Close
Zamknij
Honda CB1100EX - widok z tylnej prawej perspektywy
Honda CB1100EX - widok z tylnej prawej perspektywy

Honda CB1100EX

Nowoczesny klasyk

Honda CB1100EX z kierowcą
Honda CB1100EX z kierowcą

Autentyczne linie

Marzenia się spełniają

Powrót do starych dobrych czasów.

Honda CBR1100EX to nowoczesna, chłodzona powietrzem, czterocylindrowa maszyna o wyrazistym brzmieniu układu wydechowego. Dzięki atrakcyjnym detalom, takim jak płaskie panele boczne ze szczotkowanego aluminium i koła szprychowe, motocykl przypomina maszyny z lat 70. Nowoczesny silnik, antyhoppingowe sprzęgło, widelec i amortyzatory Showa oraz dużo chromowanych dodatków ­– motocykle nie tylko doskonale wygląda, ale również wspaniale się prowadzi.

Zbliżenie na światła motocykla Honda CB1100EX.
Zbliżenie na boczną owiewkę motocykla Honda CB1100EX.
Honda CB1100EX z kierowcą - zdjęcie z tylnej perspektywy.
Zbliżenie na silnik motocykla Honda CB1100EX.

Roadster czy café racer?

Jaki jest Twój styl? stylowy klasyk czy surowy custom?

Zdjęcie z boku motocykla Honda CB1100EX. CB1100EX Szprychowe koła z nierdzewnej stali zachwycają precyzją detali. Honda CB1100EX oferuje: Przedni widelec Showa Dual Bending Valve z goleniami o średnicy 41 mm, regulacja wstępnego napięcia, chromowane tylne amortyzatory, przeprojektowany układ dolotowy i wydechowy oraz antyhoppingowe sprzęgło.
Zdjęcie z boku motocykla Honda CB1100 RS. CB1100 RS Stylistycznie nawiązująca do klasycznych superbików Honda CB1100RS oferuje: Zawieszenie Showa Dual Bending Valve z goleniami o średnicy 43 mm, dwuczęściowy przedni widelec i tylne amortyzatory z niezależnymi zbiornikami azotu oraz agresywną geometrię ramy. Sportowe, 17-calowe obręcze kół ze stopu aluminium, podwójne, radialnie montowane czterotłoczkowe zaciski hamulcowe oraz pływające tarcze hamulcowe. Silnik został wyposażony w sprzęgło antyhoppingowe oraz zmodernizowany układ dolotowy i wydechowy.

Obejrzyj motocykl CB1100 RS

Płynna jazda

Nowe przednie i tylne zawieszenie Showa.

Zbliżenie na przednie zawieszenie motocykla CB1100EX.

Tego typu układ, lżejszy niż konwencjonalny kartridż, zapewnia liniowe tłumienie zależne od prędkości, dając poczucie komfortu.

Widelec przedni

Motocykl CB1100EX wyposażono w zaprojektowany od nowa, specjalny widelec 41 mm (Dual Bending Valve), który zapewnia doskonałą kontrolę podczas jazdy. Zastosowana konstrukcja swobodnych zaworów progresywnie zwiększa stopień tłumienia w zależności od warunków na drodze. Ta prosta, innowacyjna technologia — jako pierwsza na świecie — charakteryzuje się doskonałymi parametrami porównywalnymi z zawieszeniem typu kartridżowego.

Tylne amortyzatory

Tylne podwójne amortyzatory Showa z mnóstwem pięknego chromu umożliwiają regulację naprężenia wstępnego i współpracują z wytrzymałym stalowym wahaczem. Takie połączenie zapewnia dobrą stabilność oraz doskonałe wyczucie tylnego koła i właściwości jezdne — nawet z pasażerem na pokładzie. 

Zbliżenie na tylne zawieszenie motocykla CB1100EX.

Uświęcony tradycją

Dogoń swoje wspomnienia.

Honda CB1100EX - widok z tylnej prawej perspektywy.

Rzut oka na Hondę CB750 Four uświadamia, z jaką dbałością o szczegóły został zaprojektowany model CB100EX, który nawiązuje do najlepszych klasyków.

Początki

W roku 1969 dźwięk rzędowego, czterocylindrowego silnika chłodzonego powietrzem oznajmił nadejście nowej ery motocykli „superbike” — wprowadzenie modelu Honda CB750 Four.

Był to istotny moment, który zmienił nasze postrzeganie motocykli i sposób jazdy. Motocykl CB1100EX to bezpośredni następca modelu CB750 — autentyczny, nowoczesny klasyk.

Oryginalny wygląd

Aluminiowe osłony silnika kontrastują z czarnym wykończeniem i chromowanymi osłonami krzywek. Uzupełnieniem wyglądu jest błyszcząca głowica silnika. Cztery rury dolne są wyposażone w podwójne ścianki chroniące przed odbarwieniami termicznymi i przechodzą w dwa tłumiki zamontowane w sposób pozwalający uzyskać lepszy prześwit.

Zdjęcie silnika motocykla Honda CB1100EX.

Błyszczące chromowane rury wydechowe nawiązują do wczesnych motocykli z czterocylindrowymi chłodzonymi powietrzem silnikami rzędowymi.

 Honda CB1100EX z kierowcą - widok z tylnej prawej perspektywy.

Zaprojektowane od nowa tylne światło LED, kierunkowskazy oraz uchwyt tablicy rejestracyjnej dodają maszynie elegancji i nawiązują do minionych, ale wciąż niezapomnianych czasów.