Close

Działanie serwisu w czasach Covid19

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom wprowadziliśmy w naszych serwisach kilka nowości. Zdajemy sobie sprawę, że pewne czynności serwisowe nie mogą czekać. Państwa komfort i bezpieczeństwo jest dla Hondy sprawą priorytetową.

Honda Advanced Service
covid

1. Covid-19

Nasze serwisy w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo wprowadziły szereg rozwiązań ograniczających ryzyko infekcji*:
- rękawiczki oraz płyny dezynfekujące dostępne na miejscu,
- dezynfekcja samochodów oraz kluczyków przy przyjęciu i wydaniu,
- usługa ozonowania,
- nowe procedury w recepcjach i poczekalniach (linie wyznaczające strefy bezpieczeństwa oraz ekrany),

Prosimy o stosowanie się do zaleceń personelu naszych serwisów.

*Zastosowane rozwiązania mogą różnic się w zależności od wybranego serwisu

zostań w domu

2. #Zostańwdomu. Door to door

oznacza odbiór samochodu z domu Klienta. Należy dzień wcześniej przygotować samochód i książeczkę serwisową. Prosimy, jeżeli to możliwe, aby samochód tego dnia nie był użytkowany. Zakres przeglądu lub  naprawy jest omawiany telefonicznie przed odbiorem samochodu. Przy odbiorze samochodu przez pracownika dealera Hondy, przekazywane są tylko i wyłącznie kluczyki. Z usługą może wiązać się limit kilometrów (np. 25 km), w ramach którego jest wykonywana. O szczegóły należy zapytać swojego Dealera.

Usługa Door to door

   

diagnostyka eVHC

3. Dodatkowo, oprócz zleconych serwisowi prac, wykonywana jest nieodpłatna kontrola stanu technicznego samochodu czyli eVHC (electronic Vehicle Health Check)

Serwisy samochodowe pozostają czynne i będą prowadzić bieżącą obsługę, naprawy i przeglądy samochodów marki Honda. Godziny otwarcia punktów serwisowych w wielu przypadkach uległy zmianie. Przed wizytą prosimy o kontakt telefoniczny, czy też mailowy z wybranym dealerem.