Wydajność modelu Civic 5D

Prowokuje do jazdy

Dziki charakter

VTEC TURBO

1,5 l i 1,0 l

Silniki benzynowe

Niezwykle dynamiczne

Silnik wysokoprężny
1,6 l 120 KM
i-DTEC

Przewiń

Honda Civic – logo.

Jazda nigdy nie była przyjemniejsza

Honda Civic 5D cechuje się nie tylko przestrzenią zapewniającą elastyczność, lecz również gwarantuje niezwykłe osiągi.

Generowanie mocy

Lżejsze i wydajniejsze silniki nowej generacji.

W najnowszym Civicu osiągi idą w parze ze sportowym wyglądem. Do wyboru są dwie zaawansowane jednostki benzynowe — silniki VTEC TURBO o pojemności 1,5 l i 1,0 l generujące moc odpowiednio 182 KM oraz 126 KM. Gamę dopełnia nowy, dynamiczny silnik wysokoprężny i-DTEC o pojemności 1,6 l generujący moc 120 KM. Niezależnie od wyboru silnika, niezapomniane wrażenia z jazdy są gwarantowane.

Ekonomiczna jazda

Oba silniki, zaprojektowane w celu zapewnienia maksymalnej mocy przy małej pojemności, zostały wyposażone w technologię Earth Dreams, która gwarantuje równowagę między sportowymi osiągami a oszczędnością paliwa. Silniki te zapewniają niezapomniane wrażenia z jazdy oraz niskie zużycie paliwa.

Honda Civic z przodu. Ilustracja przedstawiająca samochód w mieście w nocy.

Ustal tempo

Niezależnie od stylu jazdy, model Civic 5D dopasowuje się do preferencji kierowcy.

Honda Civic 5D z lotu ptaka w plenerze.

Dla kierowców preferujących manualną skrzynię biegów Honda Civic 5D oferuje płynną 6-biegową przekładnię, która zapewnia niezrównane, sportowe osiągi w pełnym zakresie obrotów.

Łatwa obsługa

Dostępna jest również nowa bezstopniowa automatyczna skrzynia biegów CVT zapewniająca bardziej komfortową jazdę. Dynamiczne, liniowe przyspieszenie odgrywa kluczową rolę, a w przypadku zmiany stylu jazdy można skorzystać z zamontowanych łopatek rodem z samochodu wyścigowego w celu zmiany biegów. Wybór należy do Ciebie.

Widok boczny wnętrza Hondy Civic.

Nowoczesne wyposażenie

Honda SENSING to zaawansowane technologie bezpieczeństwa stworzone w celu ochrony kierowcy i pasażerów.

Honda Civic z przodu.

System ograniczający skutki kolizji (CMBS)

W przypadku ryzyka kolizji z pojazdem lub przechodniem funkcja ta powiadamia kierowcę o niebezpieczeństwie oraz redukuje prędkość, aby zminimalizować siłę uderzenia.

System ostrzegania o zjeżdżaniu z pasa ruchu

Jeśli samochód opuszcza pas ruchu bez włączonego kierunkowskazu, lampka kontrolna zaczyna migać i emitowany jest sygnał dźwiękowy, aby zasygnalizować kierowcy zjeżdżanie w celu dokonania korekty.

System zapobiegania zjeżdżaniu z pasa ruchu  (RDM)

Zamontowana na przedniej szybie kamera wykrywa, czy pojazd zjeżdża z drogi i wykorzystuje elektryczny układ wspomagania kierownicy, aby wykonać delikatne ruchy kierownicą w celu utrzymania pojazdu na pasie ruchu. W niektórych warunkach możliwe jest również włączenie hamulców.

System utrzymywania na pasie ruchu (LKAS)

Pomaga utrzymać pojazd na środku pasa ruchu i zmniejsza potrzebę wykonywania ruchów kierownicą oraz wysiłek kierowcy; zapewnia mniej stresującą jazdę, zwłaszcza na autostradzie.

System rozpoznawania znaków drogowych

System rozpoznawania znaków drogowych identyfikuje znaki drogowe i przekazuje informacje o nich za pomocą wyświetlacza. Tylko dwa znaki mogą być wyświetlane jednocześnie.

Inteligentny ogranicznik prędkości

Inteligentnie łączy istniejącą, regulowaną funkcję ogranicznika prędkości z systemem rozpoznawania znaków drogowych. Automatycznie ustawia ograniczenie prędkości wykryte przez system rozpoznawania znaków drogowych.

Inteligentny tempomat adaptacyjny

Funkcja ta wykrywa, czy pojazd jadący na sąsiednim pasie ruchu zamierza zajechać drogę z przodu i z wyprzedzeniem dostosowuje prędkość. Pomaga również zachować odpowiednią odległość od pojazdu jadącego z przodu, aby wykluczyć konieczność zmiany prędkości przez kierowcę.

Tempomat adaptacyjny z funkcją podążania przy niskiej prędkości (LSF)

Funkcja ta pozwala zachować ustawioną prędkość jazdy oraz bezpieczną odległość od pojazdu z przodu. Jeśli wykryty pojazd się zatrzyma, funkcja ta zmniejszy prędkość i zatrzyma pojazd użytkownika, bez konieczności wciskania pedału hamulca.

Pełna łączność

Gdy usiądziesz w modelu Civic, natychmiast stajesz się jego częścią.

Honda Civic z tyłu. Na drodze poza miastem.

Wysłuchaliśmy opinii klientów i przemyśleliśmy ponownie każdy aspekt samochodu, aby zwiększyć zwrotność modelu Civic. Cała technologia została stworzona do opracowania najbardziej zaawansowanej i sportowej Hondy Civic w historii.

Dopasowanie

Dzięki ergonomicznej pozycji za kierownicą oraz nowemu układowi kierowniczemu model Civic zapewnia szybką reakcję i niezrównane panowanie nad pojazdem, co gwarantuje niezapomniane wrażenia z jazdy.

Znakomita przyczepność

Zawieszenie zostało również skonfigurowane pod kątem świetnych właściwości jezdnych, a także wyposażone w niezależny system Multi-Link z tyłu oraz zawieszenie kolumnowe typu MacPherson z przodu.

Honda Civic z lotu ptaka. Ilustracja przedstawiająca samochód w mieście.
Wnętrze Hondy Civic z nowym układem kierowniczym.