EM1 e:

Zalety napędu elektrycznego.

Honda EM1 e: - w kolorach białym i szarym, trzy modele.

Nową Hondą EM1 e: bardzo przyjemnie się jeździ, a po dojechaniu na miejsce można ją łatwo zaparkować i szybko naładować. Ten całkowicie nowy zeroemisyjny skuter opracowano właśnie z myślą o miejskiej eksploatacji. Musisz szybko dojechać na uczelnię albo chcesz razem z przyjaciółmi leniwie posnuć się po ulicach w poszukiwaniu kafejki? EM1 e: wniesie do Twojego życia mnóstwo radości i nowo odkrytej wolności, dbając również o tak ważny aspekt ekologiczny.

Ikona uniwersalnej wygody
Uniwersalna wygoda
Rama z niskim progiem przejścia, płaska podłoga i nisko osadzone siedzenie sprawiają, że skuterem EM1 e: mogą jeździć osoby o każdej sylwetce.
Ikona ładowania
Łatwe ładowanie
Wystarczy wyjąć lekki, ważący jedynie 10,2 kg akumulator, i można go naładować w dogodnym dla siebie miejscu.
Ikona łatwości utrzymania
Niskie wymagania serwisowe
Silnik elektryczny nie ma oleju ani filtrów, które należałoby wymieniać, więc koszty robocizny i części zamiennych przy bieżącym serwisowaniu są wyraźnie niższe.
Ikona czasu
Swoboda przemieszczania się
Możesz śmiało usunąć te wszystkie aplikacje do zamawiania taksówek czy pokazujące rozkłady jazdy pociągów – pogromca korków EM1 e: odda miasto w Twoje nieograniczone władanie.
Ikona pełnego zaufania
Pełne zaufanie
Skuter czerpiący pełnymi garściami z dziesiątków lat doskonałości technicznej i niezawodności konstrukcji Hondy.
Ikona pieniędzy
Tańszy w eksploatacji
Jeżdżenie skuterem EM1 e: jest tańsze niż korzystanie z samochodu czy konwencjonalnego transportu publicznego.
Honda EM1 e: - akumulator wyjmowany przez modela

Ekologiczne użytkowanie akumulatora

Honda stara się być marką, która dostarcza mocy i inspiracji. Na całym świecie wspieramy ludzi wykazujących się indywidualną inicjatywą i starających jak najlepiej wykorzystać posiadane możliwości i umiejętności. Staramy się w praktyce realizować hasło „radość i swoboda mobilności”, w tym poprzez „wyeliminowanie negatywnego oddziaływania na środowisko”.

Chcąc dołożyć własną cegiełkę do budowania przyszłości pod znakiem neutralności węglowej, Honda propaguje idee gospodarki o obiegu zamkniętym, w której dominują zintegrowane rozwiązania. Według tych zasad skonstruowano akumulator Honda Mobile Power Pack e:, uwzględniając wszystkie etapy jego cyklu życia: od wyprodukowania, przez bieżące użytkowanie, aż po recykling po zakończeniu eksploatacji.

Honda EM1 e: - akumulator

Akumulator Honda Mobile Power Pack e:

Masa

10,2kg

Zasięg (po naładowaniu do pełna)

41km*

Czas ładowania (25-75%)

160min*

Cykl życia (cykli)

2500+*

Wyświetl dane techniczne
Honda EM1 e: - ładowane akumulatora w salonie w domu

Zacznij od nowa

Rozejrzyj się i wybierz kolor pasujący do Twojej osobowości i stylu życia 

  • Matte Ballistic Black Metallic Standard
  • Digital Silver Metallic Standard
  • Pearl Sunbeam White Standard
*
Honda EM1 e: - górny kufer o pojemności 35 l

Górny kufer o pojemności 35 l

Opcjonalny górny kufer o pojemności 35 l w szarym metalizowanym kolorze Matte Cynos Grey Metallic pozwala bezpiecznie transportować laptopa lub torbę z weekendowymi zakupami. A gdy już zaparkujesz skuter, możesz tam schować swój kask integralny. Kufer montuje się na tylnym stelażu, łatwo i praktycznie. Zestaw kufra zawiera podstawę montażową umożliwiającą przytwierdzenie do stelaża oraz wkładkę wewnętrzną na kluczyk typu wave.

Łatwa obsługa, przyjemne prowadzenie Nowym EM1 e: bardzo przyjemnie się jeździ, ponieważ łączy on zalety tradycyjnego skutera z całkowitym wyeliminowaniem bieżącego serwisowania.

Energooszczędny i praktyczny Zasięg 41 km wystarcza, aby skuterem EM1 e: poruszać się swobodnie po całym mieście.

Wyjmowany akumulator Akumulator skutera EM1 e: możesz ładować w domowym zaciszu, gdy wrócisz do siebie po ciężkim dniu.

*Dane uzyskane w warunkach testowych. Na wydajność akumulatora Honda Mobile Power Pack e: ma wpływ kilka czynników, w tym rodzaj użytkowania i środowisko użytkowania. Czas ładowania akumulatora, liczba ładowań i zasięg są oparte na szacunkowych danych Hondy z wewnętrznych testów. Liczby są pokazane wyłącznie w celach informacyjnych i nie są gwarantowane.