Close
Zbliżenie na telefon z wyświetlanym monitem o wprowadzenie numeru PIN
Zbliżenie na telefon z wyświetlanym monitem o wprowadzenie numeru PIN

Główne Usługi Łączności

Korzystaj z wielu różnych usług i funkcji komunikacyjnych dostępnych w aplikacji My Honda+. Są wśród nich m.in. zdalne blokowanie i odblokowywanie drzwi, wirtualna deska rozdzielcza oraz elektroniczna kontrola stanu pojazdu, która informuje o wszelkich problemach mogących wymagać interwencji. W Hondzie e możesz nawet zdalnie sterować temperaturą wnętrza i zlecać ładowanie.

Przewiń

Szczegóły pakietu

Pakiet Główne Usługi Łączności jest bezpłatny dla Hondy e i Hondy Jazz.

Parowanie z samochodem jest bardzo łatwe. Najpierw dokonaj personalizacji, tworząc profil samochodu ze swoimi danymi osobowymi. Następnie wprowadź numer VIN samochodu i nawiąż połączenie, przepisując numer PIN z ekranu w pojeździe do aplikacji w smartfonie. Po utworzeniu połączenia możesz wybrać jeden z wielu oferowanych pakietów abonamentowych.

Okresowa weryfikacja danych właściciela  

Aby zapewnić bezpieczeństwo Twojego konta i danych, co 6 miesięcy będziemy Cię prosić o potwierdzenie własności konta. Zrób to w ciągu dwóch tygodni od otrzymania monitu, a nic się nie zmieni na koncie.

Zapraszanie kierowcy

Dziel się zaletami i funkcjami aplikacji My Honda+ z rodziną i znajomymi, zapraszając ich do przejechania się Twoim autem. Zaproszeni kierowcy korzystają ze wszystkich możliwości oferowanych przez aplikację, ale oczywiście nie będą mieli dostępu do głównego konta kierowcy. 

Garaż

Zarejestruj się, zarządzaj swoim samochodem i nadaj mu więcej indywidualnego charakteru, przypisując mu własną nazwę.

Wirtualna deska rozdzielcza

Wszystkie informacje o pojeździe, które normalnie widać na desce rozdzielczej, możesz mieć czytelnie wyświetlane na swoim smartfonie.

Komunikaty w aplikacji My Honda+

Aplikacja będzie Ci przypominać o konieczności odnowienia abonamentów, przekazywać aktualne informacje o stanie i ostrzegać o zagrożeniach.

Elektroniczna kontrola stanu pojazdu

Ta funkcja umożliwia wybranym dealerom cyfrowe zapisywanie wyników kontroli stanu pojazdu i wysyłanie ich je do Ciebie. Za pomocą łącza w aplikacji My Honda+ możesz przejść do platformy eVHC, która pozwala wyrazić zgodę na wykonanie prac albo poprosić o kontakt ze strony dealera Hondy.

Stan ładowania pojazdu elektrycznego i stan akumulatora

Możesz zobaczyć aktualny stan ładowania swojego pojazdu elektrycznego, sprawdzić, czy jest podłączona wtyczka ładowarki, podejrzeć poziom naładowania akumulatora pojazdu elektrycznego oraz sprawdzić pozostały zasięg.

Zdalne blokowanie i odblokowywanie zamków drzwi

Spieszy Ci się, a drzwi pozostały odblokowane? Żaden problem. Możesz je blokować i odblokowywać zdalnie z dowolnego miejsca.

Zdalna aktywacja sygnału dźwiękowego

Aby szybko zlokalizować samochód, włącz zdalnie jego klakson.

Zdalne sterowanie klimatyzacją i harmonogram sterowania klimatyzacją

Możesz zdalnie ustawić temperaturę albo z wyprzedzeniem zaplanować godzinę, o której temperatura ma osiągnąć zadany poziom. Dzięki temu zawsze we wnętrzu powita Cię przyjemne ciepło. Dotyczy tylko modelu Honda e.

