Close

My Honda+

Cyfrowy kluczyk Hondy (HDK)

Korzystaj z wielu różnych usług i funkcjonalności dostępnych w aplikacji My Honda+ oraz używaj smartfona jako kluczyka, który pozwala odblokować i zablokować drzwi, a nawet uruchomić pojazd. Możesz także udostępnić cyfrowy kluczyk komuś w rodzinie albo znajomemu i pozwolić tej osobie na jazdę Twoim samochodem.

 
Przewiń

Szczegóły pakietu

Subskrypcja będzie dostępna dla wszystkich klientów Hondy e od 2021 r

Za pomocą funkcji Cyfrowy kluczyk Hondy (HDK) możesz przekazać kluczyk nawet 5 wybranym osobom. Jako właściciel, zawsze zachowujesz pełną kontrolę. Masz także opcję zezwolenia na dostęp do wszystkich usług albo tylko do cyfrowego kluczyka.

Uruchamianie

Za pomocą smartfona można uruchamiać samochód. W tym celu na urządzeniu z systemem Android lub iOS wyposażonym w interfejs Bluetooth należy w aplikacji nacisnąć przycisk zasilania i wpisać numer PIN. Alternatywnie, na urządzeniu z systemem Android można użyć modułu NFC i przyłożyć smartfon do specjalnego punktu na desce rozdzielczej.

Blokowanie i odblokowywanie drzwi

Za pomocą smartfona można zablokować i odblokować samochód. Urządzenie z systemem Android lub iOS znajdujące się w zasięgu łączności Bluetooth pozwala wejść do samochodu. Alternatywnie na urządzeniu z systemem Android można użyć modułu NFC i przyłożyć smartfon do słupka B. Nie trzeba mieć połączenia z Internetem — wystarczy wejść w zasięg działania modułu Bluetooth zainstalowanego w samochodzie.

 

 

 

Zamykanie okien

Jeśli jesteś w zasięgu łączności Bluetooth, możesz ze smartfona zamknąć okna samochodu. Nie potrzebujesz do tego połączenia z Internetem.

Otwieranie klapki gniazda ładowania

Jeśli jesteś w zasięgu łączności Bluetooth, możesz ze smartfona otworzyć klapkę gniazda ładowania swojej Hondy e. Nie potrzebujesz do tego połączenia z Internetem.

Alarmy

Trzymaj rękę na pulsie, na bieżąco otrzymując powiadomienia o zostawieniu odblokowanych drzwi lub klapy bagażnika albo otwartej klapce gniazda ładowania lub oknach. W ten prosty sposób unikniesz stresu i niepokoju. 

Jak wykupić abonament?

Subskrypcja będzie dostępna dla wszystkich klientów Hondy e od 2021 r

FAQs

My Honda+ w Twoim samochodzie.

Funkcje w tej usłudze komunikacyjnej są dostępne tylko w Hondzie e. 

FAQs

Ile to kosztuje?

Ten pakiet będzie dostępny dla wszystkich klientów Hondy e od 2021 roku - wystarczy zarejestrować i pobrać aplikację — wystarczy się zarejestrować i pobrać aplikację.  Jeżeli jednak chcesz zwiększyć możliwości aplikacji My Honda+, możesz dodatkowo wykupić pakiety Bezpieczna Podróż i Honda Personal Assistant, które oferują wiele dodatkowych funkcji. Usługę Hotspot Wi-Fi w samochodzie uruchamia się bezpośrednio w pojeździe.

 

FAQs
Abonamenty
Ceny
Honda e
Nowy Jazz
 

Główne Usługi Łączności

Dostęp do wielu różnych usług.

Wirtualna deska rozdzielcza, Zdalne blokowanie/odblokowywanie i Zapraszanie kierowcy. W Hondzie e obejmują zdalne sterowanie klimatyzacją, zdalne sterowanie ładowaniem i wiele więcej.

Bezpłatne dla pierwszego właściciela wymienionego z imienia i nazwiska. Drugi i każdy kolejny właściciel płaci jednorazowo 169 zł.
Available
Available

Pakiet Bezpieczna Podróż

Bezstresowa eksploatacja w każdych warunkach.

Pomoc drogowa Honda Assistance. Wyznaczanie dozwolonej strefy, wysyłanie punktów użyteczności publicznej do systemu nawigacji satelitarnej, lokalizowanie samochodu, historia podróży, ocena jazdy i planowanie ulubionych tras.

Bezpłatnie w pierwszym roku, potem 129 zł rocznie (do 3 roku)
Available
Available

Hotspot Wi-Fi w samochodzie

Dostęp do Internetu w samochodzie.

Możliwość wyświetlania treści na wielu urządzeniach przez łącze u swojego usługodawcy (AT&T, Vodafone itd.)

Koszty zależą od parametrów użytkowania
Available
Available

Honda Personal Assistant

Wystarczy powiedzieć „OK Honda”

Pokładowy cyfrowy asystent wykorzystuje funkcje sztucznej inteligencji, dzięki czemu możesz z nim rozmawiać w sposób zbliżony do naturalnego i na przykład zaplanować optymalną podróż.

219 zł rocznie
Available
Available

*Oferowane usługi mogą różnić się w zależności od modelu, specyfikacji i roku modelowego pojazdu oraz kraju pierwszej rejestracji. Usługa Honda Personal Assistant jest tymczasowo niedostępna w języku polskim.

Aby pobrać aplikację i korzystać z jej pełnej funkcjonalności, potrzebujesz dostępu do sieci komórkowej i/lub połączenia internetowego. Pełna treść warunków i postanowień znajduje się tutaj.