CRF125F - Broń małego kalibru

CRF125F

W rodzinie CRF-MX mamy kilka poważnych maszyn, a CRF125F jest jednym ze sztandarowych przedstawicieli. To idealny motocykl dla młodych adeptów, którzy po ukończeniu 10 roku życia szukają fajnego sprzętu zdolnego wspierać ich pasję do ścigania na torach motocrossowych.

LEPSZY MOTOCYKL, LEPSZY KIEROWCA.

Gotowy służyć każdemu młodemu człowiekowi chcącemu przejść do wyższej ligi.

Honda CRF125F może i jest mała, ale ma tę samą stylistykę i niektóre rozwiązania, jak jej więksi bracia. Po naciśnięciu przycisku elektrycznego rozrusznika chłodzony powietrzem silnik z pojedynczym wałkiem rozrządu w głowicy (SOHC) jest od razu gotowy do pracy. Dostrojenie pod kątem wysokiego momentu na niskich obrotach jest idealne dla młodszych użytkowników. Stalowa rama rombowo-wręgowa, widelec teleskopowy o średnicy goleni 31 mm i skoku 140 mm oraz układ tylnego zawieszenia Honda Pro-Link tworzą bardzo solidne podwozie doskonale radzące sobie w trudnym terenie.

CRF125F - Lepszy motocykl, lepszy kierowca

LEPSZE LĄDOWANIE

Na Hondzie CRF125F młodzi użytkownicy mogą bezpiecznie zacząć jeździć bardziej ryzykownie.

Dzięki systemowi zawieszenia opartemu na solidnym 31-milimetrowym widelcu teleskopowym oraz sprężynach wytrzymujących duże obciążenia motocykl idealnie pochłania siły powstające w trakcie skoków.

Lepsze pochłanianie wstrząsów

Tylny amortyzator ma tłumik drgań z tłokiem o średnicy 32 mm oraz osobnymi komorami ciśnieniowymi powietrza, oleju i gazu, co redukuje zjawisko emulgowania i ułatwia bieżące serwisowanie.

CRF125F - odważniejsza jazda
CRF125F - młodzi kierowcy mogą się rozwijać

Układ Honda Pro-Link

Sztywny stalowy wahacz wykorzystuje system Honda Pro-Link, w którym łożyska igiełkowe zmniejszają tarcie.

Świetna maszyna do dalszej nauki

Oswajanie się z jazdą terenową.

Nauka wyniesiona z pierwszych lat jest nieoceniona, ponieważ pomaga nowicjuszom stać się doskonałymi zawodnikami motocrossowymi.

Skuteczne hamowanie

Przedni hamulec tarczowy o średnicy 220 mm jest sterowany hydraulicznie za pomocą dźwigni o regulowanym wychyleniu. We współpracy z tylnym hamulcem bębnowym o średnicy 95 mm zapewnia bardzo równomierne rozkładanie siły hamowania.

 CRF125F - Świetna maszyna do dalszej nauki