Odświeżony wygląd nadwozia
Odświeżona, pochylona ku przodowi sylwetka oraz kompaktowe rozmiary motocykla typu naked sprawiają, że model NC750S wygląda jeszcze bardziej sportowo.
Zwiększona moc, odświeżona stylistyka naked'a i perfekcyjnie dopracowane właściwości jezdne sprawiają, że model NC750S to idealny motocykl do dynamicznej, codziennej jazdy. Poczuj wolność, którą masz na wyciągnięcie ręki.
Model NC750S to idealne połączenie lekkiej konstrukcji zapewniającej świetną zwrotność, ekstremalnej mocy i wydajności, z której słynie Honda.
Potrzebujesz podpowiedzi?
Dwucylindrowy silnik chłodzony cieczą o pojemności 750 cm³ montowany w modelu NC750S charakteryzuje się dużą dynamiką, doskonałym przyspieszeniem i wysokim momentem obrotowym w niskim i średnim zakresie obrotów. Fantastyczne brzmienie dużego twina otrzymujesz w pakiecie. Wspaniałym osiągom dorównują imponująco niskie zużycie paliwa i zgodność z normą Euro 4 (emisja CO2 na poziomie 81 g/km). Podsumowując, jest to oszczędny motocykl zapewniający niezrównane wrażenia z jazdy.
Model NC750S zawiera wiele nowych elementów, które zwiększają zadowolenie z jazdy.
Odświeżona, pochylona ku przodowi sylwetka oraz kompaktowe rozmiary motocykla typu naked sprawiają, że model NC750S wygląda jeszcze bardziej sportowo.
Nowe, niezwykle jasne przednie i tylne światła LED w modelu NC750S (tylko wersja SE) nadają agresywnego wyglądu w nocy. Jednak wygląd to nie wszystko — zapewniają one doskonałe oświetlenie drogi i zwiększają widoczność.
W modelu NC750S zastosowano mniejszy i lżejszy tłumik oraz osłonę tłumika w kształcie pięciokąta. To idealne połączenie stylu i zapierającego dech dźwięku. (Emisja C02 na poziomie 81g/km)
Dwukolorowe, skórzane siedzenie w modelu NC750S zapewnia absolutny komfort (tylko wersja SE).
Dzięki nowemu, ulepszonemu systemowi zmiany biegów w modelu NC750S możesz komfortowo poruszać się w ruchu miejskim. Zapewnia on płynniejsze przełożenia w pełnym zakresie obrotów.
Nowy wygląd przednich i tylnych zacisków hamulcowych subtelnie podkreśla sportową stylistykę modelu NC750S.
Poza typowymi informacjami, takimi jak zużycie paliwa, temperatura podgrzewania manetek i prędkość, większy i jaśniejszy zestaw wskaźników modelu NC750S dostarcza informacji o wydajności motocykla za pośrednictwem intuicyjnych sygnałów świetlnych.
Deska rozdzielcza ma pięć różnych trybów: DCT, Gear, Rev, Eco i Shift. Każdy z nich zawiera własny zestaw kolorów, które odpowiadają aktualnym osiągom motocykla. Dzięki temu możesz sprawdzić obroty silnika, wydajność podczas jazdy lub który bieg jest aktualnie włączony — wystarczy spojrzeć na czytelny zestaw wskaźników.
Zestaw wskaźników wykonany w technologii LCD jest bardzo czytelny, dzięki czemu nie musisz odrywać wzroku od drogi.
Dostosuj kolor deski rozdzielczej wedle uznania dzięki dodatkowemu trybowi użytkownika.
Dwusprzęgłowa przekładnia w modelu NC750S zapewnia płynną zmianę przełożeń przy zachowaniu stałego przeniesienia napędu — dzięki temu masz stale do dyspozycji pełną moc silnika, niezależnie od tego, czy jedziesz do pracy, czy mkniesz krętą drogą ku przygodzie. Dostępne są trzy różne tryby dostosowane do określonych warunków, w tym dynamiczny tryb S (Sport), zwiększający agresywność przełożeń.
Pierwsze ustawienie automatyczne to tryb D — zapewnia on optymalną kombinację oszczędności paliwa i komfortu w czasie długich przejazdów.
Zmieniaj biegi za pomocą przełączników na kierownicy w standardowym trybie manualnym, aby mieć pełną kontrolę nad motocyklem.
Nowy układ DCT jest wyposażony w czujnik nachylenia, który wymusza zmianę schematu zmiany biegów w zależności od kąta nachylenia podłoża. To oznacza optymalny moment obrotowy na podjazdach i lepsze hamowanie silnikiem podczas ostrych zjazdów.
Wybierz tryb S i podnieś poziom adrenaliny podczas jazdy Hondą NC750S — zapewnia on większą dynamikę i trzy dostępne opcje zmiany biegów: S1, S2 i S3.