Pełna hybryda
Prelude może być napędzany wyłącznie energią elektryczną - w przeciwieństwie do łagodnej hybrydy
Technologia S+ Shift
Symuluje wirtualne zmiany biegów
0-100 km/h w 8,3 sekundy
Ostre, responsywne przyspieszenie
Dynamiczne wrażenia z jazdy
Doświadcz dynamicznego prowadzenia, responsywnych trybów jazdy i inteligentnego układu napędowego zaprojektowanego z myślą o emocjach.
- W pełni hybrydowy układ napędowy
- Technologia S+ Shift
- Trzy tryby jazdy
W pełni hybrydowy układ napędowy
Prelude jest wyposażony w hybrydowy system Hondy e:HEV nowej generacji, łączący 2,0-litrowy silnik z dwoma silnikami elektrycznymi. Podczas codziennej jazdy silnik elektryczny zasila pojazd, podczas gdy silnik benzynowy działa głównie jako generator do ładowania akumulatora, eliminując potrzebę podłączania do sieci.
Płynnie przełącza się między trybami elektrycznym, hybrydowym i silnikowym, zapewniając natychmiastowy moment obrotowy, płynne działanie i wyjątkową wydajność.
Technologia S+ Shift
Opracowana przez Hondę technologia S+ Shift służy wzmocnieniu przyjemności z jazdy. Ta unikalna technologia symuluje wirtualną zmianę biegów w połączeniu z natychmiastowym zelektryfikowanym przyspieszeniem pełnej hybrydy Hondy, zapewniając responsywność sportowego coupe przy zachowaniu wydajności hybrydy.
Stworzony z myślą o zapalonych kierowcach, S+ Shift wybiera optymalny bieg i utrzymuje silnik w najbardziej wydajnym zakresie, zapewniając płynne, responsywne osiągi. Manetki zmiany biegów na kierownicy zapewniają ręczne sterowanie, intensyfikując doznania dzięki ostrzejszym zmianom biegów i dźwiękowi silnika inspirowanemu osiągami.
Trzy tryby jazdy
Trzy tryby jazdy - każdy przeznaczony do różnych stylów i warunków jazdy. System dostosowuje różne parametry, w tym układu napędowego, reakcji przepustnicy, czucia układu kierowniczego, ustawień zawieszenia i adaptacyjnego tempomatu.
Tryb COMFORT: Relaksujące wrażenia z jazdy, bardziej miękkie zawieszenie, stłumione dźwięki silnika.
Tryb GT: Responsywny, ale płynny dla przyjemnej jazdy na długich dystansach.
Tryb SPORT: Poprawiona reakcja przepustnicy, ustawienia zawieszenia, sztywność podwozia i czułość układu kierowniczego.
Tryb INDIVIDUAL: Umożliwia dostosowanie każdego ustawienia.
Poznaj cechy zewnętrzne modelu Prelude
Elegancki, sportowy i pełen osobowości, współczesny design Prelude oferuje wyrzeźbione linie i gładkie krzywizny.
Poznaj funkcje wnętrza Prelude
Tam, gdzie styl spotyka się z treścią, wnętrze Prelude łączy sportowe wyrafinowanie z detalami projektowymi zorientowanymi na kierowcę.
Moc. Precyzja. Prelude.
Maksymalna moc
184 KM
Maksymalny moment obrotowy
315 Nm
Zasięg (na pełnym zbiorniku)
760 km*
Emisje
100-141 g/km*
Zobacz to w 360°
- Crystal Black Pearl W standardzie
- Meteoroid Grey Metallic 4200 zł
- Moonlit White Pearl 4200 zł
- Racing Blue Pearl 4200 zł
- Czarna skórzana tapicerka Standard
- Niebiesko-biała dwukolorowa skóra Standard
Funkcje bezpieczeństwa Honda SENSING
System Honda SENSING gwarantuje, że najbardziej dynamiczne chwile będą przebiegać z wysokim poziomem aktywnego bezpieczeństwa i kontroli. Niezależnie od tego, czy poruszasz się w ruchu miejskim, czy korzystasz z krętych dróg, zawsze działa cicho w tle.
Aplikacja Moja Honda+
My Honda+ łączy telefon z samochodem, zapewniając natychmiastowy dostęp do zdalnego blokowania/odblokowywania, cyfrowego kluczyka, alertów bezpieczeństwa, lokalizatora samochodu i cyfrowej pomocy drogowej. Pobierz ją teraz i uzyskaj bezpłatną subskrypcję na 3 lata.
Bogaty zestaw cech do dalekich podróży
Od zaawansowanych systemów bezpieczeństwa po intuicyjną technologię, a także wyrafinowane wnętrze i elegancką stylistykę nadwozia - poznaj wszystkie funkcje, które sprawiają, że Prelude jest prawdziwym GT.
Wybierz swój następny ruch
Samochód na ilustracjach to Honda Prelude 2.0 i-MMD Hybrid Advance w kolorze Meteoroid Grey Metallic — Dane dotyczące zużycia energii i emisji spalin: (WLTP**) Zasięg 4,4-6,2 (l/100 km), CO₂ 100-141 (g/km). Dane liczbowe, pochodzące z wyników testów laboratoryjnych regulowanych przez UE, służą do celów porównawczych i mogą nie odzwierciedlać rzeczywistych doświadczeń z jazdy.