Close
Zamknij

Honda CRF450L

UNIWERSALNY MOTOCYKL MARZEŃ

Już jest. Motocykl uniwersalny, o którym marzysz od tak dawna. CRF450L doskonale spisuje się zarówno w terenie, jak i na drodze, a jakość wykonania gwarantuje żywotność.

Przewiń

Logo motocykla Honda CRF450L.

Doskonale sprawdza się w obu zastosowaniach

Model CRF450L charakteryzuje się sportowym stylem, homologacją drogową i niezawodnością. Przyjemność z jazdy to dodatkowa zaleta.

Nowy wymiar uniwersalności

Model CRF450R przystosowany do jazdy po drogach.

Model CRF450L nie bez powodu przypomina CRF450R. To jest CRF450R. Ma taką samą aluminiową ramę grzbietową, a także identyczne zawieszenie Showa i silnik Unicam 449 cm3. Stworzyliśmy doskonały motocykl terenowy zapewniający więcej mocy przy dolnych zakresach obrotów. Wyposażyliśmy go w sześciobiegową przekładnię i mocne światła LED oraz przystosowaliśmy do ruchu drogowego. W procesie produkcji dbamy o jak najwyższą jakość, z której słyną produkty marki Honda.

 

CRF450L, zbliżenie na silnik
CRF450L, zbliżenie na silnik
Zdjęcie modelu CRF450L na drodze terenowej w lesie.
CRF450L, zbliżenie na kierownicę

Równowaga sił

Dlaczego to ma znaczenie…

Montowany w modelu CRF450L, wyposażony w rozrusznik elektryczny, czterozaworowy silnik Unicam o pojemności 449 cm3 zapewnia optymalne rozłożenie momentu obrotowego już od dolnych wartości obrotów. Dzięki temu koło tylne nie traci przyczepności bez względu na stan nawierzchni. Ta jednostka, opracowana dla motocykla enduro CRF450RX, charakteryzuje się cięższym wałem korbowym oraz współczynnikiem kompresji wynoszącym 12 : 1. Tłok wyposażony jest w 3 pierścienie zapewniające większą trwałość. Alternator został zmodyfikowany w taki sposób, aby zasilać reflektory i ładować akumulator podczas wolniejszej jazdy.

Moc a moment obrotowy

Poza torem motocrossowym zbyt wysoka moc maksymalna wiąże się z dużym zużyciem. Na torze najważniejsze jest, aby moment obrotowy zapewniał odpowiednią przyczepność. W związku z tym model CRF450L oferuje moment 32 Nm zrównoważony przez 18 kW mocy, co sprawia, że jest łatwiejszy w prowadzeniu.

CRF450L, widok z przodu

Wydajność w każdych warunkach zapewniana przez 4-zaworowy silnik Unicam o pojemności 449 cm3.

CRF450L, zbliżenie na chłodnicę.

Chłodnica o dużej pojemności wyposażona jest dodatkowo w elektryczny wentylator.

Rozsądne okresy międzyprzeglądowe

Honda słynie z wysokiej jakości technicznej i konstrukcyjnej. Model CRF450L był od początku projektowany tak, aby wymiana filtra oleju/powietrza wykonywana była co 1000 km, a poważniejsze przeglądy co 32 000 km.

 

CRF450L, zbliżenie na lewą część kierownicy.

Wytrzymały przełącznik wysokiej jakości.

Zwinność i stabilność to pewność podczas jazdy

Osiągi off-roadowe, komfort na drodze.

Zoptymalizowana równowaga sztywności pomiędzy aluminiową ramą a wahaczem modelu CRF450L zapewnia wytrzymałość, stabilność i wyczucie. Widelec Showa 49 mm i tylne zawieszenie Pro-Link można w pełni regulować, zmieniając ustawienia sztywności sprężyn i odbicia/dobicia, które zostały przygotowane do jazdy terenowej. Na 18-calowe koło tylne z systemem Cush Drive chroniącym przekładnię i łańcuch można założyć różne opony. Falista tarcza o średnicy 260 mm i zacisk dwutłoczkowy z przodu oraz tarcza o średnicy 140 mm i zacisk jednotłoczkowy z tyłu pozwalają na płynne, ale skuteczne hamowanie.

PEŁNA REGULACJA

Przednie i tylne zawieszenie Showa z ustawieniami sztywności sprężyn i odbicia/dobicia, które zostały przygotowane do jazdy terenowej.

CRF450L, zbliżenie na widelce.

Zaprezentowane zdjęcia nie są zgodne z europejską specyfikacją

CRF450L, prawa strona.

SPORTOWY STYL

Aluminiowa rama grzbietowa dwubelkowa w doprowadzonej do perfekcji maszynie CRF450R MX1.