CB750 Hornet

Teraz dostępny z elektronicznym sprzęgłem

Złam ograniczenia dzięki zmodernizowanej Hondzie CB750 Hornet. Zapewnia wiodącą w swojej klasie moc dzięki lekkiej ramie, zbudowanej z myślą o precyzyjnych, sportowych osiągach. Sprzęgło Honda E-Clutch z przepustnicą Throttle by Wire zapewnia dodatkowe korzyści - szybszą i bardziej płynną, intuicyjną zmianę biegów. Z przykuwającym uwagę stylem streetfightera i podwójnym reflektorem LED, CB750 Hornet jest gotowy do lotu. Ten motocykl nie ma sobie równych.

Wiodący w klasie stosunek mocy do masy

Wyposażona w rzędowy, dwucylindrowy silnik, Honda CB750 Hornet oferuje większą wydajność układu dolotowego, a zaawansowana technologia redukująca tarcie w cylindrach wywodzi się z motocykli klasy supersport. Wytwarzając 92 KM (67,5 kW) przy 9500 obr./min i 75 Nm przy 7250 obr./min, rewelacyjnie przyspiesza w średnim zakresie obrotów. Przekręć przepustnicę, aby uzyskać płynny rozruch, płynną pracę przy niskich prędkościach i bezkompromisową moc. Zestawienie wysokich osiągów z lekkim podwoziem sprawia, że musisz pamiętać tylko o jednym: Trzymaj się mocno i baw się dobrze.

Najwyższa kontrola i łączność

Throttle by Wire (TBW) oferuje trzy domyślne tryby jazdy - Sport, Standard i Rain - oraz tryb użytkownika umożliwiający indywidualne ustawienia działania systemów Honda Selectable Torque Control (HSTC) i Wheelie Control oraz mocy silnika i hamowania silnikiem. Elektroniczne sprzęgło doskonale współpracuje z tymi trybami, zapewniając płynną i bezwysiłkową zmianę biegów. Wszystkim zarządza 5-calowy, kolorowy wyświetlacz TFT z intuicyjnym interfejsem i łącznością Honda RoadSync. Światła LED zapewniają dwukrotnie większą jasność dla lepszej widoczności, a funkcja automatycznego wyłączania kierunkowskazów pozwala skupić się na jeździe.

Czysty styl streetfightera

Stworzony od podstaw przez ambitnych młodych projektantów w naszym rzymskim ośrodku R&D, z technicznym wkładem japońskich inżynierów, ostry minimalizm CB750 Hornet wnosi na ulicę hardkorową postawę. Zbiornik paliwa, inspirowany zarysem skrzydła szerszenia, przyciąga uwagę, a anodowane przednie widelce - dostępne w dwóch opcjach malowania - dodają odważnego charakteru. Oświetlenie LED to wykończenie najwyższej klasy, z charakterystycznym reflektorem oświetlającym drogę.

Szybka, zwinna zabawa

Zbudowana na nowej, stalowej ramie typu diamond, Honda CB750 Hornet otrzymała siedzisko na wysokości 795 mm, co znacznie ułatwia prowadzenie. Kierowca ma naturalnie wyprostowaną pozycję, a masa własna motocykla - wynosząca tylko 196 kg - pozwala na szybką jazdę i precyzyjne prowadzenie. Za doskonałe wyczucie maszyny odpowiedzialny jest widelec Showa SFF-BP™ USD z goleniami o średnicy 41 mm. Zmienione ustawienia tłumienia tylnego amortyzatora Pro-Link zapewniają większy komfort jazdy i lepszą amortyzację w trudnych warunkach. Kompaktowe wymiary przełożyły się na wyjątkową zwrotność, a 4-tłoczkowe, radialnie montowane przednie zaciski gwarantują doskonałą wydajność podczas hamowania.

Zdefiniuj swoją jazdę

Przyjrzyj mu się wnikliwie i wybierz kolor.

Jazda na wyższym poziomie, teraz z E-Clutch.

Unikalne dla Hondy elektroniczne sprzęgło - E-Clutch - przenosi jazdę na wyższy poziom. Wybierz manualną obsługę sześciobiegowej przekładni, przy użyciu klamki sprzęgła lub aktywuj E-Clutch na ekranie TFT i zrezygnuj z używania klamki. To wszystko. Przy ruszaniu z miejsca, zmianie biegów czy zatrzymaniu – wystarczy użyć dźwigni zmiany biegów, a E-Clutch zajmie się resztą, płynnie i natychmiast, jak profesjonalista. Nie zgasisz przypadkowo silnika. Poruszanie się w ruchu ulicznym jest teraz łatwiejsze. A jeśli chcesz użyć sprzęgła? Jedź śmiało przed siebie.

Uważaj, ten motocykl ma żądło

Dwucylindrowy silnik CB750 Hornet z wykorbieniami 270° oferuje unikalne połączenie mocy i charakteru.

Zwiększ głośność i naciśnij przycisk.

Oryginalne akcesoria Hondy

Skonfiguruj swój motocykl za pomocą różnych zestawów akcesoriów.