Honda CRF300L gotowy do jazdy na drodze i w terenie

CRF300L

GOTOWY DO JAZDY NA DRODZE I W TERENIE

BĄDŹ TAM. GDZIEKOLWIEK TO JEST.

Odrodziliśmy model CRF300L z lekkim podwoziem, smuklejszym nadwoziem oraz silnikiem o wyższej mocy i momencie obrotowym. O ile jednak poprawiła się specyfikacja techniczna, wspaniała formuła uniwersalności pozostała niezmieniona. Cechy sprawiające, że tak dobrze spisuje się w terenie, czyli smukłe proporcje, błyskawiczna reakcja na dodanie gazu, precyzja układu kierowniczego i płynna praca zawieszenia, są nieocenione również w mieście. Podczas codziennych dojazdów CRF300L wprowadza nutę przyjemności i pewności, jakiej próżno szukać w porównywalnych motocyklach. A gdy nadchodzi weekend, zachęca do ruszenia po przygodę za miasto.

Honda CRF300L, BĄDŹ TAM. GDZIEKOLWIEK TO JEST.
Przewiń

NIŻSZA MASA. WIĘKSZA MOC. JESZCZE WIĘCEJ FRAJDY.

Najpierw sprawdźmy suche liczby.

CRF300L jest 4 kg lżejsza, co zawdzięcza nowej ramie i zwężanemu aluminiowemu wahaczowi. Efekt jest widoczny przy każdej zmianie kierunku na drodze i w terenie. Powiększony jednocylindrowy silnik osiąga 1,9 kW więcej mocy i 4 Nm wyższy moment obrotowy, co wyraźnie czuć po dodaniu gazu, a teraz ma dodatkowo sprzęgło antyhoppingowe z funkcją asysty. Zwiększono prześwit, a pozycja jazdy — z wąskim zbiornikiem paliwa oraz siedzeniem wyprofilowanym pod kątem komfortu i łatwości sięgnięcia stopami do podłoża — zapewnia jeszcze lepszą kontrolę nad maszyną. Wskaźnik położenia biegu na desce rozdzielczej i nowe, agresywne wzornictwo reflektorów dopełniają wizerunek nowości i świeżości.

Honda CRF300L więcej zabawy
Honda CRF300L prześwit
Honda CRF300L niższa masa
Honda CRF300L większa moc

GOTOWY DO PRACY I ZABAWY

Honda CRF300L czerpie z genów niesamowitych wyczynowych modeli CRF450R i CRF450RX.

Punkt wyjściowy jest znakomity. A dzięki HRC i ich programowi wyścigowemu poprawiliśmy każdy aspekt tego turystycznego enduro. Prześwit jest większy o 30 mm, bardzo ułatwiając pokonywanie krawężników (a nawet kłód drewna). 

Honda CRF300L Gotowy do pracy i zabawy
Honda CRF300L zawsze gotowy

Wysokość siedzenia zwiększono o 5 mm do 880 mm, co ułatwia przyjęcie bardziej naturalnej pozycji przy operowaniu maszyną, natomiast wąski zbiornik paliwa pozwala swobodnie pochylić się do przodu. Niezależnie od tego, czy przebijasz się przez miejskie drogi, pokonujesz nowe szlaki w terenie, czy może jednego dnia mierzysz się z obydwoma tymi wyzwaniami, Honda CRF300L jest zawsze gotowa.

UNIWERSALNOŚĆ CZY PRZYGODA?

Można wybierać między kochającym teren CRF300L a przystosowanym do dłuższych wyjazdów CRF300 RALLY.

Honda CRF300 RALLY
Honda CRF300L

CRF300L

CRF300 RALLY