Skontaktuj się z firmą Honda

Honda Kontakt

Jak możemy Ci pomóc?

Chcemy, abyś pomyślał: „Doskonała obsługa klienta” – dokładamy wszelkich starań, żeby tak właśnie było.


Czekamy na Twoją opinię.

Zadzwoń do nas: +48 22 545 7 999*

Infolinia:  801 811 711**

Lub napisz e-mail: honda.pl@honda-eu.com

* dotyczy połączeń z telefonów komórkowych i z zagranicy (koszt zależy od operatora)
**dotyczy połączeń z telefonów stacjonarnych (koszt całego połączenia 0,35gr.)

 

Honda Motor Europe Limited
(Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością)
Oddział w Polsce

OFICJALNY IMPORTER SAMOCHODÓW I MOTOCYKLI MARKI HONDA W POLSCE


ul. Domaniewska 50,
02-672 Warszawa (Tulipan house)

KRS 0000433332
NIP PL1080013458

Dziękujemy za skontaktowanie się z nami. Niestety obecnie mamy do czynienia z pewnymi problemami systemowymi, które mogą prowadzić do opóźnień w odpowiedziach na Państwa zapytania lub emaile. Pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem tej sytuacji.
 
Przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za cierpliwość oraz zrozumienie
 
Honda Polska

 

 

Zgłaszanie nieprawidłowości

Firma Honda Motor Europe Limited traktuje zgłaszanie nieprawidłowości bardzo poważnie, dlatego w przypadku obaw związanych z którymkolwiek z poniższych punktów należy skorzystać z usługi zgłaszania nieprawidłowości HME Speak Up dostępnej pod adresem HondaMotorEurope Speak Up (deloitte-halo.com). Zgłoszenia są całkowicie poufne i nie ma obowiązku ujawniania swojej tożsamości, chyba że osoba zgłaszająca wyrazi taką wolę.

Usługa HME Speak Up jest przeznaczona do przyjmowania zgłoszeń dotyczących następujących kwestii:

  • mobbing;
  • łapówkarstwo/korupcja;
  • naruszenie wartości / kodeksu postępowania / procedur firmy;
  • konflikt interesów;
  • dyskryminacja;
  • oszustwo;
  • zdrowie / bezpieczeństwo / ochrona środowiska;
  • molestowanie seksualne i napaść;
  • niewłaściwe postępowanie;
  • kradzież;
  • inne poważne naruszenia.

W przypadku innych pytań dotyczących usługi i sposobu jej działania należy przesłać wiadomość e-mail na adres euhalosupport@deloittece.com

Nie należy korzystać z HME Speak Up w przypadku wątpliwości dotyczących produktów lub usług Hondy.  W ramach HME Speak Up nie są prowadzone dochodzenia dotyczące wątpliwości na temat produktów i usług.  Zamiast tego można skorzystać z poniższych danych kontaktowych.

Zapytania lub wątpliwości dotyczące produktów/usług Hondy
W przypadku wątpliwości lub pytań dotyczących produktów lub usług Hondy nie należy kontaktować się z HME Speak Up.  Zamiast tego można skontaktować się z ASO, w którym zakupiono produkty lub usługi, z Centrum obsługi klienta firmy Honda lub skorzystać z pomocy w razie awarii firmy Honda. Dane kontaktowe można podano na niniejszej stronie internetowej (należy przewinąć stronę).  

Wysyłanie pomysłów marketingowych do Hondy

Sądzisz, że możesz nam zasugerować pomysł na nowy produkt albo masz doskonały pomysł na reklamę? Najpierw przeczytaj poniższą informację.