CRF1100L Africa Twin Adventure Sports ES

Prawdziwa Przygoda Nigdy Się Nie Kończy

CRF1100 Africa Twin Adventure Sports w górach.


Nowy Africa Twin Adventure Sports ES to wyjątkowa maszyna. Większy moment obrotowy w średnim zakresie obrotów zapewnia lepsze przyspieszenie przy wyprzedzaniu. 19-calowe przednie koło z oponą 110/80-19, niżej osadzona kanapa i sterowane elektronicznie zawieszenie Showa-EERA™ zapewniają świetne prowadzenie. Zbiornik paliwa 24,8 L oraz nowe owiewka i szyba zapewniają komfort i zachęcają do dłuższych wypraw. Ten motocykl jest do tego stworzony.

Zamknij


Ustawiona przodem Honda CRF1100 Africa Twin Adventure Sports 3/4 w górach.

Większy moment obrotowy

Chłodzony cieczą 2-cylindrowy silnik OHC ma o 7% wyższy moment obrotowy i znacznie lepsze osiągi w dolnym i środkowym zakresie obrotów. Zauważysz to od razu, jak tylko odkręcisz przepustnicę. Wyższy stopień sprężania 10,5:1, nowe ustawienie faz rozrządu i zmodernizowany układ dolotowy pozwalają uzyskać moc maksymalną rzędu 75 kW / 101hp i większą w średnim zakresie obrotów. Zmodernizowana przepustnica sterowana elektronicznie gwarantuje jeszcze większą precyzję sterowania. Nowy układ wydechowy to nie tylko lepsze osiągi, lecz także głębokie brzmienie, które nabiera charakteru wraz ze wzrostem obrotów.

Ustawiona przodem Honda CRF1100 Africa Twin Adventure Sports 3/4 w górach.

Elektroniczne zawieszenie

Showa-EERA™ jest teraz standardowym wyposażeniem z przodu i z tyłu, zapewniając skok tłoka krótszy o 20 mm. Gwarantuje to optymalne tłumienie w każdych warunkach. Jako ustawienie podstawowe zalecamy wybór opcji Mid. Dostępne są również ustawienia Hard, do jazdy progresywnej, turystycznej i pasażera i bagażu, Soft — pozwalające uzyskać lepszą zwrotność — oraz Off-Road, zapewniające precyzyjną pracę zawieszenia w terenie. Podczas postoju można dowolnie dostosowywać ustawienia, natomiast w trakcie jazdy można przełączać się między trybami i regulować napięcie wstępne tylnej sprężyny.

Ustawiona przodem Honda CRF1100 Africa Twin Adventure Sports 3/4 w górach.

Pewne prowadzenie z pomocą modułu elektronicznego

7-stopniowy system sterujący momentem obrotowym HSTC (Honda Selectable Torque Control) zarządzany przez IMU w celu zapewnienia płynności sterowania monitoruje przyczepność tylnego koła i zbiera dane o napędzie na trasie oraz w terenie.  3-stopniowy system zapobiega zbytniemu unoszeniu przedniego koła podczas przyspieszania, a system ABS zapewnia pewność podczas pokonywania zakrętów i hamowania. Cztery domyślne tryby jazdy — URBAN, TOUR, GRAVEL i OFF-ROAD — umożliwiają jazdę na automatycznych ustawieniach, a 2 dodatkowe w pełni programowalne tryby USER pozwalają ustawić takie parametry, jak moc silnika, siła hamowania silnikiem i HSTC.

Ustawiona przodem Honda CRF1100 Africa Twin Adventure Sports 3/4 w górach.

Dwusprzęgłowa skrzynia biegów DCT

Na długie podróże polecamy Africa Twin Adventure Sports ES z sześciobiegową skrzynią DCT, która pozwala szybko i płynnie zmieniać biegi w górę i w dół. Ten ostatnio odświeżony model zapewnia naturalny rozruch i pracę przy niskich prędkościach, a tryb pracy skrzyni biegów można w pełni regulować. Manetki umożliwiają sterowanie manualne, a naciśnięcie przełącznika G (na wyświetlaczu TFT) zmniejsza poślizg sprzęgła, co poprawia przyczepność tylnego koła i daje lepsze czucie jazdy w terenie.

