Yūshū

Wyróżnienie dla dealerów Hondy, którzy osiągają najlepsze wskaźniki zadowolenia klientów.

Dealer Hondy otrzymuje nagrodę Yushu.

Yūshū oznacza doskonałość

Zadowolenie klienta zawsze było w centrum tego, co robimy w Hondzie, a otrzymywanie informacji zwrotnych od naszych klientów pomaga naszym sprzedawcom spełniać ich potrzeby i przekraczać oczekiwania. Aby uhonorować dealerów, którzy najlepiej sobie radzą na tym polu, wprowadziliśmy nagrody Yūshū.

Yūshū to program honorujący dealerów Hondy w całej Europie, z których usług klienci są najbardziej zadowoleni.

Logo nagrody Yushu

Rodzaje nagród i kategorie

Sprzedawcy detaliczni mają szansę na zdobycie jednej z dwóch nagród - sprzedażowej lub posprzedażowej. Sprzedaż koncentruje się na procesie zakupowym, natomiast obsługa posprzedażowa dotyczy jakości procesów serwisowych.

Każda nagroda ma dwie kategorie:

Zwycięzca: Sprzedawcy detaliczni z najwyższym poziomem zadowolenia klientów.
Wyróżnieni: Sprzedawcy detaliczni, którzy wykazali największą poprawę zadowolenia klientów.

Zobacz zwycięzców sprzedaży Zobacz zwycięzców posprzedażowych

Podziękuj swojemu dealerowi

Czy masz dobre doświadczenia związane z zakupem lub serwisowaniem u swojego sprzedawcy Hondy? Gdy przyjedziesz tam następnym razem, zapytaj, jak wypełnić ankietę oceny zadowolenia klienta.