KORONAVIRUS (Covid-19)

Oświadczenie 03/04/2020

Będziemy nadal monitorować sytuację i regularnie analizować informacje przekazywane naszym klientom i współpracownikom.

SIEĆ DEALERSKA MARKI HONDA

Nasza sieć dealerów będzie działać w najlepszym interesie naszych klientów i swoich pracowników oraz podobnie jak Honda, będzie postępować zgodnie z rządowymi zaleceniami i wytycznymi tak aby zapewnić wszystkim bezpieczeństwo. Salony marki Honda są nadal otwarte jednak mając na uwadze wspólne dobro zachęcamy do kontaktu zdalnego - mailowo, telefonicznie lub przez Internet. Informacje o aktualnych godzinach pracy salonów znajdą Państwo w zakladce ZNAJDŹ DEALERA.

Serwisy samochodowe pozostają czynne i będą prowadzić bieżącą obsługę, naprawy i przeglądy samochodów marki Honda. Godziny otwarcia punktów serwisowych w wielu przypadkach uległy zmianie. Przed wizytą prosimy o kontakt telefoniczny, czy też mailowy z wybranym dealerem. Zachęcamy także do korzystania z usługi door to door umożliwiającej serwis i naprawy bez wyjścia z domu.

OBSŁUGA KLIENTA MARKI HONDA

Nasz zespół obsługi klienta pracuje w normalnych godzinach i jest dostępny pod numerem +48 22 545 7 999 (dot. połączeń z tel. komórkowych i z zagranicy); 801 811 711 (dot. połączeń z tel. stacjonarnych). 

W przypadku zapytań pocztowych czas odpowiedzi może się wydłużyć. Jeśli potrzebujesz natychmiastowej informacji skontaktuj się z nami telefonicznie pod wskazanymi powyżej numerami lub napisz maila na adres honda@honda.pl.