Samochód na ilustracjach to Honda CR-V 2.0 i-MMD Full Hybrid Advance w kolorze Canyon River Blue Metallic – Zużycie paliwa i emisja spalin: (WLTP*) 5,7-8,1 (l/100km), CO2 129-183 (g/km).

Samochód na ilustracjach to Honda CR-V 2.0 i-MMD Plug-in Hybrid Advance Tech w kolorze Diamond Dust Pearl – Zużycie paliwa i emisja spalin: (WLTP**) sumaryczna wartość ważona 2,6 (l/100km), wartość ważona CO2 59 (g/km). Łączne ważone zużycie energii elektrycznej: 11,6 kWh/100 km. Dane pochodzą z testów laboratoryjnych wykonanych zgodnie z dyrektywami Unii Europejskiej i mają charakter poglądowy.

+ Orientacyjne czasy ładowania podane wyłącznie w celach porównawczych. Ładowarka pokładowa CR-V PHEV jest jednofazowa i ma maksymalną moc ładowania 6,8 kW. Naładowanie od 0 do 100% trwa ok. 2,5 godziny w przypadku używania ładowarki na prąd przemienny o mocy 6,8k W (32 A) i 7,7 godziny przy ładowaniu z gniazdka domowego prądem o mocy 2,3 kW (10 A), w optymalnych warunkach, np. temperaturze otoczenia około 25°C. Faktyczne czasy ładowania mogą się różnić w zależności od szeregu czynników, takich jak wiek, rodzaj, kondycja, obsługiwane szybkości ładowania oraz temperatura stacji ładowania i akumulatora, maksymalna prędkość ładowania obsługiwana przez pojazd i punkt ładowania, początkowy stan naładowania oraz warunki środowiskowe, takie jak temperatura otoczenia w miejscu ładowania, oraz natężenie i napięcie prądu dostępne w punkcie ładowania. Ładowanie może się wydłużyć w chłodniejszej pogodzie oraz w sytuacjach, gdy temperatura akumulatora spowoduje aktywację różnych zabezpieczeń chroniących przed uszkodzeniem. Akumulator pojazdu można ładować tylko z obsługiwaną przez niego maksymalną szybkością. Czas trwania ładowania będzie również ograniczony maksymalną szybkością ładowania dostępną w używanym terminalu.