Kampanie przywoławcze i aktualizacje produktu

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami na temat swojej Hondy.

Oprócz kwestii dotyczących bezpieczeństwa również kampanie przywoławcze i aktualizacje produktu podnoszą jakość naszych pojazdów i zadowolenie ich właścicieli. Dlatego gorąco zachęcamy do wykonania zalecanych czynności. Prosimy o kontakt z ASO Honda, aby dowiedzieć się, czy wszystkie wymagane prace zostały przeprowadzone, a także regularnie sprawdzać nowe informacje zamieszczane na tej stronie.

Czym jest kampania przywoławcza?

Kampania przywoławcza jest ogłaszana, gdy producent wykryje możliwość wystąpienia usterki potencjalnie wpływającej na bezpieczeństwo. Może to być związane z wyposażeniem, projektem lub konstrukcją pojazdu i prowadzić do powstania znacznego ryzyka odniesienia obrażeń przez kierowcę lub pasażerów pojazdu bądź innych uczestników ruchu drogowego.

Czym jest aktualizacja produktu?

Aktualizacje produktu nie wiążą się z bezpieczeństwem. Wraz z rozwojem technologii producent może wprowadzać nowe elementy lub procesy mające podnieść ogólną jakość pojazdu.

Kontrola online

Prosimy wypełnić poniższy formularz, aby uzyskać informacje na temat zaległych prac w ramach kampanii przywoławczych lub aktualizacji produktu. Więcej informacji na temat naszej polityki prywatności, prosimy kliknąć link w stopce strony poniżej.

Wpisz numer VIN

Nie można uzyskać danych.

Brak aktywnych akcji przywoławczych / aktualizacji pojazdu. W przypadku pojazdów importowanych patrz poniżej:

VIN

Unikatowy numer identyfikacyjny pojazdu (VIN). Jest zapisany w dowodzie rejestracyjnym oraz wybity na metalowej tabliczce w komorze silnika.

Kontrola online — podsumowanie danych pojazdu

Numer VIN:

Dostępna zaległa akcja przywoławcza / aktualizacja pojazdu:

    Wydrukuj tę stronę i skontaktuj się z ASO Honda w celu umówienia się na bezpłatną naprawę samochodu.

    Znajdź dealera

    Sprawdź inny pojazd

    Uwaga: przedstawione wyniki bazują na informacjach pochodzących z naszej sieci serwisowej. W przyszłości będziemy powiadamiać listownie klientów o wystąpieniu akcji przywoławczej lub konieczności dokonania aktualizacji ich pojazdu. Ponadto zachęcamy do korzystania z tej strony, aby regularnie sprawdzać informacje na temat swojego pojazdu. JEŻELI POJAZD IMPORTOWANO do Europy, nasze dane mogą nie wykazać, czy obejmuje go zaległa kampania przywoławcza/modernizacja. W celu potwierdzenia należy skontaktować się z najbliższą ASO lub bezpośrednio z firmą Honda pod numerem Honda Contact Center: z tel. stacjonarnych 801 811 711, z telefonów komórkowych 22 5457999.