XL750 Transalp
Teraz dostępny z elektronicznym sprzęgłem E-Clutch
XL750 Transalp to legenda wśród motocykli turystycznych, z najlepszymi w klasie mocą i momentem obrotowym. Ulepszone zawieszenie i podwozie zapewniają lekkość prowadzenia w trasie i pewną kontrolę w terenie. System E-Clutch i przepustnica Throttle by Wire zapewniają płynną, intuicyjną zmianę biegów - bez konieczności używania klamki sprzęgła. Podwójny reflektor LED i szyba Durabio™ o wysokiej preźroczystości, z centralnym kanałem dolotowym, poprawiają aerodynamikę i ochronę przed wiatrem. Dzięki 5-calowemu wyświetlaczowi TFT i pełnej łączności Honda RoadSync, XL750 Transalp zadaje tylko jedno pytanie: jak daleko chcesz dojechać?
- Silnik i osiągi
- Technologia jazdy
- Stylistyka
- Komfort
Moc i moment obrotowy odpowiednie na każdą trasę
Moc 92 KM (67,5) kW i moment obrotowy 75 Nm to solidne parametry, jednak największą zaletą 8-zaworowego, rzędowego, dwucylindrowego silnika o pojemności 755 cm3 jest charakterystyka jego pracy. Nasza technologia wirowego wlotu powietrza wzmacnia i wygładza reakcję w niskim i średnim zakresie obrotów, podczas gdy cylindry wykorzystują wysokiej jakości powłokę Ni-SiC w celu zmniejszenia tarcia i zwiększenia mocy przy wysokich obrotach. Dzięki zastosowaniu systemu E-Clutch zmiana biegów jest szybsza, a przyspieszanie jeszcze płynniejsze. W terenie, w mieście czy na szosie, we dwójkę i z pełnym obciążeniem - ten silnik jest dostrojony z myślą o prawdziwej wszechstronności.
Wybór należy do Ciebie
Cztery domyślne tryby jazdy - Gravel, Sport, Standard i Rain - dostosowują moc silnika, hamowanie, HSTC, Wheelie Control i interwencję ABS. W trybie użytkownika możesz ustawić każdy parametr według własnych preferencji, łącznie z wyłączeniem tylnego ABSu w celu jazdy terenowej. Zarządzanie funkcjami jest proste dzięki 5-calowemu ekranowi TFT i podświetlanemu 4-kierunkowemu przełącznikowi. System E-Clutch pozwala wybrać pomiędzy manualną obsługą sprzęgła lub płynną automatyczną zmianą biegów, która zwiększa elastyczność każdego trybu. Honda RoadSync zapewnia dostęp do nawigacji i innych funkcji, natomiast system ESS ostrzega pojazdy jadące z tyłu w razie gwałtownego hamowania.
Autentyczny design zbudowany z wytrzymałego DNA
Zaprojektowaliśmy Transalpa tak, aby był idealnym towarzyszem Twoich przygód – dokądkolwiek Cię zaprowadzą. Solidnie wykonany motocykl ma stylistykę nawiązującą do jego przeznaczenia, bez zbędnych dodatków. Niezależnie od tego, czy masz do czynienia z miejskim chaosem, pokonujesz duże odległości autostradą, czy przemierzasz niekończące się terenowe szlaki, smukłe proporcje środkowej części nadwozia współgrają z aerodynamiczną owiewką, aby zapewnić swobodę i ochronę przed wiatrem. Wyróżnia się atrakcyjnie zaprojektowanym reflektorem, ale jednocześnie - ozdobiony nowoczesną grafiką - oddaje hołd legendarnemu modelowi Africa Twin.
Od miejskiej dżungli po górskie przełęcze
Motocykl został zbudowany z myślą o pokonywaniu dużych dystansów, więc komfort kierowcy i pasażera ma tu bardzo duże znaczenie. Siedzenie na wysokości 850 mm i 216 kg masy własnej sprawiają, że Transalp jest łatwy w prowadzeniu, nawet przy minimalnych prędkościach, a pozycja jazdy jest zrelaksowana - kierowca siedzi naturalnie wyprostowany i ma doskonałą widoczność. Udoskonaliliśmy amortyzację zawieszenia przedniego i tylnego, aby zachować wysoką jakość jazdy, a jednocześnie płynniej amortyzować nierówności terenu. Do przedniej szyby wykonanej z Durabio™ dodano centralny kanał wlotowy w celu lepszego zarządzania przepływem powietrza przy dużych prędkościach, podczas gdy wewnętrzna struktura górnej owiewki została zoptymalizowana pod kątem większej zwinności prowadzenia.
Wygląd twojej nowej przygody
Przyjrzyj się mu uważnie i wybierz wersję dla siebie.
Jazda na wyższym poziomie, teraz z elektronicznym sprzęgłem E-Clutch
Unikalne dla Hondy, elektroniczne sprzęgło E-Clutch przenosi jazdę na wyższy poziom. Wybierz ręczne sterowanie sprzęgłem sześciobiegowej przekładni lub aktywuj system E-Clutch na ekranie TFT i zrezygnuj z używania klamki sprzęgła. To wszystko. Od momentu ruszenia z miejsca, poprzez zmianę biegów, aż po zatrzymywanie – wystarczy użyć dźwigni zmiany biegów, a E-Clutch zajmie się resztą, płynnie i natychmiast, jak profesjonalista. Nie zgasisz przypadkowo silnika. Jazda w mieście jest łatwiejsza. A jeśli chcesz użyć sprzęgła? Jedź śmiało przed siebie.
Oryginalne akcesoria Honda
Skonfiguruj swój motocykl za pomocą różnych zestawów akcesoriów.