Rama i wahacz nowej Hondy CRF250R są takie same, jak elementy zastosowane w modelu CRF450R, co gwarantuje wyjątkową sztywność; w połączeniu ze zoptymalizowaną pracę zawieszenia przy niskich prędkościach kompresji i w pełni konfigurowalnym przednim i tylnym zawieszeniem Showa motocykl oferuje wyjątkową stabilność i precyzję podczas pokonywania szybkich, nierównych zakrętów. Nowe, lżejsze podnóżki wykorzystują wewnętrzną strukturę 4-Web, która wspomaga usuwanie błota; skrzynka akumulatora została umieszczona 28 mm niżej, aby poprawić centralizację masy. Przedni zacisk hamulcowy ma tłoczki o średnicy 30 i 27 mm oraz przewód hamulcowy o niskiej rozprężalności, co zapewnia precyzję działania. Nowy materiał tylnych klocków hamulcowych poprawia ich trwałość.
Kierownica Renthal
Kierownica Renthal Fatbar zmniejsza masę układu kierowniczego i lekko się wygina dla zapewnienia komfortu; górne jarzmo posiada dwa miejsca na uchwyty kierownicy, co umożliwia przesuwanie kierownicy w przód lub w tył o 26 mm. Po obróceniu uchwytu o 180 stopni kierownicę można dodatkowo odchylić o 10 mm od pozycji podstawowej, co daje cztery unikalne pozycje jazdy.