkowe zaciski przedniego hamulca zapewniają odpowiednią moc, precyzję i stabilność potrzebne do optymalnego hamowania. Tylna tarcza hamulcowa wyposażona została w zacisk 2-tłoczkowy.

Honda X-ADV — widok od tyłu pod kątem.

Wyposażone w wytrzymały wahacz tylne zawieszenie Pro-Link zostało zoptymalizowane pod kątem wysokiego komfortu jazdy i niezwykłej trwałości na ekstremalnych trasach.

Honda X-ADV z kierowcą — widok z boku.

Przednie widelce są w pełni regulowane, aby zagwarantować płynniejszą jazdę w każdym terenie.

Pokonaj każdy zakręt

Ustawienie kąta główki ramy na poziomie 27° oraz wyprzedzenie wynoszące 104 mm sprawiły, że motocykl zdaje się być naturalnie zbalansowany, oferując niezwykłą stabilność podczas jazdy w prostej linii. Konstrukcja X-ADV charakteryzuje się kątem skrętu na poziomie 39˚ i promieniem 2,8 metra, co umożliwia łatwe manewrowanie motocyklem w ciasnych przestrzeniach

Zmiana w kierunku doskonałości

Honda X-ADV z dwusprzęgłową skrzynią biegów.

Oba sprzęgła są sterowane niezależnie przez własny obwód elektro-hydrauliczny, więc gdy kierowca wybiera bieg, jest on przełączany kolejno między sprzęgłami. Jest to szybki i płynny proces, który pozwala wyeliminować wstrząsy podczas zmiany biegów na wyższe lub niższe. Wybierz swój tryb i ciesz się jazdą.

Odpowiednia moc

Silnik, który zachęca do wyczynowej jazdy.

Honda X-ADV z kierowcą — widok z tyłu, pod kątem.

Uniesiony w górę układ wydechowy generuje solidne, pulsujące brzmienie, a jego smukła i przylegająca do nadwozia konstrukcja pozwala uzyskać odpowiedni prześwit.

Chłodzony cieczą, 8-zaworowy, rzędowy, dwucylindrowy silnik SOHC o pojemności 745 cm3 w modelu X-ADV gwarantuje wysoki moment obrotowy w niskim i średnim zakresie obrotów wynoszący 68 Nm przy 4750 obr./min. Motocykl X-ADV o długim skoku tłoka dostarcza niezwykłe przyspieszenie zrywające asfalt w bardzo niskim zakresie obrotów; model ten zostawia inne motocykle w tyle, gdy zapali się zielone światło na skrzyżowaniu.

Lepsze osiągi

Podwójne wałki wyrównawcze na wale korbowym redukują drgania, gdy silnik pracuje w wysokim zakresie obrotów, jednocześnie zapewniając charakterystyczny „warkot” silnika i głębokie brzmienie układu wydechowego gwarantowane przez kolejność zapłonu przesuniętą o 270°. To unikalny i satysfakcjonujący dźwięk.

Niezwykła oszczędność

Pojedyncza obudowa przepustnicy o średnicy 36 mm oraz układ PGM-FI dostarczają precyzyjną mieszankę paliwowo-powietrzną, co sprawia, że model X-ADV jest zgodny z normą EURO4. Niskie zużycie paliwa pozwala na przejechanie 300 km na jednym zbiorniku paliwa o pojemności 13,1 litra.

Honda X-ADV z kierowcą — widok z tyłu.
Honda X-ADV z kierowcą — widok z przodu, pod kątem.

Spory moment obrotowy — pozwalający ruszyć energicznie ze świateł — łączy się dobrze z płynnie dostarczaną mocą oraz wydajnością osiąganą na otwartych drogach. Ta maszyna jest rasowym motocyklem w większym stopniu, niż może się wydawać — zrozumiesz to, gdy na nią wsiądziesz, dlatego nie zwlekaj i umów się na jazdę próbną.