Świat Hondy

Inspirowani marzeniami

Honda Civic hatchback oraz kreatywnie myślący mężczyzna, widok z boku.
Honda Civic hatchback oraz kreatywnie myślący mężczyzna, widok z boku.
Zbliżenie Hondy Civic Type R z czasami okrążeń na boku.
Zbliżenie Hondy Civic Type R z czasami okrążeń na boku.

Nasza filozofia opiera się na fundamentalnym przekonaniu, że najważniejsze jest zadowolenie naszych klientów oraz poprawianie jakości ich życia. Dokładamy wszelkich starań, aby rozwijać nasze pomysły i realizować nasze ambicje, dzieląc się radością i emocjami z osiągnięć z ludźmi na całym świecie.

Przewiń

Logo marki Honda

Odważnie rzucamy wyzwanie dotychczasowym konwencjom

„Jeśli stworzysz doskonały produkt, ludzie go kupią” — Soichiro Honda

Nasze podstawowe przekonania oraz zasady

Nasi założyciele, Soichiro Honda i Takeo Fujisawa przekuli swoje marzenie w filozofię firmy Honda. Opiera się ona na dwóch podstawach: szacunku dla każdej osoby i czymś, co nazywamy „trzema radościami”. Nawet dziś dzielimy ją ze wszystkimi naszymi współpracownikami i wdrażamy w każdym z działań naszej firmy.

Ale wizja firmy Honda to coś więcej niż tylko słowa. Nasi współpracownicy wiedzą, że mają zaufanie firmy, która zachęca ich do podejmowania wyzwań bez obawy przed niepowodzeniem. W firmie Honda wszyscy są traktowani z szacunkiem. Soichiro nigdy nie zgodziłby się, aby było inaczej.

Szacunek dla każdej osoby

Inicjatywa, zaufanie, równość.

Honda jest firmą zbudowaną na szacunku dla każdego. Wiemy, że ludzie mają swoje własne pomysły, dlatego zachęcamy naszych współpracowników do ich realizacji, a także do przyjmowania za nie odpowiedzialności. Nasza kultura wzajemnego zaufania pomaga nam polegać na sobie oraz dzielić się wiedzą.

Honda Jazz z pracownikami fabryki, widok z lotu ptaka.
Asimo z uczniami w Szkole Marzeń firmy Honda.

Marząc o przyszłości — robot ASIMO bawi uczniów w Szkole Marzeń firmy Honda w Swindon.

Trzy radości

Kupowanie, Sprzedawanie, Tworzenie.

Radość kupowania

Chcemy, aby nasi klienci czuli, że podjęli właściwą decyzję, oraz cieszyli się wieloma latami niezawodnego użytkowania swojej Hondy.

Radość sprzedawania

Oferowane przez naszą firmę pojazdy powinny motywować sprzedawców. Dealer nie może łatwo sprzedać produktu, który nie wzbudza zaufania.

Radość tworzenia

Jeśli nasi klienci oraz dealerzy są zadowoleni, wówczas również nasi projektanci mogą czuć dumę ze swojej dobrze wykonanej pracy.

Zbliżenie na drzwi Hondy Civic 4 z uchwytem na rower.
Honda Uni Cub używany w bibliotece.
Pierwsza rodzina, która kupiła Hondę FCX.
Jamie Lee Curtis i jej Honda Clarity FCX.

Białe kombinezony robocze

„Dobre produkty nie mogą powstawać w brudnym zakładzie”.

Drzwi Hondy Civic 5 z przodu oraz pracownicy.

Obecnie wszyscy technicy w naszej firmie nadal noszą białe kombinezony, aby uhonorować oryginalny pomysł Soichiro.

Każda osoba na poziomie produkcyjnym fabryki nosi biały kombinezon — nawet prezes firmy. Brud jest od razu widoczny na białej odzieży, ale jeśli zakład jest czysty, będzie ona nieskazitelna. Ten pomysł Soichiro Hondy z roku 1952 jest realizowany do dzisiaj.

Radość z pracy

W świecie Hondy chcemy, aby wszyscy cieszyli się swoją pracą, zawsze mówili otwarcie i kierowali się ambicjami oraz wartościami. Uważamy, że pomaga to naszym współpracownikom w tworzeniu produktów o wysokiej jakości oraz dużej wartości. Nasz cel? Pełne zadowolenie klienta.

Soichiro Honda i pracownicy fabryki w białych kombinezonach.

Soichiro Honda wpadł na pomysł noszenia białych kombinezonów, aby podkreślić czyste środowisko pracy już od samego początku.