Close
Zamknij

Honda CBR1000RR Fireblade

Czas przejąć kontrolę

CZAS DZIAŁAĆ

Przewiń

Logo Honda CBR1000RR.

Wejdź na wyższy poziom jazdy.

Nowy, dopracowany w najdrobniejszym szczególe model Fireblade został stworzony na bazie podzespołów najwyższej jakości oraz z wykorzystaniem niezrównanych rozwiązań konstrukcyjnych Hondy.

Określone funkcje

Motocykl sportowy został opracowany zarówno pod kątem jazdy wyczynowej, jak i codziennego użytkowania.

CBR1000RR Fireblade ma mniejszą masę, zapewnia większą moc i jest wyposażony w zaawansowane podzespoły elektroniczne. A dzięki najnowocześniejszemu oprogramowaniu jest to zestaw, który zapewnia wyjątkowe, pełne adrenaliny osiągi wszędzie tam, gdzie zdecydujesz się jeździć.

 

 

Motocykl CBR1000RR Fireblade pokonujący ostry zakręt – widok z lewej strony

Motocykl uwielbiany przez kierowców

Model w pełni wyposażony do jazdy po drodze i na torze.

Fireblade zapewnia Ci niesamowitą moc czterocylindrowego silnika i niezrównane właściwości jezdne podwozia z trzema wstępnie ustawionymi trybami RMSS (Riding Mode Select System) i dwoma zdefiniowanymi przez użytkownika trybami w celu zarządzania równowagą pomiędzy trybem HSTC (Honda Selectable Torque Control), SEB (Selectable Engine Brake) a oddzielnym sterowaniem kół. Obsługa jest intuicyjna i w pełni regulowana, aby dopasować się do Twoich preferencji podczas jazdy – od łatwych w obsłudze po ekscytujące, pełne emocji.

 

Zbliżenie na rurę wydechową CBR1000RR Fireblade
Zbliżenie na reflektory CBR1000RR Fireblade
CBR1000RR Fireblade z prawej strony
Zbliżenie na przednie koło CBR1000RR Fireblade

Niezwykła moc

Dostępne są trzy wersje motocykla Fireblade; jest to imponujący tercet.

Motocykl Honda CBR1000RR – widok z boku. CBR1000RR Fireblade Wyposażenie obejmuje system kontroli momentu obrotowego (z wbudowanym systemem zapobiegającym unoszeniu przedniego koła podczas przyspieszania i systemem zapobiegającym unoszeniu tylnego koła podczas ostrego hamowania), system sterowania siłą hamowania silnikiem, hamulce z nowym układem ABS, opcjonalny quickshifter, downshifter, układ wyboru trybu jazdy, regulator mocy oraz w pełni regulowane zawieszenie Showa.
Motocykl Honda CBR1000RR Fireblade SP – widok z boku. CBR1000RR Fireblade SP Wyposażenie obejmuje elektrycznie sterowane, półaktywne zawieszenie Öhlins, system kontroli momentu obrotowego (HSTC), system zapobiegający unoszeniu przedniego koła podczas przyspieszania, system zapobiegający unoszeniu tylnego koła podczas ostrego hamowania, system sterowania siłą hamowania silnikiem, nowy układ ABS, quickshifter, (downshifter), układ wyboru trybu jazdy oraz regulator mocy. Technologia MotoGP pochodząca z modelu RC213V-S jeszcze bardziej polepsza wrażenia z jazdy.
Motocykl Honda CBR1000RR Fireblade SP2 – widok z boku. CBR1000RR Fireblade SP2 Wersja CBR1000RR Fireblade SP2 ma homologację pozwalającą na jazdę po drogach publicznych. Model ten jest przystosowany do wyścigów dzięki kołom Marchesini. Silnik został wyposażony w zmodyfikowaną głowicę cylindrów: zawory, komory spalania i tłoki – zestawy wyścigowe są dostępne.

Poznaj model SP i SP2

LŻEJSZY, AGRESYWNIEJSZY I SZYBSZY

Dopracowaliśmy każdy szczegół Fireblade.

CBR1000RR Fireblade pokonujący ostry zakręt

Kiedy nadejdzie czas na szybką akcję na torze, docenisz smukłą, kompaktową karoserię Fireblade i perfekcyjną aerodynamikę – ta maszyna pożera proste i poluje na szybkie, ostre zakręty.

Silnik

Moc maksymalna 191 KM przy 13 000 obr./min. Maksymalny moment obrotowy 114 Nm przy 11 000 obr./min. Bardzo dobrze dostrojony czterocylindrowy silnik DOHC o pojemności 999 cm3 posiada oszałamiającą moc, ale można z niego korzystać na co dzień. Sprzęgło antyhoppingowe z funkcją asysty ułatwia zmianę biegów na wyższe i utrzymuje kontrolę nad pojazdem poprzez szybką zmianę biegów i agresywne hamowanie. A magnezowa pokrywa silnika i rura wydechowa 4-2-1 z tytanowym tłumikiem zmniejszają masę, poprawiając jej centralizację.

Podwozie

Fireblade inspiruje do ostrzejszej, szybszej i bardziej bezkompromisowej jazdy. Stosunek mocy do masy jest kluczem do jego niesamowitych osiągów. Zmniejszenie całkowitej masy o 15 kg w porównaniu z poprzednią wersją Fireblade sprawia, że motocykl prowadzi się lepiej niż myślisz. A ponieważ wyczucie jest tak ważne, jego pusta, odlewana ciśnieniowo podwójna rama aluminiowa ma dużą sztywność i została precyzyjnie zestrojona tak, aby pasowała do w pełni regulowanego 43-milimetrowego widelca Showa Big Piston Fork (BPF) i tylnego amortyzatora Showa.

 

CBR1000RR Fireblade – widok z prawej strony

Każda sekcja aluminiowej konstrukcji hybrydowej tylnego wahacza Unit Pro-Link jest starannie zbudowana, aby zmniejszyć masę, ale również utrzymać poprzeczną sztywność przy zwiększonej sztywności skrętnej.