Close
Zamknij
Widok przedstawiający motocykl Honda CB1100 RS z boku.
Widok przedstawiający motocykl Honda CB1100 RS z boku.

Honda CB1100 RS

Minimalistyczny i oszczędny styl

Honda CB1100 RS z kierowcą, widok z lewego profilu
Honda CB1100 RS z kierowcą, widok z lewego profilu

Stylizowany na maszyny ze
złotej ery

Dbałość o szczegóły

Sylwetka surowego motocykla wyścigowego z lat 70. z domieszką cech café racera.

Motocykl CB1100 RS zwraca na siebie uwagę już od momentu uruchomienia silnika. Wyraziste brzmienie chromowanego układu wydechowego — nawiązującego do modelu CB750 — nie przejdzie niezauważone. Ten motocykl ma wszystkie atuty prawdziwej maszyny typu street: przyciągające wzrok przednie i tylne zawieszenie, w pełni pływające tarcze hamulcowe, zbiornik paliwa o sportowym wyglądzie oraz opływowe kierunkowskazy. 

Zbliżenie na zawieszenie modelu CB1100 RS.
Zbliżenie na zbiornik paliwa motocykla Honda CB1100 RS.
Honda CB1100 RS - zbliżenie na boczną owiewkę.
Honda CB1100 RS - zbliżenie na koło i tarcze hamulcowe.

Café racer czy roadster?

Jaki jest Twój styl? surowy custom czy stylowy klasyk?

Widok przedstawiający motocykl Honda CB1100 RS z boku. CB1100 RS Stylistyka przywodząca na myśl motocykle klasy superbike z lat 70.: zawieszenie Showa Dual Bending Valve z goleniami o średnicy 43 mm, dwuczęściowy przedni widelec i tylne amortyzatory z niezależnymi zbiornikami azotu. 17-calowe obręcze kół ze stopu aluminium, podwójne, radialnie montowane czterotłoczkowe zaciski hamulcowe oraz pływające tarcze hamulcowe.
Widok przedstawiający motocykl Honda CB1100 EX z boku. CB1100 EX W motocyklu CB1100EX dostrzega się dbałość o najdrobniejsze szczegóły: szprychowane obręcze ze stali nierdzewnej, tradycyjne kierunkowskazy i zegary, przedni widelec Showa o średnicy 41 mm (Dual Bending Valve) oraz chromowane tylne zawieszenie z regulacją naprężenia wstępnego. Silnik jest wyposażony w sprzęgło antyhoppingowe oraz zmodernizowany układ dolotowy i wydechowy.

Obejrzyj motocykl CB1100 EX

Złoty standard

W pełni regulowane przednie i tylne zawieszenie Showa.

Zbliżenie na przednie zawieszenie motocykla CB1100 RS.

Tego typu układ, lżejszy niż konwencjonalny kartridż, zapewnia liniowe tłumienie zależne od prędkości, dając poczucie komfortu.

Widelec przedni

Motocykl CB1100 RS wyposażono w zaprojektowany od nowa, specjalny widelec 43 mm (Dual Bending Valve), który zapewnia doskonałą kontrolę podczas jazdy. Zastosowana konstrukcja swobodnych zaworów progresywnie zwiększa stopień tłumienia w zależności od warunków na drodze. Ta prosta, innowacyjna technologia — jako pierwsza na świecie — charakteryzuje się doskonałymi parametrami porównywalnymi z zawieszeniem typu kartridżowego, a jednocześnie pozwala obniżyć masę

Tylne amortyzatory

Tylne podwójne amortyzatory Showa umożliwiają regulację naprężenia wstępnego i współpracują z wytrzymałym stalowym wahaczem. Takie połączenie zapewnia dobrą stabilność oraz doskonałe wyczucie tylnego koła i właściwości jezdne — nawet z pasażerem na pokładzie.

Zbliżenie z tyłu na zawieszenie motocykla CB1100 RS.

Klasyczny rodowód

Jeśli chcesz usłyszeć dźwięk z lat 70., po prostu odwiń manetkę.

Zbliżenie na układ wydechowy motocykla Honda CB1100 RS.

Układ wydechowy typu 4-2-2 jest wewnętrznie rozdzielony na dwie komory rozprężne, a każdy tłumik jest wyposażony w podwójne perforowane rury łączące, co pozwoliło uzyskać klasyczne brzmienie czterocylindrowego silnika.

Czas na wspomnienia

W roku 1969 dźwięk rzędowego, czterocylindrowego silnika chłodzonego powietrzem oznajmił nadejście nowej ery motocykli „superbike” — wprowadzenie modelu Honda CB750 Four. Był to istotny moment, który zmienił nasze postrzeganie motocykli i sposób jazdy. Model CB1100 RS stanowi bezpośrednie odniesienie do tych wczesnych lat wolności — prawdziwy café racer inspirowany klasyką.

Czas na zmiany

Zmodernizowany i udoskonalony silnik DOHC zapewnia płynny liniowy przyrost mocy, a maksymalny moment obrotowy wynoszący 91 Nm dodaje klasycznego poczucia siły. Wykończony na czarno nad osłonami krzywek, stanowi silny kontrast z jasnym polerowanym stopem i chromowanymi detalami nadając motocyklowy prawdziwie customowy wygląd charakterystyczny dla maszyn typu street.

Zbliżenie na silnik motocykla Honda CB1100 RS.

Wydłużone, chromowane rury wydechowe stanowią doskonałe podkreślenie chłodzonego powietrzem czterocylindrowego silnika rzędowego.