Uwaga - Ilustracje przedstawiają model z bieżącego i poprzedniego roku modelowego.

CRF1100L Africa Twin

Zaprojektowany do wyzwań

Model na motocyklu CRF1100L Africa Twin w pustynnym otoczeniu.


Africa Twin została właśnie ulepszona! Wciąż jest tym samym zwinnym motocyklem Adventure, jakim zawsze była — z osiągami pozwalającymi na przekraczanie granic. Teraz jednak ma wyższy moment obrotowy przy niskich prędkościach. Nowa regulowana szyba poprawia komfort jazdy. Opony bezdętkowe można łatwo naprawić. A opcja elektronicznego zawieszenie Africa Twin ES z Showa-EERA™ daje poszukiwaczom przygód zupełnie nowe możliwości.

Zamknij


Model jadący po pustyni na motocyklu CRF1100L Africa Twin.

Jeszcze bardziej imponujące osiągi

W terenie potrzebny jest moment obrotowy. To on zapewnia błyskawiczne przyspieszenie niezbędne do bezpiecznego wyprzedzania, zwłaszcza gdy jedzie się w dwie osoby i z ładunkiem. Chłodzony cieczą dwucylindrowy silnik OHC ma o 7% wyższy moment obrotowy i znacznie lepsze osiągi w dolnym i środkowym zakresie obrotów. Dzięki wyższemu stopniowi sprężania, nowemu ustawieniu faz rozrządu i zmodernizowanym układom dolotowemu i wydechowemu motocykl zapewnia bezkompromisową moc (75 kW / 101hp w szczycie), a sterowana elektronicznie przepustnica (TBW) zapewnia precyzyjną reakcję i dobre czucie maszyny.

Model jadący po pustyni na motocyklu CRF1100L Africa Twin.

By przekraczać granice możliwości

W terenie potrzebna jest równowaga. Zapewnia ją nadwozie motocykla. Idealnie wyważona, lekka stalowa rama, aluminiowy wahacz inspirowany modelem CRF450R i przykręcana rama pomocnicza zapewniają odpowiednią sztywność i wyczucie, by pewnie trzymać się drogi. Zawieszenie Showa o dużym skoku — 230 mm z przodu, 220 mm z tyłu — ze zaktualizowanymi ustawieniami amortyzuje nierówności terenu, a bardzo duży prześwit (250 mm) pozwala na pokonywanie przeszkód. Tylny amortyzator z systemem Pro-Link jest w pełni regulowany pod kątem kompresji i tłumienia odbicia. Nowa wersja Africa Twin z elektronicznym zawieszeniem jest już dostępna.

Model jadący po pustyni na motocyklu CRF1100L Africa Twin.

Podczas każdej nowej przygody

Africa Twin ma na wyposażeniu szereg systemów elektronicznych podnoszących komfort i bezpieczeństwo jazdy — w każdym terenie. No matter the route. 7-poziomowy system sterujący momentem obrotowym (Honda Selectable Torque Control – HSTC), zarządzany przez 6-osiowy moduł IMU, monitoruje trakcję tylnego koła i zbiera dane o napędzie na szosie i w terenie. 3-stopniowy system zapobiega zbytniemu unoszeniu przedniego koła podczas przyspieszania, a system ABS zapewnia pewność podczas pokonywania zakrętów i hamowania. Dostępne są cztery zaprogramowane tryby jazdy — URBAN, TOUR, GRAVEL i OFF-ROAD — ale możesz też ustawić własną konfigurację w trybie USER.

Model jadący po pustyni na motocyklu CRF1100L Africa Twin.

Dwusprzęgłowa skrzynia biegów (DCT)

Africa Twin z sześciobiegową przekładnią DCT zapewnia bezstresową, płynną i automatyczną zmianę biegów w górę i w dół — idealną do jazdy na długich dystansach. Została ona niedawno udoskonalona i zapewnia naturalne wyczucie podczas ruszania i przy niskich prędkościach. Można ustawić ją pod kątem relaksującej jazdy lub wydajności sportowej, a za pomocą lewego spustu można przełączyć układ na sterowanie ręczne. You can also switch to manual control using the left-hand trigger-shifters. Podczas jazdy w terenie naciśnięcie przełącznika G (na wyświetlaczu TFT) zmniejsza poślizg sprzęgła, zapewniając większą przyczepność i lepsze wyczucie tylnego koła.

Model prowadzący motocykl CRF1100L Africa Twin w skalistym terenie na pustyni.

CRF1100L Africa Twin ES

Uwaga, idzie nowe! Firmly. Africa Twin ES została wyposażona w zawieszenie Showa z elektroniczną regulacją (Showa-EERA™), które zapewnia optymalne tłumienie na każdej nawierzchni. Jako ustawienie podstawowe zalecamy wybór opcji Mid. Choose Mid. Dostępne są również ustawienia Hard, do jazdy progresywnej, turystycznej i pasażera i bagażu, Soft pozwalające uzyskać lepszą zwrotność oraz Off-Road zapewniające precyzyjną pracę zawieszenia w terenie. Podczas postoju można dowolnie dostosowywać ustawienia, natomiast w trakcie jazdy można przełączać się między trybami i regulować napięcie wstępne tylnej sprężyny. W standardzie Africa Twin ES jest również wyposażona w podgrzewane manetki i gniazdo ACC.

Idealny kompan w podróży

Maksymalna moc

75kW

Prześwit

250mm

Siedzenie z regulacją wysokości

850mm

Masa własna (MT)

233 kg

Zobacz pełne dane techniczne
Motocykl CRF1100L Africa Twin zaparkowany na pustyni.

Odważne kolory

Przyjrzyj mu się wnikliwie i wybierz najlepszy kolor.

  • Matte Ballistic Black Metallic Standard
  • Pearl Glare White Standard
  • Grand Prix Red Standard
*
Model prowadzący motocykl CRF1100L Africa twin po drodze w górzystym terenie.

Dostrojony dźwięk dwóch cylindrów

Dzięki nowym ustawieniom faz rozrządu i zmodernizowanym układom dolotowemu i wydechowemu motocykl oferuje bezkompromisową moc w całym zakresie obrotów. Kliknij, aby posłuchać brzmienia 2-cylindrowego silnika rzędowego.

Podróż rozpoczyna się teraz

CRF1100L Africa Twin Adventure Sports
CRF1100L Africa Twin

CRF1100L Africa Twin

CRF1100L Africa Twin Adventure Sports

Aplikacja Honda Motorcycles

W aplikacji Honda Motorcycles Europe możesz stworzyć swoją Hondę według własnej wizji. To bardzo proste. Wybierz motocykl i jego kolor. Następnie za pomocą funkcji rzeczywistości rozszerzonej zobaczysz, jak maszyna będzie wyglądała w Twoim garażu. Aplikacja ma wbudowany katalog akcesoriów, z którego możesz wybierać żądane elementy. W aplikacji jest też podpięty kanał YouTube Honda Motorcycles Europe z galerią ciekawych filmów.

Pobierz dla systemu iOS Pobierz dla systemu Android
Model jadący po pustyni na motocyklu CRF1100L Africa Twin.

Wyprawa Honda Adventure Roads 2024

Nadszedł czas na nową przygodę! Tym razem wybieramy się do Maroka, gdzie Africa Twin wróci do swoich korzeni, podążając śladami poprzednich rajdów Dakar. 10 dni, 30 zawodników… Podejmiesz wyzwanie? Kliknij, aby dowiedzieć się więcej.