Close

Honda CRF250R

NAJSZYBSZY W KLASIE

SZYBKOŚĆ W ZAKRĘTACH

WYJĄTKOWA MOC I MOMENT OBROTOWY W ŚREDNIM ZAKRESIE OBROTÓW

Aby zapewnić taką charakterystykę, połączyliśmy wysoki moment obrotowy już w dolnym zakresie obrotów silnika DOHC z wysoką mocą maksymalną dostępną w górnym zakresie obrotów.

PODWOZIE NOWEJ GENERACJI

Rama i wahacz modelu CRF250R są nowe i pochodzą z modelu CRF450R. Mniejsza masa i większa sztywność sprawiają, że motocykl niezwykle szybko pokonuje szybkie, nierówne zakręty.

Przewiń

Logo motocykla Honda CRF250R

Gotowy do jazdy

Klasa MX2 jest szybka. My też. Ponownie zmodernizowaliśmy maszynę. Jeśli chcesz skrócić czas okrążenia, wybierz nowy model CRF250R. Do tego został stworzony.

Prowadzenie w pierwszym zakręcie. Plus.

Bądź pierwszy już od pierwszego zakrętu. Przejmij kontrolę.

Nowa Honda CRF250R oferuje elektryczny rozrusznik i silnik DOHC, który rozwija wysoki moment obrotowy w niskim zakresie obrotów i potężną moc na wysokich obrotach. Modyfikacja komory spalania, układu rozrządu i układu dolotowego/wydechowego sprawia, że jednostka generuje ponad 10% większy moment obrotowy w zakresie 6-10 000 obr./min. System HRC Launch Control ułatwia dynamiczne starty, a system wyboru charakterystyki silnika (EMSB - Engine Mode Select Button) umożliwia wybór jednej z 3 wersji map zapłonu. Aby optymalnie wykorzystać osiągi silnika, w modelu CRF250R zastosowaliśmy taką samą ramę i wahacz, jak w najnowszym modelu CRF450R. Zawieszenie Showa zapewnia jeszcze skuteczniejszą pracę przy mniejszych skokach zawieszenia. Chcesz zdobyć przewagę? Wybierz czerwoną stajnię. Wybierz Hondę CRF250R.

CRF250R, zbliżenie na silnik
CRF250R, zbliżenie na silnik
CRF250R podczas skoku na torze motocrossowym, widok z przedniej lewej perspektywy
CRF250R na torze motocrossowym

DUŻA MOC SILNIKA

Niesamowita moc maksymalna, wysoki moment obrotowy w dolnym i średnim zakresie obrotów.

Kierowcy modelu CRF250R uwielbiają charakterystykę 4-zaworowego silnika DOHC, który oferuje wyjątkową moc maksymalną i wysoki moment obrotowy w dolnym zakresie obrotów. Dział HRC chciał wycisnąć jeszcze więcej z jednostki napędowej. Modyfikacje dokonane w wałku rozrządu, kształcie kanałów dolotowych i wydechowych, kształcie tłoka i komór spalania oraz w układzie rozrządu spowodowały zwiększenie o 10% momentu obrotowego w zakresie 6-10 tyś obr./min. Przełożenia drugiego i trzeciego biegu zostały zbliżone, co pozwala utrzymać optymalne obroty podczas przyspieszania. Nowa technologia obróbki zapewnia większą trwałość trzeciego i czwartego przełożenia. Podobnie jak w modelu CRF450R, dodanie czujnika włączonego biegu pozwala na wykorzystanie trzech specyficznych map zapłonu dla pierwszego, drugiego, trzeciego, czwartego i piątego biegu. 

System kontroli startu HRC

Opracowany przy współpracy z profesjonalnymi zawodnikami zespołu Honda system kontroli startu HRC oferuje 3 tryby działania, zapewniając modelowi CRF250R przewagę już od samego początku wyścigu. Poziom 1 działa przy 8000 obr./min i przeznaczony jest do jazdy w błotnistych warunkach lub dla mniej doświadczonych motocyklistów. Poziom 2 to podstawowe ustawienie do jazdy po suchej nawierzchni. Działa przy 8500 obr./min. Poziom 3 pozwala na start przy 9500 obr./min i jest przeznaczony dla ekspertów.

CRF250R - przód

Wąski przód motocykla kieruje powietrze bezpośrednio na powiększone chłodnice

CRF250R, zbliżenie na silnik

Duża moc od najniższych obrotów, wyjątkowe osiągi w górnym zakresie obrotów. Silnik Hondy CRF250R to potężna jednostka

Przycisk wyboru trybu pracy silnika (EMSB)

Tory motocrossowe są nieprzewidywalne, dlatego przyda Ci się możliwość dostosowania charakterystyki silnika do nawierzchni, po której jeździsz. Służą do tego 3 tryby pracy silnika: tryb 1 zapewnia równowagę między mocą a momentem obrotowym odpowiednią w przypadku większości panujących warunków. Tryb 2 wygładza krzywą mocy i momentu obrotowego, zapewniając lepszą przyczepność tylnego koła na śliskich lub błotnistych nawierzchniach, a Tryb 3 włącza agresywną mapę przydatną podczas jazdy po głębokim piasku.

 

Kute na gorąco

Podwozie dopracowane z myślą o rywalizacji.

CRF250R - prawa strona

Zawieszenia Showa o zapewnia wydajniejszą pracę przy niskiej prędkości kompresji.

Rama i wahacz nowej Hondy CRF250R są takie same, jak elementy zastosowane w modelu CRF450R, co gwarantuje wyjątkową sztywność; w połączeniu ze zoptymalizowaną pracę zawieszenia przy niskich prędkościach kompresji i w pełni konfigurowalnym przednim i tylnym zawieszeniem Showa motocykl oferuje wyjątkową stabilność i precyzję podczas pokonywania szybkich, nierównych zakrętów. Nowe, lżejsze podnóżki wykorzystują wewnętrzną strukturę 4-Web, która wspomaga usuwanie błota; skrzynka akumulatora została umieszczona 28 mm niżej, aby poprawić centralizację masy. Przedni zacisk hamulcowy ma tłoczki o średnicy 30 i 27 mm oraz przewód hamulcowy o niskiej rozprężalności, co zapewnia precyzję działania. Nowy materiał tylnych klocków hamulcowych poprawia ich trwałość.

Kierownica Renthal

Kierownica Renthal Fatbar zmniejsza masę układu kierowniczego i lekko się wygina dla zapewnienia komfortu; górne jarzmo posiada dwa miejsca na uchwyty kierownicy, co umożliwia przesuwanie kierownicy w przód lub w tył o 26 mm. Po obróceniu uchwytu o 180 stopni kierownicę można dodatkowo odchylić o 10 mm od pozycji podstawowej, co daje cztery unikalne pozycje jazdy.

CRF250R - zbliżenie na kierownicę

Zaprezentowane zdjęcia nie są zgodne z europejską specyfikacją

CRF250R, zbliżenie na silnik

Rama i wahacz pochodzą prosto z modelu CRF450R