Zdalne ładowanie, harmonogram ładowania i maksymalny poziom naładowania

Zdalnie kontroluj ładowanie swojego samochodu elektrycznego i unikaj wysokich kosztów energii elektrycznej, wybierając okresy, kiedy prąd jest tańszy. Ustawienie maksymalnego poziomu naładowania pomoże również obniżyć wydatki i wydłużyć żywotność akumulatora.

Jak wykupić abonament?

Pakiet Główne Usługi Łączności jest bezpłatny w połączeniu z aplikacją My Honda+. Aby móc sobie założyć konto w systemie Hondy, poproś dealera o aktywowanie Usług Łączności w samochodzie. Potem wystarczy tylko utworzyć profil samochodu w aplikacji i dodać numer VIN samochodu. Uzyskasz wtedy dostęp do wszystkich usług wymienionych w pakiecie, z wyjątkiem funkcji Hotspot Wi-Fi w samochodzie, którą uruchamia się bezpośrednio w pojeździe.

FAQs

My Honda+ w Twoim samochodzie

Nie ma znaczenia, czy jeździsz Hondą Jazz czy Hondą e, ponieważ aplikacja My Honda+ dostosowuje się do konkretnego pojazdu. Innymi słowy są w niej wyświetlane tylko funkcje faktycznie istniejące w samochodzie.

FAQs

Ile to kosztuje?

Pakiet jest dostępny bezpłatnie przy zakupie nowego samochodu — wystarczy się zarejestrować i pobrać aplikację. Posiadacze samochodów z drugiej ręki muszą zapłacić od pierwszego dnia użytkowania. Chcąc rozszerzyć możliwości aplikacji My Honda+, można dokupić pakiety Bezpieczna Podróż, Cyfrowy kluczyk Hondy (HDK) i Honda Personal Assistant, które oferują wiele dodatkowych funkcji. Usługę Hotspot Wi-Fi w samochodzie uruchamia się bezpośrednio w pojeździe.

FAQs
Abonamenty
Ceny
Honda e
Nowy Jazz
 

Pakiet Bezpieczna Podróż

Bezstresowa eksploatacja w każdych warunkach.

Pomoc drogowa Honda Assistance. Wyznaczanie dozwolonej strefy, wysyłanie punktów użyteczności publicznej do systemu nawigacji satelitarnej, lokalizowanie samochodu, historia podróży, ocena jazdy i planowanie ulubionych tras.

Bezpłatnie w pierwszym roku, potem 129 zł rocznie (do 3 roku)
Available
Available

Cyfrowy kluczyk Hondy (HDK)

Twoim kluczykiem jest smartfon.

Włączanie, blokowanie/odblokowywanie zamków drzwi, zdalne zamykanie wszystkich szyb, otwieranie klapki gniazda ładowania i alarmy w cyfrowym kluczyku.

Dostępne dla wszystkich klientów Hondy e od 2021 r. W cenie XX p / r
Available
Not available

Hotspot Wi-Fi w samochodzie

Dostęp do Internetu w samochodzie.

Możliwość wyświetlania treści na wielu urządzeniach przez łącze u swojego usługodawcy (AT&T, Vodafone itd.)

Koszty zależą od parametrów użytkowania
Available
Available

Honda Personal Assistant

Wystarczy powiedzieć „OK Honda”

Pokładowy cyfrowy asystent wykorzystuje funkcje sztucznej inteligencji, dzięki czemu możesz z nim rozmawiać w sposób zbliżony do naturalnego i na przykład zaplanować optymalną podróż.

219 zł rocznie
Available
Available

*Oferowane usługi mogą różnić się w zależności od modelu, specyfikacji i roku modelowego pojazdu oraz kraju pierwszej rejestracji. Usługa Honda Personal Assistant jest tymczasowo niedostępna w języku polskim.

Aby pobrać aplikację i korzystać z jej pełnej funkcjonalności, potrzebujesz dostępu do sieci komórkowej i/lub połączenia internetowego. Pełna treść warunków i postanowień znajduje się tutaj.