Osiągi hybrydowej Hondy

Inteligentny hybrydowy układ napędowy Hondy, współpracujący z 2-litrowym benzynowym silnikiem spalinowym, w Hondzie CR-V generuje 184 KM mocy i 335 Nm momentu obrotowego. Dzięki temu ten duży SUV może sprawnie przyspieszać od 0 do 100 km/h w 9 sekund.

Opcje układu napędowego


W nowej Hondzie CR-V można wybierać między pełną hybrydą a hybrydą z możliwością ładowania z gniazdka (plug-in).

Para oddalająca się od zaparkowanej Hondy CR-V

Pełna hybryda e:HEV

CR-V w odmianach z pełnym napędem hybrydowym jest dostępny w naszym autorskim układzie elektronicznym e:HEV. Ładuje się samoczynnie i na zbiorniku paliwa pozwala przejechać nawet 960 km. Wysoka sprawność układu przekłada się również na średnie zużycie paliwa w cyklu WLTP od 5,9 l/100 km i emisję CO2 wynoszącą jedynie 110g/km.* Mocny i skuteczny układ napędowy e:HEV zapewnia świetne właściwości jezdne, w czym m.in. pomagają dwa silniki elektryczne i trzy tryby jazdy — elektryczny, hybrydowy i spalinowy. Jadąc nawet w dłuższą trasę, można mieć pewność niezwykle niskiego zużycia paliwa i bezawaryjnego funkcjonowania układu.

Niebieska Honda CR-V na górskiej drodze

Hybryda plug-in e:PHEV

CR-V w formie hybrydy plug-in ma układ napędowy e:PHEV oraz większy akumulator poprawiający zasięg. Po wybraniu trybu jazdy elektrycznej można przejechać nawet 81 kilometrów na samym zasilaniu elektrycznym. Gdy bateria zacznie się wyczerpywać, układ będzie działać tak, jak pełna hybryda e:HEV, zapewniając w dalszym ciągu niskie zużycie paliwa. Wysoce sprawny układ napędowy pozwala obniżyć zużycie paliwa do zaledwie 0,8 l/100 km, a ważona emisja CO2 spada do superniskiego poziomu 18 g/km (dane WLTP).

Biała Honda CR-V z widocznym gniazdem ładowania

Sprawne zachowanie w każdych warunkach

Nowa CR-V dostarcza moc i moment obrotowy z zapasem wystarczające zarówno w ruchu miejskim, jak i podczas użytkowania z dala od terenów zurbanizowanych. 4 wyraźnie odrębne tryby jazdy – Sport, Normal, Econ i Snow – odczuwalnie zmieniają nastawy samochodu, zapewniając kombinację osiągów, przyczepności i paliwooszczędności optymalne w danych warunkach drogowych. Funkcja wspomagania zjeżdżania z góry ułatwia powolne zjeżdżanie ze wzniesień ze stałą prędkością bez konieczności samodzielnego naciskania hamulców.

Wersja plug-in ma również dodatkowy tryb holowania, który optymalizuje zarządzanie ładowaniem przy ciągnięciu przyczep o masie do 1500 kg.

Przełącznik zapewniający sprawne zachowanie w każdych warunkach

Dowiedz się o hybrydowych układach napędowych stosowanych w modelu CR-V

Dowiedz się więcej o tym, co zapewnia modelowi CR-V dynamiczną, a jednocześnie wydajną jazdę.

Zamknij

Widok z przedniej perspektywy na hybrydową Hondę CR-V podłączoną do ładowania.

Ładowanie plug-in