Yūshū
Wyróżnienie dla dealerów Hondy, którzy osiągają najlepsze wskaźniki zadowolenia klientów.
Yūshū oznacza doskonałość
Zadowolenie klienta zawsze było w centrum tego, co robimy w Hondzie, a otrzymywanie informacji zwrotnych od naszych klientów pomaga naszym sprzedawcom spełniać ich potrzeby i przekraczać oczekiwania. Aby uhonorować dealerów, którzy najlepiej sobie radzą na tym polu, wprowadziliśmy nagrody Yūshū.
Yūshū to program honorujący dealerów Hondy w całej Europie, z których usług klienci są najbardziej zadowoleni.
Rodzaje nagród i kategorie
Sprzedawcy detaliczni mają szansę na zdobycie jednej z dwóch nagród - sprzedażowej lub posprzedażowej. Sprzedaż koncentruje się na procesie zakupowym, natomiast obsługa posprzedażowa dotyczy jakości procesów serwisowych.
Każda nagroda ma dwie kategorie:
Zwycięzca: Sprzedawcy detaliczni z najwyższym poziomem zadowolenia klientów.
Wyróżnieni: Sprzedawcy detaliczni, którzy wykazali największą poprawę zadowolenia klientów.
Zwycięzcy Yūshū
Podziękuj swojemu dealerowi
Czy masz dobre doświadczenia związane z zakupem lub serwisowaniem u swojego sprzedawcy Hondy? Gdy przyjedziesz tam następnym razem, zapytaj, jak wypełnić ankietę oceny zadowolenia klienta.