Osiągi hybrydowej Hondy

Inteligentny hybrydowy układ napędowy Hondy, współpracujący z 2-litrowym benzynowym silnikiem spalinowym, w Hondzie CR-V generuje 184 KM mocy i 335 Nm momentu obrotowego. Dzięki temu ten duży SUV może sprawnie przyspieszać od 0 do 100 km/h w 9 sekund.

Opcje układu napędowego


W nowej Hondzie CR-V można wybierać między pełną hybrydą a hybrydą z możliwością ładowania z gniazdka (plug-in).

Para oddalająca się od zaparkowanej Hondy CR-V

Pełna hybryda e:HEV

CR-V w odmianie z pełną hybrydą jest wyposażony w nasz autorski układ napędowy e:HEV. Ładuje się on samoczynnie i na pełnym zbiorniku paliwa pozwala przejechać nawet do 960 km. Wysoka sprawność układu przekłada się również na średnie zużycie paliwa WLTP już od 5,9 l/100 km i emisję CO2 jedynie 110g/km.* Mocny i skuteczny układ napędowy e:HEV zapewnia świetne właściwości jezdne, w czym m.in. pomagają dwa silniki elektryczne i trzy tryby jazdy — elektryczny, hybrydowy i spalinowy. Jadąc nawet w dłuższą trasę, można mieć pewność niezwykle niskiego zużycia paliwa i bezawaryjnego funkcjonowania układu.

Niebieska Honda CR-V na górskiej drodze

Hybryda plug-in e:PHEV

CR-V w formie hybrydy plug-in, ma układ napędowy e:PHEV oraz większy akumulator poprawiający zasięg. Po wybraniu trybu jazdy elektrycznej można przejechać na prądzie nawet 82 kilometry. Gdy bateria zacznie się wyczerpywać, układ będzie działać tak, jak pełna hybryda e:HEV zapewniając w dalszym ciągu niskie zużycie paliwa. Wysoce sprawny układ napędowy pozwala zejść ze zużyciem paliwa do zaledwie 0,8 l/100 km, a ważona emisja CO2 spada do superniskiego poziomu 18 g/km (dane WLTP).

Biała Honda CR-V z widocznym gniazdem ładowania

Sprawne zachowanie w każdych warunkach

Nowa CR-V dostarcza moc i moment obrotowy z zapasem wystarczające zarówno w ruchu miejskim, jak i podczas użytkowania z dala od terenów zurbanizowanych. 4 wyraźnie odrębne tryby jazdy – Sport, Normal, Econ i Snow – odczuwalnie zmieniają nastawy samochodu, zapewniając kombinację osiągów, przyczepności i paliwooszczędności optymalne w danych warunkach drogowych. Funkcja wspomagania zjeżdżania z góry ułatwia powolne zjeżdżanie ze wzniesień ze stałą prędkością bez konieczności samodzielnego naciskania hamulców.

Wersja plug-in ma również dodatkowy tryb holowania, który optymalizuje zarządzanie ładowaniem przy ciągnięciu przyczep o masie do 1500 kg.

Przełącznik zapewniający sprawne zachowanie w każdych warunkach
Widok z przodu z boku na hybrydową Hondę CR-V podłączoną do ładowania.

Ładowanie plug-in