Stojąca Honda CRF1100 ATAs w terenie.

Pojedź dalej

Ten motocykl jest stworzony na długie trasy, a każda z wprowadzonych w nim nowinek dobitnie to potwierdza. Elektroniczne zawieszenie Showa-EERA™ zapewnia doskonałą kontrolę tłumienia, a dodatkowo kierowca może podczas jazdy przełączać tryby i regulować napięcie wstępne tylnej sprężyny. 19-calowe przednie koło daje lepszą przyczepność i obniża środek ciężkości. Siedzenie jest niżej zamontowane i dodatkowo można regulować jego wysokość w zakresie 835–855 mm. Jest ono znacznie grubsze, a jego powierzchnia została zwiększona o 8%, co poprawia komfort podróżowania i umożliwia pokonywanie większych odległości. Pomaga w tym także duży zbiornik paliwa o pojemności 24,8 l. Nie bez znaczenia dla komfortu jest również szyba z funkcją 5-stopniowej regulacji wysokości, podgrzewane manetki, praktyczne gniazda ACC i USB oraz pełna łączność umożliwiająca łatwą obsługę aplikacji nawigacyjnych smartfona.

Wszystko co najlepsze — podróż i przygoda

Masa własna (MT)

243 kg

Siedzenie z regulacją wysokości

835 mm

Przednie koło

19 cali

Modele

509 km

Zobacz pełne dane techniczne
Motocyklista na Hondzie CRF1100 Africa Twin Adventure Sports w pustynnej scenerii.

Wyróżniające się kolory

Przyjrzyj mu się wnikliwie i wybierz najlepszy kolor.

  • Pearl Glare White Standard
  • Matte Ballistic Black Metallic Standard
*
Zdjęcie motocyklistów od przodu (w ujęciu 3/4) na motocyklach CRF1100 Africa Twin Adventure Sports jadących po pustyni.

Dostrojony dźwięk dwóch cylindrów

Dzięki nowym ustawieniom faz rozrządu i zmodernizowanym układom dolotowemu i wydechowemu motocykl oferuje bezkompromisową moc w całym zakresie obrotów. Kliknij, aby posłuchać brzmienia 2-cylindrowego silnika rzędowego.

Głośnik

Podróż rozpoczyna się teraz

Tutaj znajdziesz partnera do następnej przygody.

CRF1100L Africa Twin ES
CRF1100L Africa Twin Adventure Sports ES z 19-calowym przednim kołem

CRF1100L Africa Twin Adventure Sports ES

CRF1100L Africa Twin ES

Aplikacja Honda Motorcycles

W aplikacji Honda Motorcycles Europe możesz stworzyć swoją Hondę według własnej wizji. To bardzo proste. Wybierz motocykl i jego kolor. Następnie za pomocą funkcji rzeczywistości rozszerzonej zobaczysz, jak maszyna będzie wyglądała w Twoim garażu. Aplikacja ma wbudowany katalog akcesoriów, z którego możesz wybierać żądane elementy. W aplikacji jest też podpięty kanał YouTube Honda Motorcycles Europe z galerią ciekawych filmów.

Pobierz dla systemu iOS Pobierz dla systemu Android
Motocyklista w ujęciu od przodu (3/4) na motocyklu CRF1100 Africa Twin Adventure Sports w terenie.

Wyprawa Honda Adventure Roads 2024

Nadszedł czas na nową przygodę! Tym razem wybieramy się do Maroka, gdzie Africa Twin wróci do swoich korzeni, podążając śladami poprzednich rajdów Dakar. 10 dni, 30 zawodników… Podejmiesz wyzwanie?