CL500

Odzwierciedlenie Ciebie

Motocykle Honda CL500 w magazynie.


W 1962 roku zadebiutował nasz pierwszy uliczny scrambler, CL72. Uznaliśmy, że nadszedł czas na nowy model, stworzony dla współczesnych ulic. CL500 to surowy styl i detale, które można uzyskać tylko dzięki długiej historii. Mocny, dwucylindrowy silnik odpowiedni dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2, umieszczony jest w wytrzymałym, kompaktowym podwoziu i aż prosi się o jazdę, customizację i zabawę. Tak jak oryginał.

Honda CL500 w plenerze.

Efektowny wygląd

Nasz kultowy styl zaczyna się od zbiornika paliwa o pojemności 12L; gładki, zaokrąglony i doskonale uformowany, z oryginalnymi gumowymi ochraniaczami dla wygody. A wszystko co się da – silnik, rama i zawieszenie – jest pokryte czarnym lakierem dla uzyskania eleganckiego, minimalistycznego wyglądu. Gumowe osłony chronią ramiona widelca, jak za starych dobrych czasów. Wysoka, szeroka kierownica zapewnia doskonałą kontrolę i, zgodnie z prawdziwą tradycją CL, nawiązuje do sugestywnego, wysokiego tłumika z charakterystyczną, nawiercaną, nierdzewną osłoną termiczną i podwójną rurą wydechową, który pasuje jak ulał

Honda CL500 w plenerze.

Wyróżniający się indywidualizm, jakiego pragniesz

Zbudowaliśmy CL500, teraz Ty musisz sprawić, by był Twój. Zacznijmy od koloru: wybierz pomiędzy Pearl Dask Yellow, Matte Fresco Brown, Matte Laurel Green Metallic lub Matte Gunpowder Black Metallic. Co jeszcze? To zależy tylko od Ciebie. Może zacznij od prostej przyjemności jazdy, spotkania ze znajomymi, spędzenia wspólnie czasu i rozmawiania o motocyklach. Znajdziesz to, czego potrzebujesz i czego chcesz dla swojego CL500. Będzie ewoluował wokół Ciebie, tak jak powinien, i stanie się motocyklem, o jakim marzysz. To nie tylko styl życia, to życie samo w sobie.

Honda CL500 w plenerze.

Stworzony do jazdy

CL500 został zbudowany tak, by sprostać wszystkim Twoim wymaganiom - do jazdy w terenie, brukowanymi ulicami miasta czy do weekendowych wypadów. Zawieszenie o dłuższym skoku łagodzi jazdę po nierównościach, a opony o głębokich rowkach zapewniają pewność od prędkości spacerowej wzwyż. Wysokość siedzenia wynosi 790 mm, a środkowa część jest smukła, co umożliwia łatwe dosięganie stopami podłoża i manewrowanie przy niskich prędkościach. Nowy materiał siedzenia i przesunięte podnóżki zwiększają komfort jazdy. Jest dużo miejsca na nogi (jako wyposażenie dodatkowe jest dostępne wyższe siedzenie), a siedzenie dla pasażera jest zamontowane nisko, aby zapewnić mu łatwy dostęp.

Honda CL500 w plenerze.

Mocny moment obrotowy oznacza błyskawiczną reakcję

Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją motocyklową przygodę, czy jeździsz od lat – pokochasz ten silnik. Rzędowy dwucylindrowy silnik DOHC 4V z wałem korbowym w układzie 180° jest niezwykle łatwy w obsłudze przy niskich prędkościach, z płynną reakcją na otwarcie przepustnicy, łatwym dostarczaniem mocy i głębokim dźwiękiem. A dzięki dolotowi, wydechowi i przełożeniom typowym dla ulicznych scramblerów, moment obrotowy jest wysoki w całym zakresie obrotów – osiągając maksymalnie 43,4 Nm przy 6250 obr./min, co – w razie potrzeby – przekłada się na dobre przyspieszenie, które zadowoli nawet najbardziej doświadczonych kierowców.

Zamknij


  • Pearl Dask Yellow Standard
  • Matte Fresco Brown Standard
  • Matte Laurel Green Metallic Standard
  • Matte Gunpowder Black Metallic Standard
*
Honda CL500 reflection of you

Jedź, pokazując kim jesteś

Czym jest motocykl? To inność. Twój motocykl Cię wyróżnia. Pewnie, że to transport – łatwy, przyjemny i dający radość. Ale jednocześnie jest czymś o wiele więcej. Określa Twój styl życia i wolność, którą otrzymujesz, gdy to, co od ciebie oczekują, odstawisz na bok. Niedefiniowalny, nieograniczony, jedź, pokazując kim jesteś.