Nasza filozofia opiera się na fundamentalnym przekonaniu, że najważniejsze jest zadowolenie naszych klientów oraz poprawianie jakości ich życia. Dokładamy wszelkich starań, aby rozwijać nasze pomysły i realizować nasze ambicje, dzieląc się radością i emocjami z osiągnięć z ludźmi na całym świecie.
„Jeśli stworzysz doskonały produkt, ludzie go kupią” — Soichiro Honda
Nasi założyciele, Soichiro Honda i Takeo Fujisawa przekuli swoje marzenie w filozofię firmy Honda. Opiera się ona na dwóch podstawach: szacunku dla każdej osoby i czymś, co nazywamy „trzema radościami”. Nawet dziś dzielimy ją ze wszystkimi naszymi współpracownikami i wdrażamy w każdym z działań naszej firmy.
Ale wizja firmy Honda to coś więcej niż tylko słowa. Nasi współpracownicy wiedzą, że mają zaufanie firmy, która zachęca ich do podejmowania wyzwań bez obawy przed niepowodzeniem. W firmie Honda wszyscy są traktowani z szacunkiem. Soichiro nigdy nie zgodziłby się, aby było inaczej.
Honda jest firmą zbudowaną na szacunku dla każdego. Wiemy, że ludzie mają swoje własne pomysły, dlatego zachęcamy naszych współpracowników do ich realizacji, a także do przyjmowania za nie odpowiedzialności. Nasza kultura wzajemnego zaufania pomaga nam polegać na sobie oraz dzielić się wiedzą.
Marząc o przyszłości — robot ASIMO bawi uczniów w Szkole Marzeń firmy Honda w Swindon.
Chcemy, aby nasi klienci czuli, że podjęli właściwą decyzję, oraz cieszyli się wieloma latami niezawodnego użytkowania swojej Hondy.
Oferowane przez naszą firmę pojazdy powinny motywować sprzedawców. Dealer nie może łatwo sprzedać produktu, który nie wzbudza zaufania.
Jeśli nasi klienci oraz dealerzy są zadowoleni, wówczas również nasi projektanci mogą czuć dumę ze swojej dobrze wykonanej pracy.
Obecnie wszyscy technicy w naszej firmie nadal noszą białe kombinezony, aby uhonorować oryginalny pomysł Soichiro.
Każda osoba na poziomie produkcyjnym fabryki nosi biały kombinezon — nawet prezes firmy. Brud jest od razu widoczny na białej odzieży, ale jeśli zakład jest czysty, będzie ona nieskazitelna. Ten pomysł Soichiro Hondy z roku 1952 jest realizowany do dzisiaj.
W świecie Hondy chcemy, aby wszyscy cieszyli się swoją pracą, zawsze mówili otwarcie i kierowali się ambicjami oraz wartościami. Uważamy, że pomaga to naszym współpracownikom w tworzeniu produktów o wysokiej jakości oraz dużej wartości. Nasz cel? Pełne zadowolenie klienta.
Soichiro Honda wpadł na pomysł noszenia białych kombinezonów, aby podkreślić czyste środowisko pracy już od samego początku.
Jesteśmy dumni z naszej historii. To, kim i gdzie jesteśmy, zawdzięczamy naszemu założycielowi Soichiro Honda. Dowiedz się więcej.
Dowiedz się więcej na temat firmy Honda, jej działalności w Europie oraz motywacji, która nią kieruje.
Dokąd zaprowadzą nas marzenia? Zobacz, jak będą wyglądały pojazdy Honda w przyszłości.