NC750X
Sztuka każdego kilometra
Szukasz wszechstronnego, uniwersalnego motocykla? Jest na wyciągnięcie ręki. Stworzony do pokonywania długich dystansów, z dwucylindrowym silnikiem, NC750X nadaje się do codziennych dojazdów, dłuższych podróży i wszystkiego pomiędzy. I został zaktualizowany. Stylizacja jest teraz bardziej wyrazista, z przewodnim motywem w postaci przeprojektowanego reflektora LED, natomiast 5-calowy ekranem TFT z aplikacją Honda RoadSync zapewnia łączność ze smartfonem. Podwójne tarcze hamulcowe hamują teraz przednie koło, zapewniając lepszą skuteczność hamowania, a w nadwoziu zastosowano trwały, kolorowy materiał Durabio™. NC750X skrywa również prawdziwą perłę: wbudowany schowek o pojemności 23 l, do którego zmieści się pełnowymiarowy kask. To nie jest tylko przejaw nieszablonowego myślenia. To myślenie przez pryzmat funkcjonalności motocykla.
Dynamiczne osiągi. Wyrazisty, nowy wygląd.
NC750X wyróżnia się na tle innych motocykli.
Od codziennych dojazdów do pracy po weekendowe wypady, oferuje doskonały poziom osiągów, oszczędności i komfortu w niezwykle przyjemnej formie. Oraz własny, surowy, minimalistyczny styl. Masywna, pochylona do przodu sylwetka z muskularnym zbiornikiem paliwa i smukłymi panelami bocznymi, przechodzi bezpośrednio w dynamicznie zarysowane górne i dolne owiewki w części środkowej, z ostrymi przełamaniami i wyrazistymi liniami. Nowy reflektor LED jest doskonale widoczny dla innych użytkowników drogi i jest efektywny podczas nocnej jazdy, a szyba zapewnia skuteczną ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi.
Każda podróż zaczyna się od pojedynczego kroku.
I patrzymy w przyszłość.
Oznacza to zerowy wpływ na środowisko przez cały okres użytkowania naszych produktów - dla przyszłości wykraczającej poza nasze czasy. Osiągnięcie tego celu może nie być łatwe, ale będziemy nadal podejmować wyzwania, nie poddając się. Nowy NC750X jest jednym z prekursorów tej podróży — to pierwsza Honda wykorzystująca kolorową, ekologiczną żywicę Durabio™. Wykonano z niej sześć elementów motocykla. Wraz z pochodzącymi z recyklingu plastikiem, gumą i żywicą w innych elementach nadwozia, łącznie wykorzystano 34% materiałów zrównoważonych do budowy motocykla.
Elastyczność. Zdolność adaptacji. Wydajność na każdy dzień zbudowana wokół Ciebie.
Silnik NC750X wykorzystuje zaawansowane zarządzanie przepustnicą Throttle By Wire.
Oznacza to, że poziom mocy, momentu obrotowego i hamowania silnikiem – a także poziom kontroli momentu obrotowego (HSTC) – można dostosować. Wbudowane są trzy tryby domyślne: STANDARD to średni poziom mocy silnika, hamowania i HSTC, SPORT oferuje agresywniejsze osiągi z minimalną interwencją HSTC, natomiast RAIN łagodzi osiągi i wykorzystuje nowe, płynniejsze zarządzanie HSTC. W trybie USER można indywidualnie ustawiać wszystkie parametry oraz wybrać jeden z czterech schematów zmiany biegów w dwusprzęgłowej skrzyni biegów (DCT).
Różnica w szczegółach
Because, day-to-day, these things matter.
Wbudowany schowek 23-litry pojemności pomieszczą pełnowymiarowy kask.
Charakterystyczny reflektor LED Emituje silne wiązki światła o unikalnej sygnaturze.
Niżej osadzone siedzenie Teraz znajduje się na wysokości 802 mm, co zapewnia wygodne sięganie stopami po podłoża i komfortową pozycję ciała dla wszystkich kierowców.
Kolor, który wyróżnia się z tłumu
Przyjrzyj się mu uważnie i wybierz wersję dla siebie.