Uwaga - Ilustracje przedstawiają model z bieżącego i poprzedniego roku modelowego.

Honda Dax 125

NIESAMOWITA PRZYJEMNOŚĆ Z JAZDY

I dlatego Dax powraca. Model pochodzi z późnych lat 60. Wszystkie jego zalety, które sprawdziły się w tamtych czasach – kompaktowe wymiary, niezawodność, płynnie pracujący silnik i łatwe prowadzenie – dzisiaj czynią go jeszcze bardziej atrakcyjnym. Nowa wersja ma więcej mocy, udoskonalone hamulce, zawieszenie i ramę, ale to, co najważniejsze, pozostaje bez zmian: Dax to relaks, a jazda nim to czysta przyjemność.

Honda Dax 125

MOTOCYKLE TWORZĄ WSPOMNIENIA

To jest jak magia… Pierwsze otwarcie przepustnicy i jedziesz naprzód z poczuciem niezależności i wolności. I taki jest właśnie Dax. Z autentycznym i bezczelnym wdziękiem otwiera przed każdym drzwi do motocyklowej wolności. Po 40 latach nieobecności w Europie wierny, stary przyjaciel powraca, gotowy na ponowne wspólne tworzenie niezapomnianych wspomnień. 

Honda Dax 125

Bardzo nowoczesny motocykl

Dlaczego Dax? Skąd wzięła się ta nazwa? Rama główna w kształcie litery T wykonana z tłoczonej stali przypomina wyglądem jamnika. W konstrukcji tego motocykla wykorzystano osiągnięcia inżynieryjne XXI wieku w połączeniu z modnym stylem retro. Dopracowano do perfekcji detale wszystkich pozostałych części. Wysoko ustawiona kierownica typu mini-ape, tłumik układu wydechowego inspirowany designem motocykli terenowych i siedzenie dla dwóch osób sprawiają, że Dax jest niepowtarzalny i zachwycający. 

Honda Dax 125

Czego chcieć więcej?

Dax powstał z myślą o jak najszerszej grupie użytkowników. Prowadzenie go nie może być łatwiejsze. Siedzenie znajduje się na wysokości zaledwie 775 mm, co zapewnia naturalną, wyprostowaną pozycję podczas jazdy i swobodny dostęp do wszystkich elementów sterowania. Zawieszenie wysokiej klasy – przednie widelce USD 31 mm i podwójne amortyzatory z tyłu – to gwarancja czystej przyjemności z jazdy. Grube opony zapewniają przyczepność niezależnie od nawierzchni. Aby zapewnić kierowcy maksimum komfortu i bezpieczeństwa, Dax posiada jednokanałowy układ ABS sterujący siłą hamowania hydraulicznych zacisków hamulcowych zarówno na przednim, jak i tylnym kole.

Honda Dax 125

Z funkcją zapłonu „twist and go”

Stworzony z myślą o trwałości i płynnej pracy, chłodzony powietrzem silnik o pojemności 124 cm3 zapewnia szczytową moc 6,9 KM oraz 10,8 Nm momentu obrotowego. Pozwala to na wykonywanie zrywów podczas jazdy w mieście i osiąganie realnej prędkości 90 km/h podczas podróży we dwójkę. Jest też ekonomiczny, a w trybie WMTC pozwala pokonać 63,7 km na jednym litrze paliwa. A żeby jeszcze bardziej uprościć życie kierowcy, w motocyklu zainstalowano sprzęgło odśrodkowe bez dźwigni – wystarczy otworzyć przepustnicę i ruszać w drogę. Czterostopniową skrzynię biegów obsługuje się za pomocą dźwigni nożnej, ale to system wykonuje całą pracę.

Honda Dax 125

Bogactwo funkcji

Te detale przyciągają wzrok. Tylna chromowana poręcz wygląda po prostu świetnie i stanowi wygodny uchwyt dla pasażera. Osłona chroni łańcuch napędu przed żywiołami (i luźnym ubraniem), a 12-calowe 5-ramienne czarne felgi nadają maszynie rys nowoczesności. Podobnie jak w pełni LED-owe oświetlenie oraz kompaktowy, okrągły, negatywowy wyświetlacz LCD, na którym pojawiają się tylko niezbędne informacje. 

Przewiń