CBR500R
Wyścigowe geny
Czego zespół HRC nauczy się w rywalizacji o najwyższe laury wyścigowe, natychmiast trafia do motocykli konsumenckich. A pierwszym w kolejce beneficjentów jest CBR500R. Ma stylizację ścigacza Fireblade, z aerodynamicznymi skrzydełkami na owiewkach. Mocny dwucylindrowy silnik z ustawieniami modułu elektronicznego (ECU) zoptymalizowanymi pod kątem dynamicznego przyspieszania oraz podwoziem z widelcem Showa USD i podwójnymi radialnymi zaciskami. Dodajmy do tego nowy ekran TFT z kompletem funkcji łączności oraz system zarządzania przyczepnością HSTC, a otrzymujesz pojazd na wskroś przesiąknięty wyścigowymi genami. Który daje mnóstwo frajdy w mieście, na krętych drogach i na torze wyścigowym.
Model CBR jest zawsze czymś wyjątkowym.
CBR. Trzy bardzo wyjątkowe litery o doniosłej historii. Czerpiąc pełnymi garściami ze stylistyki modelu Fireblade, czego potwierdzeniem są kolorystyka i elementy graficzne przeniesione wprost z toru wyścigowego, CBR500R ma również wiele analogicznych rozwiązań technicznych, choćby takich jak aerodynamiczne skrzydełka poprawiające stabilność podczas wchodzenia w zakręty oraz prędkości, jakie można osiągać w ostrych zakrętach. Elementy takie jak agresywnie przeprojektowane reflektory, które emitują szeroką wiązkę wyrazistego światła umożliwiającego bezpieczniejsze skręcanie nocą, owiewki uformowane pod kątem osiągania jak najwyższych prędkości czy bardzo zwarte siedzenie czynią z tego motocykla prawdziwy wzorzec do naśladowania.
Nawiąż połączenie
Poziom podstawowy? Wręcz przeciwnie — imponujący. CBR500R ma na pokładzie rozwiązania techniczne premium spotykane w znacznie większych maszynach. Takie jak układ HSTC, który za pośrednictwem modułu elektronicznego płynnie obniża moment obrotowy w celu zachowania przyczepności tylnego koła. I choć kokpit jest sportowo minimalistyczny, to znalazł się w nim 5-calowy kolorowy ekran TFT wykonany metodą optycznego klejenia poszczególnych warstw, co minimalizuje zjawisko oślepiania w mocnym słońcu, a aplikacja Honda RoadSync zapewnia łączność ze smartfonem. Dzięki temu podczas jazdy można korzystać ze szczegółowych wskazówek nawigacyjnych wyświetlanych na ekranie oraz mieć ciągły kontakt telefoniczny. Wszystkimi funkcjami steruje się za pomocą nowych, prostych w obsłudze podświetlanych przełączników.
Osiągi prosto z toru wyścigowego
Maksymalna moc (47hp)
35kW
Maksymalny moment obrotowy
43Nm
Pojemność skokowa silnika
471cm3
Wysokość siedzenia
785mm
Pełna kolorystyka wyścigowa lub pełna dyskrecja
Przyjrzyj mu się wnikliwie i wybierz najlepszy kolor.
- Matte Gunpowder Black Metallic Standard
- Grand Prix Red Standard
Niech Twój motocykl jeszcze bardziej wyrazi Ciebie
Skonfiguruj swój motocykl za pomocą różnych zestawów akcesoriów.