Zamknij

CB1000R Neo Sports Café

Surowy, radykalny i w stylu retro

Nieokiełznany charakter

Przewiń

Logo Honda CB1000R.

Twardziel w każdym calu

Imponujący i fascynujący nowy wygląd — model CB1000R jest jeszcze bardziej odchudzony.

Nowa uliczna tożsamość

Sportowy motocykl typu naked, który robi wrażenie.

Kompaktowy, ale muskularny — szybki rzut oka na motocykl potwierdza, że akcenty z polerowanego metalu odzwierciedlają tradycyjny charakter zrywnego café racera. To potężna bestia, która idealnie się prowadzi. Przywitaj się z modelem CB1000R, jeśli tylko się odważysz.

Honda CB1000R Neo Sports Café — zbliżenie na reflektor.
Honda CB1000R Neo Sports Café — zbliżenie na przednie koło.
Honda CB1000R Neo Sports Café — widok z boku.
Honda CB1000R Neo Sports Café — zbliżenie na siedzenie.

Oszczędny i zadziorny

Jeszcze bardziej minimalistyczny naked.

Nowy minimalistyczny model CB1000R otrzymał od nas przydomek Neo Sports Café Racer. Zaprojektowany na nowo od kół aż po kierownicę, z wyraźnie zaznaczonymi metalowymi akcentami — to indywidualista o agresywnym charakterze. Wykończone lakierem w kolorze głębokiej czerni silnik i osłony pozwalają motocyklowi rzucać zupełnie nowy cień, zaznaczając tym samym swoją obecność na ulicach i podczas postoju.

Honda CB1000R Neo Sports Café — widok z tyłu pod kątem, zbliżenie podczas jazdy po ulicy.

Cechy szczególne

Przyjrzyj się z bliska wyjątkowym detalom modelu CB1000R. Oto wyjątkowa mieszanka sportowego nakeda i minimalistycznego café racera, której nie można zignorować.

Cechy szczególne

Przyjrzyj się z bliska wyjątkowym detalom modelu CB1000R. Oto wyjątkowa mieszanka sportowego nakeda i minimalistycznego café racera, której nie można zignorować.

Wybór należy do Ciebie

Możesz wybrać całkowity minimalizm lub sięgnąć po wersję z kilkoma dodatkami.

Honda CB1000R Neo Sports Café — widok z boku. CB1000R Neo Sports Café Zaprojektowany na podstawie zupełnie nowego podwozia motocykl wyposażono w nowoczesne zawieszenie Showa oraz hamulce z układem ABS — przednie są montowane radialnie. Rzędowy, czterocylindrowy silnik o pojemności 998 cm3 jest obsługiwany przez elektronicznie sterowaną przepustnicę — do dyspozycji są trzy tryby jazdy oraz tryb użytkownika. Motocykl jest także wyposażony w antyhoppingowe sprzęgło z funkcją asysty, układ hamowania silnikiem, system sterujący momentem obrotowym, kompletne oświetlenie w technologii LED oraz zestaw wskaźników LCD.
Honda CB1000R+ Neo Sports Café — widok z boku. CB1000R+ Neo Sports Café Ten model ma to samo wyposażenie, co powyższa wersja podstawowa, oraz dodatkowe akcesoria fabryczne: podgrzewane manetki, aluminiowe panele przedniego błotnika, aluminiowe nakładki tylne, przednią szybę z aluminiowymi wstawkami, nakładkę siedzenia z aluminiowymi wstawkami, kratę chłodnicy z logo CB1000R oraz quickshifter.

Zobacz specyfikację

Prowokuje do jazdy

Sportowe zacięcie i agresywny wygląd

Niezwykle dynamiczny czterocylindrowy silnik o pojemności 998 cm3 — wyposażony w kute tłoki z wysokim stopniem sprężania, tak jak w Hondzie CBR1000RR — przymocowano do zupełnie nowego podwozia, czyli mocnej, stalowej, pojedynczej ramy grzbietowej z jednostronnym wahaczem. Maksymalna moc 145,5 KM (107 Kw) przy 10 500 obr./min w połączeniu z momentem obrotowym na poziomie 99 Nm przy 7750 obr./min gwarantuje żywiołowe przyspieszenie w każdej sytuacji. To ekscytująca mieszanka znakomitych osiągów i kontrolowanej mocy w pełnym zakresie prędkości obrotowych.

Honda CB1000R Neo Sports Café — widok z przodu pod kątem, magazyn w tle.

Krótkie przełożenie pierwszego, drugiego i trzeciego biegu oraz sprzęgło antyhoppingowe z funkcją asysty sprawiają, że zmiana biegów na wijących się uliczkach daje jeszcze więcej przyjemności.

Honda CB1000R Neo Sports Café — widok z boku podczas wjeżdżania na rampę.

Motocykl, który wygląda i zachowuje się zupełnie inaczej, niż jakakolwiek dostępna dotychczas maszyna.

Odpowiednia moc

Opis procesu dostarczania mocy i działania trybów jazdy.

Honda CB1000R Neo Sports Café — widok z boku kierowcy siedzącego na motocyklu przed budynkiem.

Dzięki możliwości zapisu osobistej konfiguracji kierowca może panować nad nowym modelem CB1000R podczas jazdy w mieście lub może zapewnić sobie większą dawkę wrażeń, spuszczając maszynę ze smyczy na drogach pozamiejskich.

Najwyższy stopień kontroli mocy oraz najwyższe osiągi są zasługą elektronicznie sterowanej przepustnicy. Układ ten działa w ramach trzech trybów jazdy, a w połączeniu z systemem sterującym momentem obrotowym (HSTC) tworzy porywającą kombinację, dzięki której kierowca zechce jechać jeszcze żywiej, dalej i dłużej.

Tryb Rain

Najniższe ustawienie mocy zapewnia maksymalny stopień hamowania silnikiem i wysoki poziom kontroli systemu HSTC. Niższe poziomy mocy i momentu obrotowego skupiają się na trzech pierwszych biegach — najbardziej potrzebnych podczas jazdy w deszczu.

Tryb Standard

Ten tryb wykorzystuje średnie ustawienie mocy, kontroli systemu HSTC i siły hamowania silnikiem. Takie ustawienia pozwalają zredukować moc pierwszego i drugiego biegu do krzywej, która zahacza o dolny próg trybu Sport. Zmniejszony moment obrotowy przy minimalnym otwarciu przepustnicy pozwala zachować płynną i stabilna jazdę podczas przyspieszania i zwalniania. Tryb ten pozwala także na mały uślizg tylnego koła przy jednoczesnym zapewnieniu przyczepności koła przedniego.

Tryb Sport

Gdy zapragniesz odrobiny szaleństwa, tryb ten pozwoli Ci wykorzystać najwyższe ustawienia mocy przy najniższym poziomie siły hamowania silnikiem i kontroli systemu HSTC, gwarantując 100% mocy na każdym z sześciu biegów. To jak spuszczenie bestii ze smyczy: maksymalny moment obrotowy w każdym położeniu przepustnicy i przy niskim stopniu kontroli systemu HSTC.

Tryb użytkownika

Programowalny tryb dający kierowcy możliwość precyzyjnego dostosowania trzech ustawień, które można zapisać i wykorzystać w przyszłości.