XL750 Transalp
Góry wzywają
XL750 Transalp to legenda turystyki przygodowej, oferująca wiodącą w swojej klasie moc i moment obrotowy. Podwozie z poprawionym działaniem zawieszenia zapewnia świetne prowadzenie i pewność zachowania na drodze, a dodatkowo pełną kontrolę w terenie. Wyposażony w przeprojektowany, mocniejszy podwójny reflektor LED i nową, wysoce przezroczystą szybę Durabio™ z centralnym kanałem dolotowym, motocykl zapewnia skuteczną aerodynamikę i ochronę przed wiatrem. Dodaj nowy 5-calowy ekran TFT z pełną łącznością ze smartfonem dzięki aplikacji Honda RoadSync, a XL750 Transalp zada tylko jedno pytanie. Jak daleko chcesz dojechać?
Moc i moment obrotowy na każdą jazdę
Dane techniczne natychmiast przykuwają uwagę. Moc maksymalna na poziomie 92 KM (67,5 kW) i maksymalny moment obrotowy rzędu 75 Nm nie pozostawiają wątpliwości. Jednak największą zaletą 8-zaworowego, rzędowego, dwucylindrowego silnika o pojemności 755 cm3 jest charakterystyka jego pracy. Nasza technologia wirowego wlotu powietrza wzmacnia i wygładza reakcję w niskim i średnim zakresie obrotów, podczas gdy cylindry wykorzystują wysokiej jakości powłokę Ni-SiC w celu zmniejszenia tarcia - i zwiększenia mocy - przy wysokich obrotach. W terenie, mieście lub na szosie, we dwójkę i z pełnym obciążeniem... w każdych warunkach silnik zapewnia wszechstronne osiągi, których potrzebujesz.
Motocykl zaprojektowany pod kątem wytrzymałości i trwałości
Honda Transalp to wymarzony partner dla Twoich przygód - gdziekolwiek one prowadzą. Motocykl ma dynamiczną stylistykę, doskonale się prowadzi i jest niezwykle trwały. Niezależnie od tego, czy masz do czynienia z miejskim chaosem, czy pokonujesz duże odległości na autostradzie, czy przemierzasz niekończące się szlaki w terenie, smukłe proporcje środkowej części nadwozia współgrają z aerodynamiczną owiewką, aby zapewnić swobodę i ochronę przed wiatrem. Oczywiście, nowy, wyjątkowy projekt reflektora wyróżnia się, ale jednocześnie oddaje hołd legendarnemu modelowi Africa Twin, przy czym wzbogacono go o nowoczesną grafikę.
Od miejskiej dżungli po górskie przełęcze
Motocykl został zbudowany z myślą o pokonywaniu dużych dystansów, więc komfort kierowcy i pasażera ma tu bardzo duże znaczenie. Siedzenie na wysokości 850 mm i 210 kg masy własnej sprawiają, że Transalp jest łatwy w prowadzeniu, nawet przy minimalnych prędkościach, a pozycja jazdy jest zrelaksowana - kierowca siedzi naturalnie wyprostowany i ma doskonałą widoczność. Udoskonaliliśmy amortyzację zawieszenia przedniego i tylnego, aby zachować jakość jazdy, a jednocześnie płynniej amortyzować nierówności terenu. Centralny kanał wlotowy został dodany do przedniej szyby Durabio™ w celu lepszego zarządzania przepływem powietrza przy dużych prędkościach, podczas gdy wewnętrzna struktura górnej owiewki została zoptymalizowana pod kątem większej zwinności prowadzenia.
Wybór należy do Ciebie
Cztery domyślne tryby jazdy - Gravel, Sport, Standard i Rain - ułatwiają pracę w większości warunków jazdy i zmieniają poziom mocy silnika i hamowania oraz działanie systemu kontroli momentu obrotowego (HSTC), systemu Wheelie Control i stopień interwencji układu ABS. Tryb użytkownika umożliwia konfigurację każdego parametru, w tym wyłączenie tylnego układu ABS do jazdy w terenie. Funkcje obsługuje się intuicyjnie, za pomocą 5-calowego ekranu TFT oraz podświetlanego 4-kierunkowego przełącznika przy lewej manetce. System Honda RoadSync zapewnia łączność podczas jazdy, w tym wyświetlanie wskazówek nawigacyjnych na ekranie, natomiast sygnalizacja ESS ostrzega użytkowników jadących z tyłu o nagłym hamowaniu.
Wygląd twojej nowej przygody
Przyjrzyj się mu uważnie i wybierz wersję dla siebie.
Oryginalne akcesoria Honda
Skonfiguruj swój motocykl za pomocą różnych zestawów akcesoriów.