Yūshū
Wyróżnienie dla dealerów Hondy, którzy osiągają najlepsze wskaźniki zadowolenia klientów w obsłudze posprzedażnej.

Bezkompromisowe dążenie do doskonałości
W 2022 roku wprowadziliśmy Yūshū — program honorujący dealerów Hondy, z których usług klienci są najbardziej zadowoleni.
Słowo Yūshū oznacza „doskonałość”. W pełni świadomie wybraliśmy je jako wyraz naszego uznania dla najlepszych z najlepszych w każdym kraju w dwóch kategoriach — samochodów i motocykli.
Nasza misja
„Zachowując globalny punkt widzenia, chcemy
dostarczać produkty najwyższej jakości w rozsądnej cenie,
aby zapewnić zadowolenie klientów z całego świata”

Uhonorowanie najwyższej jakości obsługi klienta
Zadowolenie klientów zawsze było sercem i jądrem całej działalności biznesowej Hondy, a informacje zwrotne od klientów pomagają naszym dealerom spełniać, a nawet przekraczać, oczekiwania naszych użytkowników. Aby uhonorować dealerów, którzy najlepiej sobie radzą na tym polu, wprowadziliśmy nagrody Yūshū.
Każdego roku dealerzy mają szansę na zdobycie jednej z dwóch nagród.
Zwycięzca
Dealerzy Hondy o najlepszym wskaźniku zadowolenia klientów w swoim kraju.
Wyrazy uznania
Wyróżnienie dla dealerów Hondy, którzy osiągnęli największą poprawę wskaźnika zadowolenia klientów.
Podliczyliśmy wyniki
W tym roku mamy 21 zwycięzców z 16 krajów, a 18 dealerów zostało wyróżnionych.
Wyniki w kategorii motocykli
Wyniki w kategorii samochodów

Świętowanie czas zacząć!
Niektórzy ze zwycięzców świętujący zdobycie nagród.
Jak ci się podobało?
Oddajemy głos naszym klientom! Jeśli chcesz podziękować swojemu dealerowi Hondy po zakupie samochodu, motocykla lub usługi, poproś go o formularz ankiety.