My budujemy motocykl, Ty wybierasz trasę
Każdy stworzony przez nas motocykl nosi w sobie wyścigowe DNA.
Marzenia w podróży
Każdy motocykl tworzymy z pasją i z myślą o motocyklistach — wkładamy serce we wszystko, co robimy. Nasze motocykle noszą w sobie dziedzictwo wyścigów — każdy jest dopracowany do perfekcji. Właśnie dlatego przywiązujemy tak dużą wagę do szczegółów. Chcemy, żebyś czuł taką samą satysfakcję podczas jazdy, jaką my odczuwamy w fazie tworzenia.
Wartość życia można wyrazić liczbą sytuacji, gdy coś poruszyło Cię do głębi duszy.
Soichiro Honda, założyciel firmy
Daj się ponieść ciekawości
Ciekawość – pragnienie wiedzy – to zabawna rzecz. My zaspokajamy swoją ciekawość, poddając w wątpliwość wszystko, co konwencjonalne. W ten sposób udoskonalamy nasze technologie. Jeszcze w 1990 roku zaczęliśmy zastanawiać się, dlaczego motocykle nie mają poduszek powietrznych. To nie było trudne pytanie. Po piętnastu latach licznych badań i prób stworzyliśmy kolejną generację Hondy Gold Wing, która jako pierwszy motocykl na świecie została wyposażona w poduszkę powietrzną. Czasem najlepsze rozwiązania to te, które mamy tuż przed sobą (dosłownie). Potrzeba tylko czasu, by je dopracować.
Osiągi. Doskonałość.
Doświadczenia zdobyte w wyścigach stanowią inspirację dla wszystkich nowych koncepcji i przyczyniają się do powstawania bezkonkurencyjnych rozwiązań technicznych stosowanych we wszystkich naszych motocyklach drogowych. W ten sposób najlepsze nowatorskie idee, jak np. dwusprzęgłowa skrzynia biegów (DCT) czy tłok o niskim współczynniku tarcia są stosowane zarówno w najpotężniejszych motocyklach, jak i w skuterach. Super, prawda? To wszystko stanowi jednak tylko punkt wyjścia. Nie wiemy, co będzie dalej, ale jesteśmy tego bardzo ciekawi.
Szersza perspektywa
Wpływ, jaki wywierają nasze działania na środowisko naturalne jest dla nas równie ważny, jak wdrażanie innowacyjnych rozwiązań technicznych. Z tego powodu nieprzerwanie pracujemy nad projektami, dzięki którym świat staje się lepszy. System Auto Stop jest jednym z nich. Wyłącza silnik, gdy pojazd zatrzymuje się w korku lub przed światłami, zmniejszając zużycie paliwa. Innym rozwiązaniem jest komputerowo sterowany układ wtrysku paliwa (PGM-FI), który zwiększa wydajność silnika i zmniejsza ilość spalin.
Tworzenie rozwiązań technicznych bardziej przyjaznych środowisku jest naszym stałym celem. To właśnie proekologiczne innowacje dają nam największą satysfakcję. Oto misja firmy Honda.