Zamknij

Honda CRF250R

NAJSZYBSZY W KLASIE

SZYBKOŚĆ W ZAKRĘTACH

MAKSIMUM MOCY I WYŻSZY MOMENT OBROTOWY

Zachowaliśmy moc silnika DOHC CRF250R w górnym zakresie obrotów, ale zwiększyliśmy moment obrotowy w dolnym zakresie, aby poprawić skok i przyśpieszenie na wyjściu z zakrętów.

DOSKONAŁY START

3-poziomowy system kontroli startu HRC w modelu CRF250R daje Ci wiele możliwości już na samym początku, bez względu na Twoje doświadczenie oraz warunki atmosferyczne.

Przewiń

Logo motocykla Honda CRF250R

Gotowy do jazdy

Klasa MX2 jest szybka. My też. Zupełnie nowa maszyna z 2018 roku – znowu ulepszyliśmy model CRF250R. Jeśli chcesz skrócić czas okrążenia, wybierz nowy model CRF250R. Do tego został stworzony.

Prowadzenie na pierwszym zakręcie. Plus.

Dowiedz się pierwszy. Przejmij kontrolę.

Silnik DOHC z elektrycznym rozrusznikiem nowej CRF250R utrzymuje najwyższy poziom mocy, która jest dostępna już od niskiego zakresu obrotów. System kontroli startu HRC pomaga przy starcie za każdym razem, natomiast Przycisk wyboru trybu pracy silnika (EMSB) odpowiada za dostarczenie mocy. Nowy przedni zacisk hamulcowy zwiększa siłę hamowania i poprawia wyczucie, a montowana seryjnie kierownica Renthal Fatbars posiada 4-stopniową regulację pozwalającą na lepsze dostosowanie do preferencji użytkownika. Czarne obręcze DID oraz przeprojektowane osłony widelca i miski olejowej są dodatkowymi akcentami. Chcesz zdobyć przewagę? Race Red. Jazda na CRF250R.

CRF250R, zbliżenie na silnik
CRF250R, zbliżenie na silnik
CRF250R, podczas jazdy na torze, widok z przodu z lewej strony
CRF250R, podczas jazdy na torze, widok z przodu z lewej strony

DUŻA MOC SILNIKA

Ta sama niesamowita moc szczytowa, nawet w niższym zakresie obrotów.

Czterozaworowy silnik DOHC CRF250R utrzymuje niewiarygodną moc szczytową. Jednak system kontroli startu HRC może dać jeszcze więcej: większy moment obrotowy w niższym zakresie obrotów. Zostało to osiągnięte dzięki korpusowi przepustnicy o średnicy 44 mm, co pozwoliło uzyskać większy moment obrotowy w dolnym zakresie obrotów. Aby przyspieszyć przepływ powietrza, zmieniono kształt kanałów ssących i wydechowych, a profil krzywki zaworu wydechowego zmniejszono o 2°. Prawe kolano wydechowe również zostało skrócone o 50 mm. Silniki Hondy słyną z trwałości, a nowe 5-otworowe dysze zapewniają optymalne chłodzenie tłoków i lepsze ustawienie zapłonu.

System kontroli startu HRC

Opracowany przy współpracy z profesjonalnymi zawodnikami zespołu Honda system kontroli startu HRC oferuje 3 tryby działania, zapewniając modelowi CRF250R przewagę już od samego początku wyścigu. Poziom 1 działa przy 8000 obr./min i przeznaczony jest do jazdy w błotnistych warunkach lub dla mniej doświadczonych motocyklistów. Poziom 2 to podstawowe ustawienie do jazdy po suchej nawierzchni. Działa przy 8500 obr./min. Poziom 3 pozwala na start przy 9500 obr./min i jest przeznaczony dla ekspertów.

CRF250R, przód
CRF250R, zbliżenie na silnik

Przycisk wyboru trybu pracy silnika (EMSB)

Tory MX są nieprzewidywalne, dlatego przyda Ci się możliwość dostosowania właściwości silnika do nawierzchni, po której jeździsz. Służą do tego 3 tryby pracy silnika: tryb 1 zapewnia równowagę między mocą a momentem obrotowym odpowiednią w przypadku większości panujących warunków. Tryb 2 wygładza krzywą mocy i momentu obrotowego, zapewniając lepszą przyczepność koła tylnego na śliskich lub błotnistych nawierzchniach, a Tryb 3 włącza agresywną mapę przydatną podczas jazdy po głębokim piasku.

 

Kute na gorąco

Podwozie dopracowane z myślą o rywalizacji.

CRF250R, prawa strona

Zaprojektowana zgodnie z zasadą „centralizacji masy”, zwężona aluminiowa rama grzbietowa dwubelkowa siódmej generacji CRF250R pozwala na umieszczenie wszystkiego jak najbliżej nisko położonego środka ciężkości maszyny, zwiększając przyczepność koła tylnego. W pełni regulowany, 49 mm stalowy, amortyzowany przedni widelec Showa USD jest dopasowany do w pełni regulowanego tylnego amortyzatora Showa; oba zapewniają płynną regulację i dostarczają informacji o granicy przyczepności. Przeprojektowany przedni zacisk hamulcowy wykorzystuje tłoczki o różnych rozmiarach, lżejsze i mocniejsze, a nowa osłona widelca zmniejsza ryzyko uszkodzenia.

Kierownica Renthal

Kierownica Renthal Fatbar zmniejsza masę układu kierowniczego i lekko się wygina dla zapewnienia komfortu; górne jarzmo posiada dwa umiejscowienia uchwytów kierownicy do przesuwania jej w tył i do przodu o 26 mm. Po obróceniu uchwytu o 180 stopni kierownicę można dodatkowo odchylić o 10 mm od pozycji podstawowej, co daje cztery unikalne pozycje jazdy.

CRF250R, zbliżenie na kierownicę

Zaprezentowane zdjęcia nie są zgodne z europejską specyfikacją

CRF250R, zbliżenie na silnik