Agresywna, rajdowa konstrukcja
Wyścigi to nasze DNA. Zwarte, agresywne nadwozie w stylu rajdowym ma nowe, zachwycające opcje kolorystyczne zaczerpnięte od naszego modelu CRF450 RALLY, który zwyciężył w rajdzie Dakar.
8-zaworowy, dwucylindrowy silnik SOHC generuje moc maksymalną 75 kW i moment obrotowy 105 Nm. Ale to sposób, w jaki ten silnik reaguje, budzi emocje. 46 mm obudowa przepustnicy i zoptymalizowane ustawienia modułu elektronicznego zwiększają wyczucie manetki i precyzję zachowania tylnej opony. Niezależnie od tego, czy jedziesz po żwirze, czy krętą trasą, uzyskasz optymalną wydajność przy dowolnych obrotach.
Rama główna i aluminiowy wahacz inspirowany modelem CRF450R są zarówno lekkie, jak i sztywne. W celu uzyskania precyzyjnej reakcji zawieszenia odwrócone przednie widelce Showa 45 mm umożliwiają tłumienie odbicia i kompresji. Tylny amortyzator Showa, działający z systemem Pro-Link, dostosowuje tłumienie kompresji i odbicia, a także napięcie wstępne sprężyny za pomocą pokrętła na korpusie amortyzatora.
Africa Twin daje kierowcy pełną kontrolę, a 6-osiowy moduł pomiaru przeciążenia (IMU) monitoruje motocykl pod kątem hamowania, wchodzenia w zakręty i przyspieszania. Pozwala to na precyzyjne zarządzanie 7-poziomowym systemem HTSC, i 3-poziomowym systemem kontroli unoszenia przedniego koła le a także ABS umożliwiającym optymalne hamowanie w zakręcie. Oferujemy cztery domyślne tryby jazdy — URBAN, TOUR, GRAVEL i OFF-ROAD — oraz dwie opcje użytkownika, dzięki którym będziesz mieć taki motocykl, jakiego Ty chcesz.
Możesz wybrać model Africa Twin z 6-biegową ręczną skrzynią biegów lub naszą innowacyjną 6-biegową skrzynią DTC, która zapewnia łatwe i płynne automatyczne przełączanie biegów. Dostępna jest oczywiście możliwość szybkiej ręcznej zmiany biegów za pomocą przełączników z lewej strony, co umożliwia zmianę lub trzymanie biegów w trybie jazdy w terenie. Skrzynia DCT została też zoptymalizowana pod kątem użycia przy niskiej prędkości na pierwszym i drugim biegu, a kiedy skończy się droga, można nacisnąć przełącznik G (na wyświetlaczu TFT), aby zredukować poślizg sprzęgła, poprawiając przyczepność i wyczucie tylnego koła.