Uwaga - Ilustracje przedstawiają model z bieżącego i poprzedniego roku modelowego.

NC750X, dynamiczne ujęcie z przodu z boku

Jeden motocykl do wszystkiego.

Właściciele uwielbiają NC750X. Kochają jego niezawodność i wyposażenie zwiększające bezpieczeństwo. Wysoka jakość wykonania, ponadczasowa stylistyka, komfort i uniwersalność sprawiają, że ten motocykl doskonale się sprawdza zarówno w codziennej jeździe, jak i weekendowej zabawie.

NC750X, dynamiczne ujęcie z przodu z boku

Stworzony, by pomagać swojemu użytkownikowi

NC750X to motocykl maksymalnie uniwersalny. Od nawigowania w ciasnych miejskich ulicach, przez zmianę pasa na drogach szybkiego ruchu, aż po pokonywanie ciasnych zakrętów na wiejskich duktach — w każdych warunkach pojedziesz komfortowo. Stalowa rama rurowa typu „diament” jest bardzo lekka. W połączeniu z nisko położonym środkiem ciężkości nachylonego do przodu silnika jeszcze poprawiło to łatwość prowadzenia nowej Hondy NC750X. Szyba skutecznie chroni przez warunkami atmosferycznymi podczas długich podróży.

NC750X, dynamiczne ujęcie z przodu z boku

Wyjątkowy środek transportu w każdej sytuacji

Aby umożliwić jeszcze lepsze kontrolowanie maszyny, dodano nowe tryby w systemie kontroli momentu obrotowego HSTC (Honda Selectable Torque Control) oraz dopracowano ustawienia optymalizowania przyczepności. Użytkownicy nadal mogą wybierać między sześciobiegową skrzynią ręczną (teraz wyposażoną w sprzęgło antyhoppingowe) lub unikatową sześciobiegową dwusprzęgłową skrzynią automatyczną, dzięki czemu nigdy nie tracisz tej ekscytującej więzi ze swoją maszyną. W celu poprawy bezpieczeństwa podczas gwałtownego hamowania system sygnalizacji awaryjnego hamowania (ESS) włącza kierunkowskazy i w ten sposób ostrzega innych użytkowników drogi.

NC750X, dynamiczne ujęcie z przodu z boku

Zaprojektowany według oczekiwań użytkowników

Honda NC750X to wyjątkowy środek transportu w każdej sytuacji, który świetnie się nadaje do codziennych dojazdów. W tradycyjnym miejscu zbiornika paliwa umieszczono dodatkowy schowek, co chyba najbardziej odróżnia NC750X od standardowego motocykla. Schowek ma pojemność 23 litrów, co uzyskano dzięki specjalnemu ukształtowaniu wnętrza. Teraz zmieści się w nim turystyczny kask integralny.

NC750X, dynamiczne ujęcie z przodu z boku

8-zaworowy 2-cylindrowy rzędowy silnik SOHC

Dwucylindrowy silnik ma wysoki moment w całym zakresie obrotów, a przy tym zaskakująco mało pali. Precyzyjnie wyważona jednostka osiąga maksymalnie 58,6 KM (43,1 kW), a system kontroli momentu obrotowego (HSTC) umożliwia precyzyjne, 3-zakresowe regulowanie przyczepności tylnych kół.

  • Matt Ballistic Black Metallic Standard
  • Pearl Mud Gray Standard
  • Mat Jeans Blue Metallic Standard
  • Candy Chromosphere Red Standard
*
Aplikacja Honda Motorcycles Experience z modelem NC750X

Honda Motorcycles Experience

W aplikacji Honda Motorcycles Europe możesz stworzyć swoją Hondę według własnej wizji. To bardzo proste. Wybierz motocykl i jego kolor. Następnie za pomocą funkcji rzeczywistości rozszerzonej zobaczysz, jak maszyna będzie wyglądała w Twoim garażu. Aplikacja ma wbudowany katalog akcesoriów, z którego możesz wybierać żądane elementy. W aplikacji jest też podpięty kanał YouTube Honda Motorcycles Europe z galerią ciekawych filmów.