Najczęściej zadawane pytania na temat systemu Honda CONNECT

Informacje na temat systemu CONNECT

Przewiń

Logo systemu Honda CONNECT.

Znajdowanie odpowiedzi

Stworzyliśmy listę najczęściej zadawanych pytań i udzielanych odpowiedzi, aby umożliwić Ci lepsze zrozumienie systemu Honda CONNECT.

Co to jest Honda App Center?

Honda App Center pozwala na przeglądanie, kupowanie i pobieranie aplikacji do systemu Honda Connect Twojego samochodu, jak również na wyświetlanie rekomendowanych aplikacji na Twojego smartfona.

Jak zmieniać głośność komunikatów systemu nawigacji?

Głośność wskazówek nawigacji można łatwo zmienić za pomocą przełącznika głośności na kierownicy w chwili, gdy wskazówki nawigacji są aktywne. Głosowe wskazówki nawigacji można włączyć ręcznie w celu podania następnej instrukcji, zaznaczając pole „Next manoeuvre” („Następny manewr”) w lewym górnym rogu ekranu Map (Mapa). Gdy wskazówka nawigacji zostanie zakończona, sterowanie przełącznikiem głośności powróci do trybu audio. (2017 Civic)

Jak przenosić aplikacje i widgety na pulpicie / ekranie głównym?

Naciśnij i przytrzymaj ikonę aplikacji lub widgetu; ekran przejdzie w tryb dostosowania, co pozwala na przeciąganie aplikacji lub widgetów w różne miejsca ekranów głównych lub do kosza. Po zakończeniu naciśnij przycisk OK.

Co to jest AHA?

AHA to internetowy odtwarzacz audio zapewniający tysiące stacji do wyboru. Programy obejmują muzykę, wiadomości, podcasty, audiobooki, wiadomości z mediów społecznościowych oraz serwisy lokalne.

Jak zresetować urządzenie w przypadku wystąpienia komunikatu o błędzie itp.?

Podobnie jak komputery, również aplikacje mogą nieoczekiwanie przestać działać. Aby ponownie uruchomić program, trzeba nieraz całkowicie zrestartować system. W tym celu naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania przez co najmniej 10 sekund.