NASZA GAMA MODELI Z NAPĘDEM HYBRYDOWYM e:HEV
Naszą intencją jest wyposażanie popularnych modeli w zaawansowane, zelektryfikowane układy napędowe. Każda nowa hybryda przyczynia się do realizacji wizji budowy niskoemisyjnego społeczeństwa.
Co sprawia, że nasze hybrydy e:HEV są tak wyjątkowe?
Razem lepiej
Wszystkie samochody Hondy z układem napędowym e:HEV to samoładujące się pełne hybrydy z akumulatorem i paliwooszczędnym silnikiem spalinowym. Oba źródła mocy harmonijnie współpracują lub działają niezależnie od siebie, płynnie przechodząc między trzema trybami jazdy wybieranymi automatycznie w celu równomiernego rozwijania mocy lub wykorzystania pełni osiągów.
Zalety hybrydy e:HEV
Technologia hybrydowa zwiększa płynność jazdy. Na podstawie sygnałów od kierowcy inteligentny system przełącza między trzeba trybami, optymalizując pracę układu.
Zamknij
Inteligentna i dynamiczna
Nasz wyjątkowy układ napędowy jest inteligentny i odpowiednio do warunków sam przełącza między trybami elektrycznym, hybrydowym i spalinowym.
Tryb „Napęd elektryczny” zapewnia ekscytujące przyspieszanie ze startu zatrzymanego, dokładnie jak w samochodach elektrycznych, ponieważ układ e:HEV potrafi wykorzystywać całą moc prądu niezależnie od silnika spalinowego. Tryb działa również przy umiarkowanych prędkościach, aby zapewnić płynność i cichość jazdy.
Inteligentna hybryda
W trybie „Napęd hybrydowy” silniki spalinowy i elektryczny płynnie współdziałają, nieustannie korygując swój udział w celu jak najsprawniejszego pokonywania stromych wzniesień, gęstego ruchu miejskiego i otwartych tras.
Doładowywanie i hamowanie odzyskowe
Przy wyższych prędkościach, np. podczas jazdy po autostradzie, silnik spalinowy napędza koła i ładuje akumulator. Podczas zwalniania funkcja hamowania odzyskowego ładuje akumulator energią, która normalnie zostałaby zmarnowana. Później to właśnie ona błyskawicznie zwiększy zdolność samochodu do przyspieszania, co jest nieocenione szczególnie przy wyprzedzaniu.
Maksymalna wygoda
W pełni hybrydowy system e:HEV jest wygodniejszy w użytkowaniu niż hybryda typu plug-in, ponieważ eliminuje kłopotliwe ładowanie w nocy. PHEV ma funkcję odzyskiwania energii przy hamowaniu, ale to nie wystarcza do pełnego naładowania akumulatora, więc przy mocno rozładowanym akumulatorze samochód intensywnie korzysta z silnika spalinowego. W efekcie samochód zużywa więcej paliwa na pokonanie masy dużego akumulatora i ciężkiego układu napędowego.
WYBIERZ SWÓJ STYL
Hybrydy Hondy nie przypominają żadnych konkurencyjnych rozwiązań, ponieważ układ e:HEV może pracować w trzech trybach osiągów: Normal zapewnia komfortową i płynną jazdę, Econ obniża zużycie paliwa w trakcie pracy silnika spalinowego, a Sport wzmacnia wrażenia z jazdy. Wybierz styl jazdy, a samochód sam zajmie się resztą. Ty możesz w pełni oddać się cieszeniu jazdą.
Nasz całkowicie nowy hybrydowy SUV
Całkowicie nowa Honda HR-V łączy stylizację sportowego-coupe, najbardziej przestronne wnętrze w swojej klasie oraz innowacyjną technologię e:HEV zapewniającą energetyzujące wrażenia z jazdy. Na jednym zbiorniku paliwa przejedziesz nawet 740 km, emitując przy tym zaledwie 94g/km CO2*. HR-V jest ważnym krokiem w kierunku spełnienia naszego marzenia o w pełni zelektryfikowanej gamie i bezemisyjnym świecie.
*Dane WLTP dla modelu HR-V.
Nasz przestronny hybrydowy SUV
Honda CR-V, największa z naszych hybrydowych SUV-ów, ma układ napędowy e:HEV imponujący płynnością jazdy i równocześnie dynamicznym przyspieszaniem. Ma również imponujący zasięg. W wersji Comfort może przejechać nawet 860 km* między kolejnymi tankowaniami paliwa, a jej supersprawny silnik emituje zaledwie 114 g CO2/km*.
Przestronność w połączeniu z charakterystyczną, odważną stylistyką zapewnia prawdziwą przyjemność z jazdy Tobie i wszystkim pasażerom.
*Dane WLTP, wersja CR-V Comfort.
Nasz miejski hybrydowy hatchback
Honda Jazz z układem napędowym e:HEV prowadzi się bardzo łatwo i przyjemnie. Płynnie działający i sprawny napęd oraz najprzestronniejsze w klasie wnętrze sprawiają, że ta hybryda wspaniale łączy uniwersalność z paliwooszczędnością — na jednym baku przejedzie nawet 864 km*, emitując przy tym zaledwie 79-141 g CO2/km — i radością towarzyszącą zasiadaniu za kierownicą.
*Dane WLTP dla wersji Jazz Executive.